Domowe sposoby : Olej rycynowy na rzęsy i węgiel aktywny na zęby.

Witam was kochani!
W poście o maseczce do twarzy z węgla aktywnego zapytaliście, czy stosuje go też na zęby, stwierdziłam, że wypróbuje ten sposób i dam wam znać. Dodatkowo zaczynam testować olej rycynowy na rzęsy. 




Tutaj tylko tak wstępnie napiszę, jak to stosuję i pokaże obecny stan moich rzęs :) A za jakiś czas - efekty! :) 

Zacznę od mycia zębów węglem aktywnym. Pewnie niektórych to zaskoczy, ale taki sposób jest w stanie wybielić nasze zęby. 

Jak to zrobić i jak stosować? 

Pół łyżeczki wody rozrabiamy z dwiema tabletkami/kapsułkami węgla aktywnego. Taką mieszanką myjemy zęby, normalnie szczoteczką. Ja następnie myje normalną pastą, bo mam bardzo ścisło rozstawione zęby i samo płukanie wodą nie wystarczy. 
Już stosowałam tą metodę dziś i muszę przyznać, że zęby, bo takim zabiegu są zdecydowanie bardziej czyste niż po zwykłym szczotkowaniu pastą do zębów. Tyle narazie mogę powiedzieć, a efekty już niebawem. 



A teraz o olejku rycynowym. 

Nakładam go palcem i wcieram w rzęsy na noc, albo umytą szczoteczką po tuszu do rzęs, jednak wole pierwszą opcję. 


Olejek jest mocno tłusty (świetnie się również spisze jako dodatek do gotowych maseczek do włosów) 
A tak obecnie wyglądają moje rzęsy :
Mam nadzieję, że trochę się wzmocnią, a jak by trochę urosły też bym się nie obraziła :) 

Krótki pościk, ale może i wy spróbujecie mycia zębów węglem, albo wcierania olejku rycynowego  :) 
Pozdrawiam! :) 

10 komentarzy:

  1. Węgla jeszcze nie stosowałam ani w maseczce ani na zęby ale słyszałam dużo dobrego i na pewno wypróbuje ;) Co do olejku rycynowego to stosuje go juz od 3 lat z przerwami na rzęsy i brwi i mogę powiedzieć że działa ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam kiedyś na rzęsy, ale zwykle dostawał mi się do oczu i szczypał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak się dostanie do oczu nie szczypie na szczęście :D

      Usuń
  3. Ciekawe jakie będą efekty ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! ale masz rzęsiska!! :D Ja chce takie!!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio robiłam maskę z węglem wg przepisu RLM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś stosowałam olejek rycynowy na rzęsy, ale budziłam się z opuchniętymi powiekami delikatnie :( I teraz przerzuciłam się na long4lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie strasznie szczypie w oczy olejek rycynowy ale używam go do włosów a węgiel na zęby stosuję od czasu do czasu i faktycznie efekty są widoczne;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://marta-kom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP