Mój sposób na naturalne fale, Bez użycia urządzeń do stylizacji.

Cześć wam! 
Ostatnio dostaje dużo pytań zarówno w wiadomości prywatnej jak i na vinted, co robię, że mam takie fajne fale? Postanowiłam napisać o tym post, bo sposób jest naprawdę banalny, a daje fajne efekty. 






Na umyte i wilgotne włosy nakładam swoje dwa ulubione olejki a w skalp wcieram jantar - Jantar fajnie unosi moje włosy i nie są tak oklapłe.
Oczywiście nakładanie olejków to sprawa dość indywidualna, ale ja to zawsze robię, bo wtedy fale wyglądają zdrowiej i bardziej naturalnie.


Eliksir wygładzający Biovax -  świetnie wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie, nadaje delikatnego blasku, włosy są lekkie i miękkie.

Serum macadamia + collagen - idealne połączenie, włosy są bardziej błyszczące i niesamowicie miękkie, delikatnie dociążone. A no i super współgra z Biovaxem dlatego używam ich jednocześnie, bo świetnie się dopełniają.

Teraz przechodzę do sedna! Czyli to jak te fale powstają, jedyne co będzie potrzeba to dwie spineczki - wielkość indywidualna do grubości włosów. Ja mam malutkie, bo włosy są cienkie.

Stwierdziłam,że najlepiej zilustrują to zdjęcia. Wilgotne bądź prawie suche włosy ( u mnie sprawdza się na prawie suchych, moje włosy są bardzo podatne na wszelkiego rodzaju stylizacje, jeśli Twoje zaś nie, polecam zrobić to na wilgotnych, ) zawijamy w taki sposób jak na zdjęciach poniżej. Nie musi to być bardzo dokładne, może być ścisło, albo bardzo luźno - to już zależy od was jaki efekt chcecie uzyskać.



Teraz będą nam potrzebne spineczki, jak ktoś woli mogą być to też wsuwki - tu stawiaj na swoją wygodę.  Tak zawinięte obie strony włosów przypinamy do nasady włosów.



Na tym etapie czekamy do całkowitego wyschnięcia włosów - przez ten czas możemy się pomalować, posprzątać, ubrać - cokolwiek co przyjdzie nam do głowy.

Gdy włosy już wyschnął, odpinamy spinki i jeszcze przez chwilę dajemy im być zawinięte (tak jak na 3 zdjęciu)
Ostatni krok bierzemy głowę do góry do dołu, do góry do dołu i do góry :) Efekt? Włosy pięknie uniesione u nasady, pofalowane.

Efekt na moich włosach trzyma się do następnego mycia.

Polecam ten sposób szczególnie dla osób, które całkowicie zrezygnowały z suszarek, prostownic, lokówek - jest to świetna alternatywa.  A no i dla osób których włosy są cienkie i zależy im na objętości - tutaj zdecydowanie chociaż optycznie wydaje się dużo większa! :)

 Poniżej dwa zdjęcia z efektami - na jednym delikatniejsze fale, na drugim mocniejsze ;)



Jak wam się podoba? ;)
Pozdrawiam! :)

36 komentarzy:

  1. Piękne fale, muszę wypróbować ten sposób :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób łatwy i wygodny więc bardzo polecam! Ja swoje włosy układam tak praktycznie codziennie :)

      Usuń
  2. ciekawe czy Twoja metoda sprawdzi się na moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak :) daj znać jak wyjdą!:)

      Usuń
  3. No mega szał zarówno włoski jak i kolor pomadki ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. wypróbuję Twój sposób na swoich włosach :)

    P.S. Z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!:) daj znać jak się sprawdził :)

      Usuń
  5. bardzo ładne włosy i śliczna buzia:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten sposób na zawijanie włosów i często tak robię jak suszę włosy suszarką. Zawijam je w rulonik i dmucham na niego ciepłym powietrzem :) Efekt też jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrezygnowałam z suszarki, ale wcześniej robiłam tak samo jak mówisz :)

      Usuń
  7. Wow, ślicznie Ci w takich włosach :) Długość też bardzo fajna.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) W takiej długości czuję się najlepiej :D

      Usuń
  8. Super, na moje włosy takie sposoby niestety nie działają, jak odwijam kok czy inne zaplatanie to masakra wyglądają okropnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy po koczku czy warkoczyku to istna masakra, to jedyny sposób, który je ogarnia :)

      Usuń
  9. Wow naprawde pięknie wyglądają :D ogólnie jesteś śliczna*_*

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz, fajna fryzurka i ciekawy sposób :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Za każdym razem wychodzą inaczej, ale nie było jeszcze sytuacji żeby efekt końcowy mnie nie zadowolił :) Dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
  12. Ja z kolei robię sobie takiego zawijanego koczka, wychodzą podobne fale, ale wypróbuję też Twój sposób :) A poza tym - pięknie wyglądasz :)

    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie koczki się niestety nie sprawdzają.. Dziękuję bardzo! :) Buziaki! :)

      Usuń
  13. jesteś genialna!
    w weekend wypróbuję Twoją metodą i dam znać

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP