Dla tych co lubią tradycyjne lakiery do paznokci.

Cześć wam! Dziś czuję się na tyle lepiej, że wstałam zrobiłam zdjęcia na bloga, a teraz zabrałam się za pisanie. Myślę, że jutro całkowicie wrócę do żywych i w miarę możliwości zrobię kilka postów "na zapas". 


Staram się żeby tematyka na blogu była dość różnorodna, dlatego napiszę dziś lakierach do paznokci. 

Lakiery są firmy my secret, ich gama kolorystyczna jest dość szeroka. Teraz wprowadzili odcienie pastelowe, które ja uwielbiam. 
Lakiery posiadają bardzo wygodny aplikator, nie za szeroki i nie za wąski. Mam jeden z rimmela i ma taki gruby aplikator, że zalanie skórek choć trochę - murowane. 
Lakiery kryją bardzo dobrze już po jednej, cienkiej warstwie, dwie warstwy dają pełne krycie. Wysychają w tempie ekspresowym, naprawdę. To są jedyne lakiery, które tak szybko schnął. Bez żadnego topu fajnie się błyszczą. 
Teraz co najważniejsze czyli trwałość - ja używam swojej niezastąpionej bazy, topu, odżywki od essence - ultra strong. Jak użyje jej jako topu paznokcie spokojnie wytrzymują mi tydzień, po tym czasie zwyczajnie zmieniam kolor ze względu na odrosty i pomazania od długopisu. 
Podsumowując to jedne z moich ulubionych lakierów, które są też bardzo tanie, za jeden płacimy ok. 6 zł, a są bardzo wydajne.
 Jeśli szukacie czegoś co nie odpryśnie po jednym dniu to polecam właśnie te lakiery + odżywka essence ultra strong. Duet dosłownie idealny! Bo odżywka świetnie nabłyszcza i utwardza paznokcie, w moim przypadku teraz nawet nie ma mowy o złamaniu.

Wybaczcie, że dziś tak krótki post, ale jeszcze nie jestem na siłach na takie bardzo treściwe jak zazwyczaj robię. W przyszłym poście napiszę o tym dlaczego wolę zwykłe lakiery od hybryd. 

A wy? Wolicie zwykłe lakiery czy hybrydowe? :) 

23 komentarze:

  1. BArdzo fajnie, że tanie a dobre :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam te lakiery. Teraz przerzuciłam sie na hybrydę, a jak juz sięgam po te tradycyjne to najcześciej od essie ;-)

    Zapraszam do mnie na mały konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka essie, ale uważam, że cena jest trochę za wysoka w stosunku do jakości :D

      Usuń
  3. Dłuuugo robiłam hybrydkę i byłam z niej oczywiście bardzo zadowolona. Jest znacznie trwalsza niż zwykły lakier, ale oczywiście takie lakiery są droższe i jeden kolor mamy długo na paznokciach. Plusem tradycyjnych lakierów jest to, że w każdym momencie możemy zdecydować się na inny kolor, 5 minut i pazurki gotowe :) Zdjęłam na jakiś czas hybrydy i poszukuję właśnie fajnych lakierów. Bardzo lubię my secret, więc na pewno sięgnę po ich pastele :) Super post i recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama robiłam hybrydę, którą i tak zmieniałam co tydzień. Nie będę zdradzać dlaczego przestałam, bo mam zamiar napisać o tym w kolejnym poście :) Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  4. Hybrydowe zdecydowanie, oj ciężko się wraca do tradycyjnych :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful post! Great review!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne lakiery jakie kupuję z Essence, to top coat'y brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli już to w moim przypadku tylko na stopy, bo na dłoniach mam hybrydy i bardzo się przywiązałam do takiego mani :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię firmę My Secret mam kilka w swojej kolekcji i są jednymi z moich ulubionych :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem fanką normalnych alkierow :) W My secret przeszkadza mi pędzelek a dokłądnie kwadratowa zatyczka butelki która źle leży mi w dłoni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Really nice post! Hope you have an amazing new week.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jeden kolor z tej serii, calkiem fajny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wolę zwykle lakiery. nie umiem robić hybryd xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja umiem robić hybrydy, ale zraziłam się co do nich :D

      Usuń
  13. Ja nie maluję paznokci w ogóle:) więc jak raz na rok od wielkiego dzwonu mnie najdzie, to taki z najniższej półki cenowej mi w zupełności odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko maluję paznokcie a jeśli już to na jasne kolory .

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na pazurkach częściej goszczą tradycyjne lakiery, choć Semilaci też posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie tylko hybrydy, aale zanim zaczęłam nimi malować używałam klasycznych semilaców bo świetnie się u mnie trzymały

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP