Nowa współpraca i nowa zakładka na blogu!

Cześć kochani! Dziś przychodzę z postem na temat współpracy, którą nawiązałam z marką equilibra. Dzięki tej współpracy na blogu pojawi się nową zakładką jaką będzie "Pielęgnacja Filipka" czyli mojego malutkiego braciszka. Będzie ona prowadzona na bieżąco i dołączą do niej również inne marki :) Jestem bardzo zadowolona, bo sama lubię produkty dziecięce i będę je testować również na sobie. Prócz kosmetyków dla Filipka, dostaję również próbki dla siebie i dwa katalogi produktów :)






Dlaczego współpraca z marką equilibra mnie tak cieszy? Bo są to produkty o dobrych składach, które mają  100% wyciąg  z aloesu. Mój mały rozrabiak ma strasznie wrażliwą i dość suchą skórę, dlatego aloes wysoko w składzie mam nadzieję, ze będzie mu służył. Dodatkowo dostaję próbki dla siebie, jak chociażby żel aloesowy, którego zawartość to 98% aloesu!

Każdego miesiąca będziemy dostawać produkty i je testować.


Teraz przejdę do produktów jakie dostałam w pierwszej paczce :)

Szampon - w składzie znajduję się wyciąg z nagietka, gliceryna roślinna, a 20% zawartości szamponu to wyciąg z aloesu.



Chusteczki oczyszczające - w składzie znajduję się gliceryna roślinna, wyciąg z nagietka, inulina, olejek z masła shea, kompleks nawilżający i tak jak w poprzedniku 20% to wyciąg z aloesu.

3 próbki kojącej emulsji z tlenkiem cynku, której zresztą dostaniemy pełnowartościowy produkt .
W składzie znajduję się: masło shea, gliceryna roślinna, wyciąg z owsa i nagietka, olej z otrębów ryżowych, witamina e, olej ze słodkich migdałów i znów 20% zawartości to wyciąg z aloesu.



3 próbki wzmacniającego szamponu przeciw wypadaniu włosom - z czego jestem bardzo zadowolona, bo włosy mimo wszelki starań, lecą garściami.. Może coś im w końcu pomoże. W składzie znajduję się : witamina A,E,C, H,B5,B6, proteiny sojowe, tauryna, zielona herbata, czerwone wino, phytosinergia (kompleks roślinny o działaniu regeneracyjnym w, którego skład wchodzą: aloes, olejek arganowy, keratyna)




3 próbki żelu aloesowego, którego skład to 98% wyciągu z aloesu! Oczywiście nie mogłam wytrzymać i już je wypróbowałam i żel jest świetny! :)



Dodatkowo dostałam 2 katalogi, jeden jest z informacjami o produkcie i o tym co jeszcze dostanę z linii baby, oraz katalog dla mnie z produktami do włosów, ciała.





Podsumowując, będzie dużo nowości! :)
I już niedługo post o makijażu dziennym i wizytowym (do mojej kosmetyczki trafiły nowe pędzle, cienie, więc będziemy szaleć) dodatkowo powstanie post o moich nowościach i produkcie, który mnie zachwycił tak bardzo jak od długiego czasu żaden inny. :)


A wy, używacie produktów marki equilibra? :) Jak dbacie o pielęgnacje swoich pociech? :)  




30 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze styczności z ich produktami :) gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych testów kochana! Super współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Opinia szamponu i chusteczek już niebawem, z moim braciszkiem jesteśmy w trakcie testów :)

      Usuń
  4. oj uwielbiam owa markę marzy mi się współpraca z nimi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam za bardzo tej marki ale produkty z aloesem są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. markę kojarzę z odżywek do włosów - raz testowałam i bardzo wysuszyła moje włosy, więc mam mieszane uczucia co do marki, muszę spróbować innych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ich szampon z aloesem, mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś na spotkaniu blogerek dostałam jakieś próbki tej marki, ale jeszcze ich nie zużyłam. W takim razie będę mieć motywację, aby szybciej się ze nie wziąć. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś jakiś żel miałam od nich ! ;) I próbki, przyjemnego testowania i oczywiście bardzo owocnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich szampon aloesowy i maskę do włosów. Mają świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to tym bardziej nie mogę się doczekać kolejnych paczek kosmetyków :)

      Usuń
  11. Mam nadzieje że kosmetyki sprawdzą się u maluszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam od nich szampon. Bardzo fajnie się sprawdził. Polecam ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP