Liebster Blog Award!

Cześć kochani, przepraszam za brak postów, ale ostatnio naprawdę nie mam czasu...Myślę, że będę robić posty "na zapas" kiedy tylko będę miała chwilę, żeby nie mieć przerw na blogu :)
Wracając. Zostałam nominowana przez zwariowana klaudynka do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję! :)




I. Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”
II. Odpowiedzi na pytania :


1. Jakie jest twoje największe marzenie?


Marzeń mam naprawdę wiele i wybranie jednego "największego" jest nie lada wyzywaniem. Myślę jednak, że takie naprawdę największe to po prostu realizować siebie, prowadzić dalej bloga, żeby zyskiwał jak największą popularność, założyć wspaniałą rodzinę i mieć u swego boku ciągle tych samych wspaniałych ludzi co mam teraz.

2. Co lubisz robić najbardziej?


Zdecydowanie pisać. To jest coś co mnie relaksuje, daje mi chwilę tylko dla siebie i swoich myśli. Nie muszę się spieszyć, mogę wyrażać siebie i dzięki temu też realizować.




3. Jakie miejsca na świecie chcesz odwiedzić?



Zakopane. Nigdy tam nie byłam, a klimat wydaje się znakomity. W sumie najchętniej zwiedziłbym całą Polskę, czuję się w niej bardzo bezpiecznie i chciałabym poznać jej całkowite uroki :)




4. Film czy książka? Dlaczego?



Zdecydowanie książka. Bardziej się przy niej relaksuję, zbieram myśli w jedną całość, puszczam wodze fantazji, więcej zapamiętuje, uczę się. Do jednej książki wracam kilkakrotnie ciągle odkrywając w niej coś nowego - do tych samych filmów - rzadko.


5. Najśmieszniejsza historia z dzieciństwa?

Kiedyś po kilka razy na dzień potrafiłam oglądać bajkę "Shrek" będąc, któregoś pięknego dnia na spacerze z moją ciocią siedzę zamyślona w wózku po czym odwracam się i z pełną powagą mówię "ale przecież ogr nie może być księciem! " z perspektywy czasu zawsze się z tego śmieje i w sumie najbardziej utkwiło mi to w pamięci.

6. Kosmetyk bez którego nie jesteś w stanie się obejść?


Krem do twarzy. Moja cera stała się problematyczna i jak potrafię odpuścić sobie całą kolorówkę to kremu do twarzy używam zawsze.


7.Kobieco czy sportowo? Jaki styl preferujesz?

Preferuję raczej styl sportowy - rurki, luźny t shirt i trampki, ale przy tym czuję się bardzo kobieco, a to chyba najważniejsze :)




8. Gdzie wolisz spędzać wolny czas w domu czy na świeżym powietrzu?



Na świeżym powietrzu, jednak mam dni kiedy zupełnie nie chcę nigdzie wychodzić tylko leżeć w domu.


9. Jaki czas w roku lubisz najbardziej? Dlaczego?


Nie mam czasu, który lubię w roku najbardziej, każdy miesiąc i dzień przynosi tyle nowych rzeczy, zdarzeń, że nie potrafię wybrać.




10. Dlaczego akurat taka nazwa bloga?


A to całkiem krótka historia. Ka (Karolina) + i + Na (Natalia) = Kaina. W skrócie wyszło to od moich dwóch imion.


Do dalszej zabawy zapraszam : 

1. Megly
2. Dashiaa
10. Aknezz

Pytania dla was : 

1. Jak rozpoczynasz swój dzień?
2. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
3. Która pora roku jest Twoją ulubioną i dlaczego?
4. Gdybyś miała jednym słowem opisać swoje blogowanie, to...
5. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa.
6. Która cecha Twojego charakteru najbardziej Cię denerwuje?
7. Skąd pomysł na nazwę bloga? 
8. Co jest najważniejsze w Twoim życiu?
9. Bez jakiego kosmetyku się nie obejdziesz?
10. Co Cię charakteryzuje? 


Czekam z niecierpliwością na wasze odpowiedzi i życzę miłego wieczoru kochani, a jutro pięknego dnia! :) 


24 komentarze:

  1. Posty warto robić na zapas - wiem coś o tym. Na razie jeszcze mam w miarę wolnego czasu, ale zaczną się zajęcia i czasu brak :D
    W wolnym czasie odpowiem na pytania, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :D
    Dziękuję za nominację i postaram się odpowiedzieć na ten szereg pytań w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie w ten weekend wybieram się do Zakopanego, już tyle czasu planowałam i w końcu się udało (choć byłam już raz). Ty też musisz w końcu spełnić to marzenie :) +dzięki za nominację, ale raczej nie odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę zrobić posty na zapas..niedługo październik, nowe obowiązki..ciężki semestr, trzeba będzie się na to przygotować również blogowo :)
    dziękuję za nominację kochana! :) :* pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy wiele wspólnego. Też bardzo lubię pisać :)
    Dziękuję serdecznie za nominacje. Pytania bardzo ciekawe. W weekend odpowiem z chęcią :)
    Pozdrowionka serdeczne, miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania :) Polecam robić posty na zapas bo naprawdę się przydają .
    Zakopane tak jak ty również chciałabym odwiedzić , miałam nawet zrobić to w wakacje niestety nic z tego nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam taki zamiar :) Ja mam nadzieje, że w końcu uda mi się tam wybrać. I Tobie życzę tego samego!:)

      Usuń
  7. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania :) Polecam robić posty na zapas bo naprawdę się przydają .
    Zakopane tak jak ty również chciałabym odwiedzić , miałam nawet zrobić to w wakacje niestety nic z tego nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawsze staram się mieć jakiś post na zapas. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. co do postów na zapas to wcale nie jest taki zły pomysł.:)
    dziękuję też za nominację. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też preferuję książki:)))
    I dziękuję za nominację:) Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć:) Miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten tag. :-) Kiedy zaczynałam blogować (4 lata temu!) też brałam udział. Myślę, że to fajny sposób na przedstawienie się czytelnikom bloga i lubię tak poznawać nowe osoby w blogosferze.

    Też wolę książki od filmów i wygodne ubrania na co dzień. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, dlatego stwierdziłam czemu nie i u mnie taki post zagościł :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię tego typu posty, często można się z nich dowiedzieć dużo rzeczy o blogerce :)
    Masz śliczne oczy <3

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP