Czas na miesiąc z Jantarem!

Dzień dobry!
Skuszona dość fajną ofertą w biedronce zakupiłam kolejne opakowania Jantara.
Wcierki już używałam niejednokrotnie i jest naprawdę świetna. Jednak teraz prócz wcierki wpadł do mnie też szampon. Postanowiłam, że zrobię sobie taki miesiąc z jantarem szampon + wcierka, dodam zdjęcie mojego aktualnego stanu włosów i równo za miesiąc zrobię porównanie! :)





Mam nadzieję, że włosy trochę podrosną i przestaną wypadać mi garściami -  kiedyś wcierka pomogła, oby i teraz się sprawdziła! :)



Aktualny stan włosów na dzień 16.06.2016r.




A teraz zdjęcie do którego będę porównywać długość za miesiąc, światło okropne więc wyglądają jak siano :



Za równiutko miesiąc widzimy się z aktualizacją!

A może i Ty zrobisz sobie i swoim włosom miesiąc z Jantarem? Zapraszam! :)


5 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam ten szampon. Całkiem fajne, ale jakieś specjalnej poprawy włosów nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście na wypadające włosy polecam Ci szampon biotebal oraz wcierkę domowej roboty z kozieradki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że na porost włosów bardzo dobra jest biotyna (tabletki Biotebal) :) Oczywiście najważniejsza jest zdrowa dieta ;)
    ola-osiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP