TAŃSZY ZAMIENNIK ZNANYCH GUMEK DO WŁOSÓW INVISIBOBBLE.

Dzień Dobry! :)
Dziś o tańszych zamiennikach znanych gumek do włosów firmy invisibobble, swego czasu oryginalne były moim hitem, ale szukałam jakiejś tańszej alternatywy, ponieważ bardzo często je gubiłam. 
Zamiennik o którym będzie dziś mowa można zakupić w biedronce.





Gumki u mnie sprawdzają się bardzo dobrze, nie ciągną włosów i nie ściskają ich zbyt mocno dzięki czemu nie występuje ból tuż przy skórze głowy, nie plączą, nie odkształcają, nie łamią i nie zsuwają się  - więc wszystkie zapewnienia producenta zostają spełnione.
Gumka idealnie się sprawdza do upinania koczka, szczególnie gdy nakładamy na noc olej i nie chcemy żeby gumka podczas snu się zsunęła.

Jedynym minusem jest, że się rozciągają, co jest nieuniknione tak samo jak przy oryginalnych.
Ale na ten minus jest bardzo dobry sposób - wystarczy gumkę wrzucić do wrzątku i wraca do swojego pierwotnego stanu :)
Szczerze mówiąc nie zauważyłam jakiś specjalnych różnic między zamiennikiem a oryginałem. Jedyne co to oryginalne invisibobble mają bardziej szeroką gamę kolorystyczną - co dla mnie nie ma znaczenia, bo i tak kupuję bezbarwne.

Szczerze bardzo polecam - tańszy zamiennik, a równie dobry:)
Za 3 gumki płacimy jakoś 9 zł.

Miłego dnia wam życzę ;)


7 komentarzy:

  1. ja wolę tradycyjne gumki do włosów :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej świetny blog , dziękuję za zaproszenie :) będę wpadać częściej ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raczej używam tych tradycyjnych :) ale te też fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie oryginalne ześlizgują się z włosów, a zwyczajne powodują ból skóry głowy... Używam jedynie spinek-żabek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :) u mnie tylko te tak świetnie się sprawdzają :)

      Usuń
  5. Ja zamówiłam na próbę z Aliexpress jedną taką gumkę - w ogóle nie trzymała mi włosów, ciągnęła je, nie mogłam jej ściągnąć i po kilku użyciach była już totalnie do niczego :( Ostatecznie postanowiłam zostać przy zwykłych gumkach do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na chwile obecna krótkie włosy wiec produkt zupełnie nie dla mnie. Jednak od długiego czasu zaskakuje mnie fenomen tych gumek:)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP