Najlepszy krem do rąk! Garnier intensywna pielęgnacja.

Cześć kochani ;)
Choć kremów do rąk nigdy nie lubiłam i nie używałam, ostatnio mi się zmieniło i bardzo stawiam na pielęgnacje. Krem jest firmy Garnier, która u mnie w dużej mierze króluje wśród odżywek, płynów, ogólnie kosmetyków ;)



Krem jest dla dłoni suchych, zniszczonych, ja należę do tej grupy, która ma raczej właśnie suche dłonie. Gdyby nie to, że moi rodzice wiecznie smarują dłonie jakimiś kremami pewnie bym nie przetestowała nigdy tego kremu,a  byłoby czego żałować!
Krem zawiera alantoinę aby regenerować i pielęgnować dłonie, glicerynę aby przeciwdziałać przesuszeniu, masło shea , a podsumowując skład jest całkiem fajny. Wysoko w nim stoi masło shea i gliceryna. "Parfum" mamy na samym szarym końcu co jak dla mnie jest plusem :) Przy okazji, zapach kremu jest bardzo delikatny, różany.



Przechodząc do działania, ten krem jest po prostu rewelacyjny! Konsystencje ma zbitą, treściwą. Już po jednym użyciu czujemy ulgę. Idealnie nawilża suche dłonie pozostawiając na nich ochronną warstwę, jest bardzo wyczuwalna - ale w dobrym słowa tego znaczeniu. Nie ma lepkiej warstwy, tylko czuć, że dostarczyliśmy skórze tego co potrzebowała. Skóra dłoni jest niesamowicie gładka i przyjemna w dotyku. Krem spisuje się na 6+
Jest skuteczny, natychmiastowo nawilża, łatwo dostępny i w dobrej cenie (9-12zł) tym bardziej jak na taką wydajność! :)

Naprawdę polecam, nawet osoba, która nienawidzi kremów do rąk może je pokochać! Zwłaszcza jeśli się trafi na taki hit! :)

A wy używałyście tego kremu? A może innego z tej samej serii? :)

40 komentarzy:

  1. Muszę go poznać skoro cię zachwycił, nie miałam wcześniej z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, aż polubiłam kremować dłonie ;)

      Usuń
  2. Nigdy go nie miałam. Moja mama chwali mleczko albo balsam, też taki czerwony z Garniera, może są z tej samej serii, skoro oba czerwone i się dobrze spisują :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie uwielbiam kremować ręce, mogłabym to robić cały czas :P Nie miałam tego kremu ale kiedyś "poczęstowała" mnie nim koleżanka i wszystko fajnie tylko, że ten różany zapach którego nie lubię jednak przeważył, że nie kupię tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie krem do rąk biorę pierwszy lepszy, jaki jest w sklepie. Ale czasem się to nie opłaciło, do dziś pamiętam okropne uczucie po kremie Eveline "niewidzialne rękawiczki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie testowałam, ale jak nie warto to nawet nie mam zamiaru :D

      Usuń
  5. mam bzika na punkcie kremów do rąk, skupuje a później nie zuzywam ;) tego jednak jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam ze szminkami haha :) Co najlepsze ostatnio maluje się nimi od święta :)

      Usuń
  6. ten czerwony balsam uwielbiałam swego czasu, więc jeśli krem jest tak samo dobry to super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk jest świetny! Teraz mam zamiar skusić się właśnie na balsam :D

      Usuń
  7. znam ten krem i go lubię ;) teraz mam fajny z yope o zapachu goździkowym - kozak ;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam kremów głównie w sezonie jesiennym i zimowym, więc chyba zrobię na niego małe polowanie. Super post, bardzo przydatna recenzja :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt. Mi by się przydał na zimę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego kremu ale ja krem używam tylko w określonych porach roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tylko czyste masło shea lub balsam z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam tego kremu wiosną i bardzo go lubiłam. Teraz mam krem z evree i też całkiem dobrze się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam, że jest hitem u wielu blogerek. Muszę go wypróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go i sprawdził się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kremy do rąk, ale tego jeszcze nie miałam, chyba pora się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go dawno temu i dobrze wspominam :) teraz używam z neutrogeny :) też mają fajne kremiki do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z nautrogeny balsam do ciała i w sumie taki bez szału :)

      Usuń
  18. Zgadzam się. Tydzień temu był na promocji w Rossmannie i kupiłam zapas. Mam go zawsze pod ręką. Jest świetny :) Duży ulubieniec! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja ostatnio rzadko bywam w rossmanie :( Dziękuję i nawzajem :*

      Usuń
  19. Ten krem jest genialny, uwielbiam go. To jedyny krem, który potrafi mi tak dobrze nawilżyć dłonie. Kupuję go od kilku lat i nie zamienię na inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Idealnie nawilża, u mnie z pewnością też zostanie na długi czas! :)

      Usuń
  20. Kosmetyki Garniera kupuję bardzo rzadko, ale z przyjemnością zrobię wyjątek dla tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znów na odwrót, ciągle je kupuje :D

      Usuń
    2. A ja znów na odwrót, ciągle je kupuje :D

      Usuń
  21. Brzmi ciekawie, może kiedyś go wypróbuję, bo jeszcze nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kremów do rąk nie używam:) I za samą marką jakoś nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam tego kremu oraz tego w różowym opakowaniu . Myślę że bardzo dobrze nawilżają jednak jak dla mnie są trochę za ciężkie, natomiast moja mama je uwielbia .

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP