#NIEOCZYWISTE ROZWIĄZANIA!

Cześć wam :D Dziś pierwszy post z serii nieoczywiste rozwiązania - moje ostatnie odkrycie (choć odkrycie to raczej nie moje, ale mniejsza) skłoniło mnie by powstała taka seria tym bardziej, że tych produktów jest znacznie więcej, czego wcześniej jakoś specjalnie nie zauważyłam. 
Produkt, który jak nam się wydaje jest przeznaczony tylko do jednej czynności, może tak naprawdę mieć nieoczywiste rozwiązanie. 

Puder babydream dla dzieci! 
Powszechnie znany jako zwykła zasypka dla naszej pociechy, a wśród kosmetycznych maniaków jako inne świetnie alternatywy! :) 

Dziś przedstawię kilka zastosowań tego pudru, które są moimi ulubionymi! :) 

Suchy szampon - Ten puder jako właśnie suchy szampon sprawdza się świetnie! Jak wiadomo zdarzają się sytuacje awaryjne w których po prostu nie mamy czasu na umycie głowy, a nasze włosy wręcz się tego domagają. Na właśnie takie awaryjne sytuacje świetnie sprawdzi się ten puder, unosi włosy i je odświeża, daje +1 dzień do świeżości.




Obtarciom mówimy nie! - Czasem obcierają nas ciuchy, czasem buty - szczególnie te nowe, nierozchodzone. No i kolejnym razem świetnie sprawdzi się właśnie ten puder.  Wystarczy posypać miejsce w którym zazwyczaj występują obtarcia i lekko "rozsmarować" i problem obcierających butów z głowy! 

Puder to twarzy - Zawsze mam problem z doborem pudru - za jasny, za ciemny, albo zwyczajnie mnie zapycha. 
Dlatego teraz jestem wierna babydream, niezależnie czy jestem opalona, czy blada jak ściana on idealnie wtapia się w moją skórę. Dodatkowo na długi czas świetnie matuje naszą skórę, a przede wszystkim mojej nie zapycha! Spełnia moje wszelkie oczekiwania.

Zresztą który puder ma tak prosty i fajny skład? 

Talc, Zinc Oxide, Olea Europaea Fruit Oil, Allantoin, Parfum

Produkt zawiera talk mineralny, olejek oliwkowy, alantoinę no i nie zawiera żadnych barwników i konserwantów. Świetnie wchłania wilgoć, chronić przed podrażnieniami, odparzeniami. 

Lato, pot, STOP! - Ten sposób będzie dla osób którym nadmiernie pocą się pachy, stopy, dłonie i wydzielają mało przyjemny zapach. Jeśli pocą nam się stopy wystarczy je i środek butów posypać - puder będzie wchłaniał wilgoć. Z dłońmi czy pachami jest tak samo - wystarczy posypać. 

Depilacja, krostki - Często po depilacji nóg, pach, okolic bikini, wyskakują nam te okropne krostki, jak w większości przypadków wyżej wystarczy posypać - i po podrażnieniach! (możemy też się nim posypać gdy trochę za bardzo spalimy się na słońcu, zdecydowanie przyniesie nam to ulgę) 


No i to w sumie na tyle, to jest kilka moich ulubionych zastosowań tego pudru ;)
Puder można kupić w rossmanie za około 5 zł.

Życzę wam miłego dnia! ;) 

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym zastosowaniu po depilacji, chętnie wypróbuję! :) Ja z tej serii uwielbiam oliwkę, świetnie sprawdza się do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubie produkty babydream, szampon do włosów jest moim ulubionym niezmiennie od jakoś ponad roku :D ale co jestem w rossmanie to zapominam kupić tą oliwke :D

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP