Annabelle Minerals - Pierwsze wrażenia + swatche / Podkład matujący Sunny Light, Golden Light + Róże

Witam was! :)
W końcu przyszły moje wyczekiwane próbki podkładów i róży, To moje pierwsze kosmetyki mineralne więc nie mogłam się powstrzymać i musiałam napisać o moich pierwszych wrażeniach i dodać swatche. Mam nadzieje, że ten post was zaciekawi.






Zamówiłam :
2 g podkładu matującego , odcień - sunny light
1 g podkładu matującego, odcień - golden light.
Próbki róży : romantic, rose, coral, nude, honey, sunrise.
+ pudełeczko na podkład.

Swój opis zacznę od podkładu matującego w odcieniu sunny light. Zamówiłam 2 g, bo byłam prawie pewna, że będzie dla mnie idealny - nie myliłam się!:)
Sunny light to piękny żółtek! W końcu znalazłam podkład, który jest idealnie żółty, nie ma w nim różowych ani pomarańczowych tonów.

Podkład matujący golden light. Kolor który zamówiłam 'w razie co' jest ciemniejszy od sunny light i będzie idealny dla osób o nie typowej żółtej skórze, a z namiastką oliwki. Ja go będę używać jak trochę bardziej się opale.



Nie macie pojęcia ile namęczyłam się na robieniu zdjęć swatche.. Raz jest pochmurno, raz jasno, raz burza, raz spokój - sumując zdjęcia robiłam ze 3 godzinki, ale w końcu udało się! :)

Po lewej sunny light - mój piękny żółtek!  Po prawej golden light.

Moje pierwsze wrażenia:
Przyznam się, że na początku miałam lekkie wątpliwości, czy uda mi się dobrze nałożyć podkład, ponieważ nigdy nie miałam styczności z taką formą. Ale podołałam (chyba) i efekt jest świetny!
Krycie nie jest bardzo mocne, powiedziałabym, że średnie, nienachalne, delikatnie matowi.
Jest niewyczuwalny na twarzy i świetnie się z nim współpracuję, nie sądziłam, że będę aż tak zadowolona po pierwszy użyciu. Wydaje się bardzo wydajny - naprawdę niewiele potrzeba żeby pokryć całą buźkę. 
Jako bazy pod podkład użyłam mojego ulubieńca z ziai o którym pisałam tutaj.




A tak prezentuje się podkład, bez różu czy bronzera. 

Teraz czas na róże, już wśród nich znalazłam swoje dwa ideały i przy najbliższym zamówieniu z AM, na pewno zamówię je w wersji 4g. 




Z róży mamy do wyboru odcienie w chłodnej/ciepłej tonacji jasne/ciemne, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Mi do gusty przypadł najbardziej odcień sunrise i honey, które są w cieplutkich tonacjach czyli jak dla mnie idealnych. 




Swatche jest w takiej samej kolejności jak zdjęcie wyżej ;)

Romantic - Chłodny róż, bardzo jasny - idealny będzie dla dziewczyn o chłodnej i jasnej karnacji, wygląda wtedy bardzo naturalnie. Na ciemniejszej i ciepłej wygląda bardzo nienaturalnie.

Rose - Delikatny, subtelny, zgaszony róż, dość uniwersalny, myślę, że większości będzie pasował.

Coral - Jak widać nie jest to typowy colar, ale ma w sobie czerwone tony i przy nakładaniu lepiej z nim uważać.

Nude - Subtelny róż z nutką beżu, również dość uniwersalny jak rose.

Honey - Cieplutki brąz który mi się bardzo spodobał, świetnie będzie prezentował się na ciemnych karnacjach, ja będę go używać jako bronzer.

Sunrise - Najlepsze zostawiłam na koniec. Sunrise to piękna brzoskwinka, która mi się kojarzy z latem, mrożoną brzoskwiniową herbatą, świetnie ociepli cerę i nada jej świeżości.



Na zdjęciu podkład + róż sunrise

Róż jest bardzo łatwy w aplikacji, dobrze go się rozciera i nie osypuje się. Chciałam uchwycić tą piękna brzoskwinkę, ale niestety jest kapryśna i nie chce się zbytnio wyróżniać :)

I to na tyle z pierwszych wrażeń, podsumowując jak narazie jestem niesamowicie zadowolona :) 
Myślę, że za jakiś miesiąc może wcześniej, pojawi się wpis jak dobrałam swój odcień, jak nakładam podkład i dogłębna recenzja. 

A wy używałyście podkładów z Annabelle Minerals? Jak się sprawdziły? :) 
Buziaaaki! 

38 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach. Ja obecnie używam minerałów Lily Lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar się na nie skusić w następnej kolejności :D

      Usuń
    2. Ja też używam aktualnie kosmetykó Lily Lolo :)

      Usuń
  2. Róże mają śliczne odcienie, ja mam podkład mineralny z Lili lolo sprawdza się świetnie, ostatnio jestem zakochana w minerałkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja zakocham się w minerałach, póki co się na to zapowiada :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kiedyś były ładniejsze, teraz są rzadsze i krótsze, ale Dziękuję bardzo!:)

      Usuń
  4. Sunny light byłby dla mnie odpowiedni. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Piękny, ale niestety nieodpowiedni dla mnie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam podkłady mineralne i sama zaczęłam swój początek od próbek które są bardzo wydajne i spokojnie można się przekonać czy taki produkt się u nas sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zamówić w wersji 4 g od razu, ale jednak miałam lekkie wątpliwości i kupiłam próbki :)

      Usuń
  7. Na te róże mam przeogromną ochotę już od jakiegoś czasu, muszę sobie w końcu zamówić próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki róży te wszystkie co na zdjęciu kosztują jedynie 10 zł. Są bardzo wydajne wiec akurat można przetestować, który odcień będzie odpowiadał :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne kolory tych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, muszę to napisać! Jesteś śliczną kobietą! Zazdroszczę takiej cery :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło!:)
      Nie ma czego zazdrościć, bez podkładu moja cera nie jest już taka super :)

      Usuń
  10. Mam sporo od AM i uwielbiam wszystko! te róże też mam i dobrze, że je kupiłam, bo wydawało mi się, że inny odcień będzie dla mnie ok, a okazało się, że tylko Romantic mi pasuje :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej pasuje odcień sunrise, a dziś wypróbowałam rose i o dziwo efekt też mnie zadowolił :) ciesze się bardzo!:)

      Usuń
  11. Słyszałam same dobroci na temat tej marki, sama się przymierzam do zakupienia czegoś tej marki. :) Super!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można zamówić próbki, zawsze można zaoszczędzić i sprawdzić choćby czy dana forma samego podkładu się sprawdza:)
      Pozdrawiam i buziaki!

      Usuń
  12. Wow efekt naprawdę bardzo mi się podoba! Chyba zamówie odcień Golden light ♥♥ taćChciałabym tylko spytać o cenę?
    W ogóle jesteś mega ładna *-*
    Dodaję się do obserwatorów;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbka 1g to koszt mniej niż 10 zł, a jest na tyle wydajny, że spokojnie można sprawdzić czy będzie odpowiedni :)

      Usuń
  13. też bym się troszkę bała , bo równiez nigdy nie miałam w takiej postaci.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie ma czego, tylko się tak wydaje, bo to zawsze coś nowego, a aplikacja jest jeszcze łatwiejsza niż płynnego podkładu. Niebawem pojawi się post o tym jak nakładam podkład sypki ;)

      Usuń
  14. Według mnie super sprawa z tymi próbkami , nie trzeba zamawiać całego produktu tylko można wcześniej wypróbować.Gdzie kupiłaś zegarek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Prezent od Skarba :) Ale można go kupić na stronie producenta : http://www.timex.pl/watches/weekender-fairfield-tw2p91900

      Usuń
  15. Od jakiegoś czasu planuje ich zakup tylko właśnie problem bo wolałabym na żywo sprawdzić odcienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam, ale niestety mam za daleko żeby jechać tylko po podkład. Polecam określić czy cera jest bardziej żółta/oliwkowa/ różowa i na tej podstawie patrzeć swatche to naprawdę dużo pomaga! :)

      Usuń
  16. Piękny ten blog - Obserwuję <3 Też używam minerałów z tej firmy i bardzo je lubię :) Róże są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już prawie rok używam minerałów i bardzo lubię taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP