IDEALNY NA WIOSNĘ - KREM CC OD BELL.

Cześć wam ;) Dziś o lekkim kremie CC, który będzie fajną alternatywną na wiosnę zamiast ciężkiego podkładu. Do jego zakupu skusiła mnie recenzja jednej z ulubionych blogerek (klik)

Krem CC znajduje się w poręcznej tubce, sami decydujemy ile go wyciśniemy. Choć nigdy nie rozczulam się nad wyglądem, to tu muszę powiedzieć, że ta tubka przekonuje mnie bardziej niż szklana buteleczka z pompką. Jest po prostu praktyczniejsza i nawet gdy krem się kończy nie ma problemu z jego wyciśnięciem.




Skoro powiedziałam już o tubce to teraz czas na to co się w niej znajduje. Krem mam w odcieniu 02 nude, jest to dość jasny odcień beżu, nie ma w nim różowych tonów, ale też nie przeważają w nim żółte - powiedziałabym, że jest bardzo neutralny.
Bardzo dobrze się wtapia więc nie ma co się przejmować, że będzie się brzydko odcinać.


Konsystencja jest bardzo lekka, trochę rzadka, ale nie na tyle żeby utrudniała aplikację.
Z tego względu ten krem może być świetną alternatywą na wiosnę, gdzie ciężkie podkłady są aż za ciężkie i lepiej je odłożyć do szufladki i wyciągać tylko na większe wyjścia.

Krem daje bardzo lekkie krycie i fajnie wyrównuje koloryt skóry. W efekcie uzyskujemy satynowe wykończenie. Świetnie współgra z pudrem transparentnym również z bell.

Krem na mojej twarzy dawał radę spokojnie 6 godzin bez jakichkolwiek poprawek, po tym czasie po prostu go zmywałam. W ekstremalnych warunkach jest trochę gorzej i krem się ściera - równomiernie i nie robi żadnych plam.

Nie zauważyłam żeby mnie zapychał, nie wysuszał też skóry.

Szczerze mogę go polecić - jeśli szukasz czegoś lekkiego bez mocnego krycia to ten krem świetnie się sprawdzi. Na większe wypryski i przebarwienia trzeba użyć korektora, ale jeśli nasza cera jest w dobrej kondycji to ten krem tylko to uwydatnia! ;)

I to tyle na dziś, życzę udanej majówki i oby pogodnej! :)

5 komentarzy:

  1. Produkty Bell z serii HYPOAllergenic są lekkie i zdecydowanie dla osób wrażliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo lubię! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny tylko trochę ciężko dostępny. W moim mieście go nie ma, na internecie też jeszcze nie znalazłam, kupiłam go gdy byłam w Warszawie :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP