Na bieżąco : Ulubiona konturówka do ust.

Witam o pięknym poranku! :) 
Dziś o taniej jak barszcz konturówce do ust od wibo. Testuje ją od jakiegoś miesiąca i na obecną chwile jest moją ulubioną. 



Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie spierniczyła przy robieniu zdjęć - jak widać konturówkę trzymam "do góry nogami" 

Ale do rzeczy. 
Konturówka jest moją ulubioną z kilku względów :
Ma przepiękny kolor, który ostatnio jest moim ulubionym. (numerek 2) 
Bardzo przyjemna konsystencja co zdecydowanie ułatwia aplikację, nie jest ani za twarda, ani za miękka. 
Jest temperowana! Wiem, że większość woli te wysuwane, ja do tego grona nie należę, bo zazwyczaj wtedy jakoś szybko mi się łamią. 



Jest całkiem trwała, wytrzymuje na ustach ok. 3 godziny, ściera się równomiernie, nie wysusza ust, czego chcieć więcej? A no i cena, jej koszt to ok. 10 zł.

Testowałyście? Jak sprawdza się u was? ;) 

16 komentarzy:

  1. Pasowałaby mi do mojej ulubionej szminki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej szminki? Chętnie bym kupiła kolejną do testowania, jeszcze w tym odcieniu - tym bardziej!:)

      Usuń
  2. Mam te konturówki na mojej wyimaginowanej wishliście :D Przy jakiejś okazji (promocji w naturze ) zamierzam sobie kupić ze 2 kolorki :D
    ps. Wiem, że te kredki są tanie, jednak ja produktów do ust mam już sporo i dałam sobie bana na kupno nowych. Podczas promocji jednak zasady się nie liczą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to :D Ja mam tyle szminek, pomadek, konturówek, że nie mam już gdzie ich chować. A za każdym razem gdy jestem w drogerii dochodzi kolejna nowość :D

      Usuń
  3. Ja ostatnio zakochałam się w szaro-brązach na ustach :D Poza tym róże w połączeniu z moimi czerwonymi włosami to nienajlepszy pomysł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz polecić jakąś?:) chętnie bym przetestowała :)

      Usuń
  4. Jasne! Aktualnie używam 3 kolorów właściwie.
    1. Golden Rose, Longstay Liquid Matte Lipstick, nr. 10 (szarawa)
    2. Catrice LongLasting Lip Pencil 100 Upper Brown Side (brązowo-szara)
    3. Misslyn Smooth Lip Liner 142 (piękna!)

    Na tą drugą i trzecią pozycję można znaleźć zamienniki, np. Golden Rose Dream Lips Lipliner 503 i 504 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose cały czas planuje kupić sobie kilka szminek i dalej tego nie zrobiłam.. A szczególnie ciekawią mnie te płynne pomadki :)

      Usuń
  5. Pięknie prezentuje się na ustach:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor i świetnie prezentuje się na ustach ;) Wiesz może czy był kolor czerwony? Jeżeli trzyma się na ustach 3 godziny to z chęcią kupię! ;) Bardzo przydatny post.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to było coś z odcieni czerwieni :)

      Usuń
  7. Cena fajna, kolor fajny, czego chcieć więcej ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ten kolor - to ideał!
    Musze ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetna! :) Mnie kolor również urzekł :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP