Paczka od mintishop - Zestaw do keratynowego prostowania włosów Kativa. Jak zrobić, efekty.

Hej Kochani! Dziś przyszła moja paczka od mintshop, muszę powiedzieć, że jestem w bardzo dużym szoku bo paczka doszła do mnie w jeden dzień, pięknie zapakowana, z cukierkiem w środku, a dokładniej krówką, która była bardzo pyszna - nie to żebym ją spróbowała, gdy ma się młodszego braciszka nie ma nawet takiej opcji ;) 

Do sedna, bo jak zawsze nawijam. Dziś przyszła moja paczka z zestawem do keratynowego prostowania włosów firmy Kativa. 





W zestawie znajdziemy zestaw 4 produktów. 
1 - Szampon oczyszczający
2 - Nasza maska, którą nakładamy, by nasze włoski były idealnie proste
3 - Kolejny szampon którym zmywamy nadmiar keratyny 
4- Odżywka, którą nakładamy po zabiegu 

A teraz jak to zrobić i czy to to takie trudne? 

Banalnie proste, a instrukcję podam najprostszą jaką się da, ale zarazem taką, która określi wam co i jak robić :) (Zabieg wykonywałam sama w domu)


Krok 1 - Dokładnie myjemy włosy szamponem z saszetki numer 1. Włosy osuszamy ręcznikiem, a następnie suszymy suszarką.

Krok 2 - Na dokładnie suche włosy nakładamy maskę z opakowania numer 2. Najlepiej podzielić sobie włosy na partię wtedy łatwiej idzie. Dowolność czy chcecie robić to dłońmi czy pędzelkiem (konieczne rękawiczki) 

Krok 3 - Rozczesujemy włosy żeby produkt się dokładnie rozprowadził i czekamy ok.15 minut 

Krok 4 - Suszymy włosy wyciągając je na szczotce, do ich całkowitego wysuszenia i momentu, w którym nie widzimy już pozostałości maski. ( Robić przy otwartym oknie, duszący "smród' jest nie do zniesienia) 

Krok 5 - Ponownie dzielimy włosy na partie i prostujemy małe pasma włosów od 5 do 6 razy. Temperatura prostownicy powinna wynosić od 200 do 230 stopni. Ja robiłam na 190.  (Polecam też przy otwartym oknie) 

Krok 6 - Po prostowanie czekamy około 10 minut i myjemy włosy z szamponem z saszetki numer 3.
Krok 7 - Nakładamy odżywkę 

Krok 8 - Suszymy włosy tak jak zawsze

Czas takiego zabiegu, zależy od długości włosów u mnie wyszły ok. 3 godziny, bez zbędnego  pośpiechu :)


A teraz napiszę o czymś co jest totalnym kłamstwem znalezionym w sieci KLIK .
Owszem włosy wam się spalą gdy nałożycie za mało preparatu (krok 2) i wyprostujecie je, wiem, bo sama to sprawdziłam ryzykując swoimi włosami, ale cóż - na pasmo, które i tak było do ścięcia nałożyłam mniej preparatu niż na resztę włosów - spaliły się momentalnie. Reszta oczywiście nie, bo preparat został w odpowiedniej ilości nałożony i rozprowadzony - PAMIĘTAJCIE O TYM. 



A teraz przejdę do mojej wstępnej opinii i efektów.  Sam zabieg nie jest meczący, ale smród uwalniający się przy suszeniu i prostowaniu -  tragedia. Bez otwartego okna by się nie obeszło. Ale! Z efektów jestem bardzo zadowolona, włosy mam idealnie proste i zyskam tym na czasie, bo nie będę musiała już męczyć się z układaniem włosów. 

Nie będę dużo się teraz rozwodzić, bo nie wiem ile efekt się utrzyma, jak szybko keratyna się wypłuka, ale post na pewno o tym się pojawi za około miesiąc. 


A teraz najlepsze czyli efekty! 



Tak o to prezentują się moje włoski, ostatnio dużo mi ich wypadło, więc niestety jest ich malutko, ale przynajmniej nie są spuszone i sianowate :) 
A i przepraszam was za zdjęcia, ale chciałam jak najszybciej wyprostować włosy i są nie najlepsze, ale za to starałam przekazać się treści jak najlepiej! 

A wy, odważyłybyście się wykonać taki zabieg?:) 

25 komentarzy:

  1. Jaka cena takiego zabiegu? Ile Cie to wyniosło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie efekt rewelacyjne. Też takie chce mieć włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, ja bym się nie odważyła:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Ja mam bez prostowania takie włosy więc się nie skuszę, ale efekt jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze :D ja w sumie lubilam swoje naturalne, ale to jest jednak wygoda. Wstaje i mam ulozone wlosy :D

      Usuń
  5. Włosy po zabiegu wyglądają rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Uwielbiam zakupy z minti shop, są ekspresowe i oczywiście bardzo profesjonalna obsługa. Ciekawi mnie ten zestaw. Ja akurat mam bardzo proste włosy naturalnie, więc raczej nie mam potrzeby się na niego decydować. Ale tak czy tak bardzo przydatny post, może być to alternatywa do drogiego zabiegu u fryzjera :) Efekty są świetne! :)

    buziaki!
    Zapraszamy na nowy post u nas - teddyandcrumb.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaskoczyła ekspresowa wysyłka i to jak pięknie przyszły zapakowane. Lubię ten sklep i kosmetykomania. Ogólnie przy tym zabiegu można nie prostować włosów, po prostu pominąć krok 5. Włosy będą się mniej puszyć, a o ile przed zabiegiem będą odpowiednio nawilżane i będą miały dostarczoną odpowiednią ilość emolientów, można uzyskać przepiękny efekt błyszczących włosów i wyglądających na bardziej zdrowe :)

      Usuń
  7. Efekt mega! Do odważnych świat należy, daj koniecznie znać ile się trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, ja lubię ryzykować i wolę sama robić tego typu zabiegi, nie mam zaufania do fryzjerek ;) Jasne, będzie o tym oddzielny post za jakiś czas :) Teraz mogę powiedzieć, że moje włosy są już po dwóch myciach i efekt jest tak samo rewelacyjny! :)

      Usuń
  8. Efekt super, moja kuzynka robiła sobie kiedyś taki zabieg, niestety mocno ją uczulił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja sama przy zabiegu miałam problemy z oddychaniem... Nie wiem czy na ten środek reagują tak wszyscy, czy przy mojej astmie jest to nasilone. :)

      Usuń
  9. Mam naturalnie proste włosy, więc nie dla mnie takie zabiegi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zabieg wykonałam ze względu na wygodę, chyba wolę siebie w loczkach :D

      Usuń
  10. Czy takie jedno opakowanie wystarczy na włosy długie i gęste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ciężko powiedzieć.. Ja bym chyba kupiła w większej wersji, albo dwa opakowania, bo jak nałoży się za mało preparatu to włosy się palą.

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc ciężko powiedzieć.. Ja bym chyba kupiła w większej wersji, albo dwa opakowania, bo jak nałoży się za mało preparatu to włosy się palą.

      Usuń
  11. zamówiłam wczoraj i czekam na paczke <3 a jakiego szamponu uzywałaś po keratynowym prostowaniu i po jakim czasie mozna moczyc wlosy? pozdrawiam ps sliczne wloski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj odpowiadam na te pytania : http://karolinagutowska.blogspot.com/2016/09/miesiac-po-czyli-cos-o-kreatynowym.html#more :)

      Usuń
  12. Kiedyś robiłam sama w domu ten zabieg, ale efekt przetrwał tylko miesiąc i do dziś zastanawiam się dlaczego ;) Mam włosy, które bardzo się puszą i to dla mnie jest największym problemem. Nawet nie marzę o prostych jak drut włosach, ale za to mogę choć trochę pomóc sobie ujarzmić je keratyną. Mój fryzjer zaproponował mi zrobienie najsłabszej keratyny (jabłkowej amazon keratin), która poprawi mi skręt fal, wygładza i nabłyszcza włosy. Chociaż trochę mogę się cieszyć pięknymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przed zrobieniem zrobiłaś kuracje emolitenotowo - humektantową? :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP