Co warto kupić na promocji -49% w Rossmannie - Szminki i produkty do paznokci.

Cześć kochani! ;)  Z racji, że jutro zaczyna się szał promocji w rossmannie, postanowiłam napisać post w którym znajdą się produkty, które uważam, że warto na niej kupić. Zapraszam do czytania! ;)




O wielu z nich były już posty na blogu, jak np o konturówkach z miss sporty i wibo. (miss sporty) (wibo)
Konturówki są bardzo przyjemne i łatwe w aplikacji, dobrze na pigmentowane i całkiem trwałe. Za cenę 3-5 zł na promocji, otrzymujemy świetny produkt! :) 


Było również coś o słynnej pomadce z lovely (klik), która jest naprawdę świetna, uwielbiam ją przede wszystkim za trwałość. Kolejnym moim zdecydowanym hitem, który warto kupić jest matowa szminka z maybelline, o której pisałam (tutaj, ale poza tą szminką z tej kolekcji/serii mam wersję niematową. Jest ona trochę gorsza od wersji matowej, ponieważ ma słabszą trwałość i lubi wychodzić poza kontur, jednak gdy nałożymy pod nią konturówkę, to trzyma się w swoich ryzach.

Pomadka w płynie wibo mdl - również mój hist - trwałością pobija nawet lovely, ma świetną pigmentacje i perfekcyjny mat. W moim przypadku idealnie sprawdza się na większe wyjścia.

Szminka Lovely - mam ją w kilku wersjach kolorystycznych, to fajna opcja na codzień. Średnia pigmentacja, na ustach trzyma się ok 2 godziny, nie wysusza, daje bardzo subtelny efekt. Kupicie ją za ok 5 zł.

Poniżej przedstawiam wam swatche wszystkich szminek! :) 


(Wybaczcie, lovely i wibo nie dałam wyschnąć, dlatego nie są matowe)



Z lakierów nie mam wam za wiele do polecenia, bo nie preferuję lakierów z rossmanna, jedyny jaki lubię to ten z rimmela. Ma średnie krycie, ale za to bardzo szybko wysycha i gdy użyjemy dobrego topu to całkiem długo się trzyma, a no i mają piękną gamę kolorystyczną.


No i jeszcze baza pell off z miss sporty - będzie świetna jeśli wychodzicie często lakierem za kontury, czy robicie stempelki. Wystarczy przed pomalowaniem paznokci, maznąć pędzelkiem dookoła ich. Potem normalnie malujemy paznokcie, a na końcu to co nałożyliśmy zrywamy jak plasterek :) 

No i to w sumie tyle :) Planujecie jakieś większe szaleństwo na promocjach w rossmannie? :) 

21 komentarzy:

  1. Ja nie planuje nic kupować ale jak wyląduje w Rossmannie to skończy się jak zawsze :( może jakąś szmineczkę sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tym razem nic nie kupuje, bo mam sporo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chyba nie wybieram :) Tylko na twarz / oczy może na wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam bana na zakupy - nie mam już gdzie upychać zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konturówki warto wypróbować w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje :) Ja chyba w pierwszym tygodniu nie wybieram się do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super produkty :)
    prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak uda mi się dorwać konturówkę Wibo to chętnie się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam dzisiaj w Rossmannie i kupiłam sobie konturówkę z Wibo. Ta szminka z Lovely o 2 nr. bardzo mi się podoba, szkoda że wcześniej nie przeczytałam tego posta .

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam dziś w Rossmannie, ale nic mnie nie skusiło z tej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj bardzo skromnie jeden lakier do paznokci od Bourjois La Laque w kolorze Chair et Tendre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie się wybiorę do Rossmanna, bo spodobała mi się pomadka w płynie lovely nr 1. Ładny kolor i spokojny, a takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza tura mnie nie kusi ale zamierzam skorzystać z drugiej oraz trzeciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatecznie kupiłam szminke i masełko z Nivea, ale na kolejnych turach pewnie będzie więcej :D

      Usuń
  14. Ja w tym roku nie skusze sie na promocje, wszystko mam w nadmiarze :P

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim przypadku szminka lovely niestety nie sprawdziła się :<

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP