TUSZ DO RZĘS BOURJOIS VOLUME GLAMUR ULTRA CARE - HIT CZY KIT?

Cześć i hej! :)
Ledwo wstałam, ale od razu zabieram się za pisanie posta. Dziś napiszę o tuszu do rzęs Bourjois, który kupiłam na promocji w rosmanie -49%. 
Nigdy wcześniej nie miałam tuszy tej firmy więc nie wiedziałam czego się spodziewać, a tusz testowałam ze szczególną dokładnością, patrząc na każdy szczegół. 


Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour Ultra Care. 

Opakowanie tuszu, fajne i proste, przyciąga uwagę, jak dla mnie spoko.
Gdy brałam tusz, to w zasadzie pod kątem jego fajnej szczoteczki - prosta, gęsto rozstawione włoski i nie silikonowa(!) - bo te ostatnio doprowadzają mnie do szału.





Jeszcze na chwilę odwołam się do opakowania i szczoteczki - wyjęłam szczoteczkę i pierwsza myśl " ile ona nabiera tuszu! " ale nie zraziłam się i taką pomalowałam oczy - Wcale nie jest za dużo, a w sam raz, może kwestia tego, że ja lubię takie świeże tusze, najlepiej mi się wtedy z nimi współpracuje.


Czerń tuszu jest dość głęboka, konsystencja dla jednych może być kłopotliwa, bo jest dość rzadka - dla mnie jest idealna. 

Tusz dobrze rozdziela włoski,delikatnie pogrubia, wydłuża optycznie no i podkręca. 

Efekt jak dla mnie jest bardzo zadowalający - no i jego dwie jak dla mnie duże zalety zostawiłam na koniec.

Tusz w ogóle się nie osypuje! Świetnie trzyma się caluuutki dzień - u mnie nawet w ekstremalnych warunkach.
Ze zmyciem tuszy zawsze mam problem, a często i sam tusz podrażnia mi oczy - tym razem jest zupełnie inaczej - tusz w ogóle nie podrażnia i nigdy nie miałam tuszu który by tak dobrze się zmywał (zmywam żelem z ziaji liście manuka bądź żelem micelarnym be beauty)



Tusz  na obecną chwilę jest moim ulubionym i na pewno kupię kolejne egzemplarze.
A na koniec zaprezentuje efekt jaki daje :



No i to na tyle, tusz szczerze polecam i tak to jest HIT ! ;) 
Życzę miłego dnia i zapraszam na kolejne posty ;) 

2 komentarze:

  1. Zawsze używałam złotego tuszu Loreal, ale chyba się na niego skuszę!

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP