POMADKA W PŁYNIE LOVELY EXTRA LASTING - CZYLI KOLEJNY ULUBIENIEC DO KOLEKCJI.

Dzień dobry wszystkim! :)
Ostatnio nie tracę wolnego czasu bezużytecznie, relaksuje się robiąc to co lubię - czyli piszę. Odpoczywać też trzeba umieć, a jak kiedyś pewna osoba mi powiedziała, że nie odpoczywamy wtedy kiedy leżymy cały dzień nic nie robiąc, tylko wtedy kiedy robimy to co kochamy :)

Dziś przedstawię wam matowy błyszczyk/pomadkę w płynie - choć nazwa błyszczyk tu średnio pasuje to tak jest przedstawiony na stronie rossmana gdzie możemy go zakupić (klik).
W każdym bądź razie przebił on nawet mojego nudziakowego ulubieńca od maybelline, o którym pisałam w tym poście (klik)

Lovely Extra Lasting, Matt. 





Pomadka ma przepiękny odcień, taki "brudny róż",  świetnie podkreśla usta, pełne krycie uzyskujemy już po jednej nałożonej warstwie. Sprawia, że są wyraźne, ale nie zbyt przesadnie, czyli jak dla mnie idealny kolor na codzień. 
Znajduje się w praktycznej buteleczce z pędzelkiem - faktycznie typowym dla błyszczyków.
Pędzelek jest dość wąski dzięki czemu można dokładnie pomalować usta i nie umazać się dookoła.




Pomadka jest bardzo łatwa w aplikacji, na początku sunie delikatnie po ustach, po czym przemienia się w przepiękny mat. 
I tak nałożona na usta u mnie wytrzymała 5 godzin! Przy czym jadłam, piłam, a ona dalej była! :) 
Nie wysusza mi ust, nie zbiera się w załamaniach, nie ściera się przy pierwszym kontakcie z wodą/jedzeniem. A jak już zacznie się ścierać o co nie musimy się zbyt szybko martwić, to robi to równomiernie. 

Za około 10 zł uzyskujemy naprawdę świetny produkt, który swoją trwałością, a bynajmniej mnie powalił! :) 
Szczerze mogę polecić tą pomadkę - z tego co wiem są dostępne 3 wersje kolorystyczne. Mam nadzieje, że firma lovely poszerzy gamę kolorystyczną o jakieś brązy.

Miłego dnia życzę! :) 





3 komentarze:

  1. Zamierzam go kupić, bo słyszałam o niej, że jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie, chyba przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię taki delikatny kolorek .

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP