TAŃSZY ZAMIENNIK VERSACE BRIGHT CRYSTAL.

Cześć i hej! :) 
Dziś o zapachu który podbił moje serce. Ostatnio przejrzałam mnóstwo blogów/stron w poszukiwaniu tańszego zamiennika Versace Bright Crystal - zapach jest tak piękny i trwały, że nie sposób się mu oprzeć - jednak cena nie jest już tak kolorowa.

Ale! Jak wiadomo na drogeryjnych półkach zawsze znajdzie się jakiś tańszy zamiennik i dziś właśnie o takim powiem.



LA RIVE FOREVER WOMEN.

Jak ktoś wie jak wygląda buteleczka Versace, to stwierdzi, że ta jest nawet "łudząco" podobna. Nie jest to identyczne opakowanie, jednak coś je łączy! :) 

Co mnie najbardziej zaskoczyło, że zapach jest praktycznie identyczny jak oryginalny! 
Wiadomo, nie jest tak trwały - u mnie wytrzymuje około 4-5 godzin, co jak za tą cenę i tak jest bardzo dobrym wynikiem. Za pojemność 90 ml, płacimy około 22zł. 
Perfumy przez swoją trwałość mogą wydawać się mniej wydajne - ponieważ używamy ich częściej, żeby zapach towarzyszył nam cały dzień. 
Ale coś za coś - ja i tak się cieszę, że w końcu znalazłam zamiennik swojego ulubionego zapachu i na pewno zostanie ze mną na stałe! 
Szczerze polecam, jeśli nie chcemy wydawać dość sporo za oryginalne perfumy, możemy zawsze kupić tańszy zamiennik, który jest fajną alternatywą. 

Miłego wieczoru życzę! :) 

8 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu. Ja mam La Rive Cash, ale nie wiem czy jest to jakiś zamiennik. Jest gdzieś jakaś lista? Buteleczkę uwielbiam, do tego kokardka dodaje uroku :) Też obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie są odpowiedniki -> http://odpowiednik.com
      U mnie była kokardka ale braciszek mi zabrał :D miło mi :)

      Usuń
  2. Wszyscy gardzą odpowiednikami, a ja je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten odpowiednik, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP