Dlaczego najlepsze zakupy, to te z mężczyzną.

Cześć kochani! :)
Wybaczcie mi tą długą przerwę. Chciałam aby mój blog całkowicie oddawał mnie i trochę to trwało. Regenerowałam siły, żeby móc pisać lepsze posty i być tu cały czas. Przy okazji wpadło mi kilka nowych pomysłów, a do mojej szufladki dużo nowych kosmetyków, więc będzie się działo! :) 

A teraz przechodząc do sedna :) Dziś napisze o tym dlaczego najlepsze zakupy to te robione z swoim mężczyzną. Zainspirował mnie do tego weekend, w którego trakcie byłam na zakupach z moim skarbem. 




1. Facet potrafi postawić do pionu.
Nie wiem jak was, ale mój kochany, w moment stawia mnie do pionu gdy po raz kolejny chcę kupić conversy/ buty nie ze skóry. Nie byłoby problemu gdyby nie to, ze od dłuższego czasu poszukuje wygodnych butów, które posłużą mi również w zimę, tak zimę. A więc po co kolejna para conversów? Raczej w zimę w nich nie polatam, no chyba, ze po domu. I takim o to sposobem, kupiłam buty, które mi były potrzebne i mi się podobają, niż kolejną parę butów, na które w chłodniejsze/deszczowe/ śnieżne dni mogę się jedynie popatrzeć. 



2. Doradzi Ci w czym wyglądasz korzystnie, a w czym niestety nie bardzo.
Ostatnio znalazłam piękną bluzkę. Już byłam gotowa biec do kasy i ją kupić, gdy nagle usłyszałam słowa " Nie bardzo.." W sumie racja, nie wyglądałam w niej dobrze, ale przecież jest taka piękna. Pewnie ten fakt dotarłby do mnie sam, tyle, że w domu, gdy urwę już metki i stanę przed swoim lustrem. Kolejna bluzka leżałaby na dnie szafki, albo służyła ze ubranie  " przy domu "




3. Facet podbuduje Twoje samoocenę i sprawi, że poczujesz się piękna. 
Kiedy zaczęłam przymierzać koszulę, miałam mnóstwo "ale". W mojej głowie, nasuwały się myśli, że źle wyglądam, że mam za szerokie ramiona na taką koszule. Wystarczył moment i słowa "Wyglądasz świetnie, bierzemy! " żeby moje wątpliwości zostały w moment rozwiane. Po takich słowach gdy spojrzałam w lustro, od razu pomyślałam, że wyglądam naprawdę fajnie i wcale nie mam szerokich ramion. 


4. Wybije Ci pomysł kupowania o rozmiar za małych spodni. 
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo często wciskałam się w za małe spodnie, bo lepiej się czułam i lubiłam świadomość, że wchodzę w rozmiar xxs. Pomijając fakt, że moja krew ledwo krążyła, a po całym dniu w spodniach ból nóg był nie do wytrzymania. 
Na szczęście, w końcu przymierzyłam większe spodnie, w których naprawdę lepiej się czuję,a to tylko dzięki niemu, wbił w moją głowę, że wcale się nie muszę się w takich cisnąć, żeby wyglądać dobrze.



Oczywiście najlepsze z tego wszystkiego jest sam fakt, że spędza się ze sobą czas. Noszenie zakupów, pomoc w dobrze ubrań, odciągniecie mnie od rossmannna, to tylko miłe dodatki! :) 

A no i pamiętajcie kobietki, że to, że wyglądamy w czymś niekorzystnie nie oznacza, że mamy złą figurę, czy, że nie jesteśmy piękne, po prostu ubranie nie zostało uszyte dla nas, za to inne już tak! :
) Luźna bluzka źle na Tobie wygląda? Spróbuj dopasowanej, podkreślającej kształty, albo asymetrycznej. Mamy dużo do wyboru! :)


A co u was słychać? :) 
Pozdrawiam! :)

33 komentarze:

  1. Ja tam lubię zakupy z siostrą :D zawsze sobie szczerze nawzajem mówimy co źle leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam siostrę jedynie cioteczną, ale mamy kompletnie inne gusta i nigdy się nie zgadzamy :D

      Usuń
    2. I zbankrutowałabym gdy poszłabym z nią do drogerii :D

      Usuń
  2. Wiesz dlaczego najlepsze zakupy są te z mężczyzną? Bo on za wszystko płaci hehehehe ;p a tak serio lubię chodzić z moim narzeczonym doradzi i odradzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Dokładnie tak, mam to samo, najszczersza osoba jaką znam i przynajmniej dzięki niemu nie zbankrutuje na zakupach w rossmanie :D

      Usuń
  3. genialne nike :D też szukam butów sportowych na jesień/zmię, jaki to model ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nike court borough mid :D Są też przyzwoite cenowo jak na tego typu buty :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię zakupy z moim facetem! Zawsze jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię chodzić ze swoim mężem zawsze więcej mi kupi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pzepiękne air force :)
    Poklikasz u mnie w ostatnim ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mój i tak nie lubi zakupów :/ ehh
    kochana, napisałaś u mnie na blogu, że obserwujesz, ale ja niestety nie widzę przybycia obserwacji :(. Może coś nie działa? Pod jakim nickiem mnie obserwujesz?
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla pewności weszłam jeszcze razy, i tak obserwuję, zaraz usunę obserwację i dodam ponownie :)
      Jako Karolina Natalia Gutowska ;)

      Usuń
    2. edit: już się pokazało! :D

      Usuń
  8. Ze wszystkim się zgadzam, uwielbiam zakupy ze swoim mężczyzną!
    Przyjemny pościk, dzięki, że nas obserwujesz, my również obserwujemy i zapraszamy częściej!
    http://teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię chodzić na zakupy ze swoim narzeczonym - świetnie mi doradza, chociaż czasem marudzi, że za długo to trwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie na odwrót, to ja jestem ta bardziej marudząca i zwykle to jest "już mi się nie chce" " nogi mnie bolą" a on cierpliwie mnie znosi, kochany :D

      Usuń
  10. Ja z moim facetem zawsze za duzo wydam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie zawsze lubię chodzić na zakupy z mężem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko bardzo mi się podoba :)
    Ja akurat nie lubię zakupów z moim facetem bo to jest gorsze niż stado babeczek przed okresem które mają humory i są niezdecydowane :P zawsze są wpierw jego zakupy i chodzimy z 3 godziny a jak przychodzi moja kolej na wybieranie to już go nogi bolą :P do typowo babskiego sklepu nie wejdzie ze mną bo się wstydzi... :P przy nim nigdy nic nie kupie więc wole sama chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Mocne porównanie :D Mój skarbuś robi zakupy w ekspresowym tempie - podoba się, jest dobre - biorę. Za to go podziwiam :D

      Usuń
  13. Świetne zakupy ! Ja wolę chodzić sama :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy to dla mojego chłopaka męka, a że go lubię to go tym nie katuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. otóz to nie każdej z nas pasuje dany model czy fason bluzki:)trzeba umieć dobrać odpowiedni model do swojego kształtu ciała:)
    pozdrawiam
    ps. fajne nowości zakupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna koszula, od dawna takiej szukam ;) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP