Garnier Płyn micelarny 3w1 - co o nim powiem ja?

Cześć wam! :) 
Dziś przychodzę z krótkim, ale treściwym postem. W nocy wróciłam z mazur i jestem padnięta, a przede mną mnóstwo rzeczy do zrobienia w domu. 

Pod lupę poszedł płyn mieceralny. Zwolenniczką ich nie jestem, ale na wyjazdach często mam dość utrudnione warunki i nie mogę zmyć makijażu żelem.  




Płyn znajduje się w wygodnej butelce, która ma fajną i przejrzystą grafikę. Tyle w roli wstępu.

Płyn ma za zadanie usuwać makijaż, oczyszczać i koić. Co do pierwszego to spisuję się świetnie - żaden płyn/żel nie był w stanie tak szybko i skutecznie usunąć makijaż, przy tym nie podrażniając oczu/twarzy. Tusz do rzęs rozpuszcza się błyskawicznie i już po pierwszym przetarciu, zmyte jest prawie całe oko. Również świetnie oczyszcza i koi - w zasadzie to ma same zalety i nie mam mu absolutnie nic do zarzucenia. Nie zostawia tłustej warstwy, której szczerze nienawidzę w kosmetykach do demakijażu.

Dodatkowo ma fajny skład i jest bezzapachowy! Co jak dla mnie jest ogromnym plusem, bo moje oczy są bardzo wrażliwe.


Co mogę więcej powiedzieć? Że z pewnością teraz nie żele będą moim hitem do usuwania makijażu. 
Płyn jak dla mnie jest wydajny, nie wiele go trzeba żeby pozbyć się tuszu z rzęs, czy podkładu z twarzy. 

Szczerze polecam każdemu, który tak jak ja ma wrażliwą skórę, a demakijaż oczu to istne piekło - tu nie musimy się tego obawiać! :) 

Chciałam wam przywieźć trochę słońca, lecz i u mnie nie za wiele go było - za tydzień prawdopodobnie tam wracam - dajcie i wy sobie chwilę odpoczynku! :)  



A wy jak spędziliście weekend? Buziaki! :) 

31 komentarzy:

  1. Właśnie od niedawna używam tego płynu micelarnego i powiem, że sprawdza się bardzo dobrze :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na każdą obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim ale nie uzywałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto go kupić :) Aktualnie jest na niego promocja w naturze :)

      Usuń
  3. Jak obiecałam tak zrobiłam , widzę że mamy podobne zdanie na jego temat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony płyn :)
    Z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszędzie o nim głośno, a ja ciągle go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez długi czas też tylko słuchałam, ale potrzebny mi był płyn na wyjazdy i padło na ten, nie żałuję! :)

      Usuń
  6. Ja wersję różową bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest teraz hit :D Pierwszy płyn, który nie podrażnia i świetnie radzi sobie z demakijażem :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam micel z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jego nie testowałam, w zasadzie nie widziałam go nawet na półkach u mnie w drogerii :D

      Usuń
  8. lubię ten micel :p wracam do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Teraz jest świetna promocja w biedronce na nie, więc warto zrobić zapas :D

      Usuń
  10. Od kiedy tylko ta seria weszła do sprzedaży makijaż zmywam tylko właśnie tymi produktami są strasznie wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mi nie ubyła nawet połowa, a makijaż zmywam codziennie :)

      Usuń
  11. Jeden z lepszych płynów micelarnych jakich używałam. Teraz testuje ta wersje z olejkiem i również jest zachwycająca:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze tej z olejkiem nie testowałam, ale mam zamiar :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP