Moja TOP 4 wśród tuszy do rzęs - Sierpień

Cześć!
Dawno nie było nic o tuszach do rzęs więc nadrabiam zaległości! :) Napisze o mojej TOP 4! :) 




Jednym z moich zdecydowanych hitów i ulubieńców nad ulubieńcami jest tusz z bourjois o którym powstał nawet oddzielny post tutaj 
Efekt jaki daje naprawdę mnie zadowala, nie podrażnia oczu i nie osypuje się w ciągu dnia, jest świetny! :) 



Na kolejny ogień idzie tusz Wibo Extreme lashes.  
To naprawdę świetny tusz za niską kwotę. Rozdziela całkiem nieźle rzęsy, pogrubia, nie osypuje się w ciągu dnia, no chyba że przy naprawdę ekstremalnych warunkach. Lubię go używać na codzień, w zasadzie w tej kwestii jest na tym samym miejscu co bourjois, ten będzie tańszym, a równie świetnym zamiennikiem! :) 





Porównanie szczoteczek : 


Maybelline the falsies volume express to mój niedawno odkryty tusz. Używam go gdy chcę naprawdę delikatnego podkreślenia rzęs i nie chcę za bardzo namachać się szczoteczką. Nie osypuje się i nie rozmazuje. 



Loreal volume milllion lashes. 
Lubię ten tusz, ale jest bardzo humorzasty. Raz czaruję piękne rzęsy, raz zlepki, raz się osypuje, raz nie. Ale jak ma dobry humor to jest naprawdę świetny!




Porównanie wszystkich szczoteczek : 


Zdecydowanie uwielbiam szczoteczki z włosia! 
A wy jakie najbardziej lubicie szczoteczki? I który z tuszy według was daje najlepszy efekt? Buziaki:* 

25 komentarzy:

  1. Nie znam tych tuszy, ja bardzo lubię żólty Lovely to mój pewniak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kiedyś lubiłam, teraz wole szczoteczki z włosiem :D

      Usuń
  2. Volume million lashes miałam i bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadnego z tych tuszy, ale Bourjois mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne tusze , teraz nie wiem na który się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz z Loreala kiedyś musze kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy z nich wygląda bardzo ładnie na oku i każdy z nich widzę, że jest wart wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię szczoteczki z włosia, nie miałam jeszcze przedstawionych przez ciebie tuszy :) Ale rzęski masz śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przetestowałam już mnóstwo tuszy, nawet takich z L'oreala za około 80 zł, ale najlepszym i tak jest tani jak barszcz Lovely Lash Extentions:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do tuszy z lovely nie za bardzo jestem przekonana :D

      Usuń
  10. tusz z loreal i bourjois najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tani i świetny :) Ja go kupiłam na promocji w rossmanie za jakieś 5 zł :)

      Usuń
  12. Tusz z Wibo znam , z resztą nie miałam do czynienia. Ten z Bourjois daję przepiękny efekt będę musiała go kupić na promocjach .

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tusz z Bourjois - jest genialny!

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP