Paletka do konturowania twarzy Makeup Revolution

Cześć i hej!
Ostatnio poszalałam i do testowania mam mnóstwo nowości, to jedna z nich w której jestem zakochana i jest moim numer 1 w codziennym makijażu! :) 
Mowa o paletce do konturowania twarzy MUR. 



Długo szukałam jakiejś fajnej paletki, która ma bronzer, rozświetlacz i róż w odpowiednim odcieniu. Po wielu poszukiwaniach udało mi się! :) 

Paletka jest w poręcznym opakowaniu. W środku znajduję się małe lustereczko.
Mi osobiście sam wygląd wizualny się bardzo podoba - prosty i przejrzysty.

Ale wiecie, że ja o tym nie lubię się rozpisywać, więc jak zawsze przechodzę do konkretów! :)

Zestawienie kolorystyczne zdecydowanie mój gust!

Bronzer o ciepłym odcieniu czekoladki (żadna pomarańcza), rozświetlacz w tonacji bardziej srebra niż złota, co mi zdecydowanie odpowiada. No i najlepsze na koniec czyli róż, jest to piękny odcień z drobinkami złota i w zależności od punktu patrzenia widzimy jego inne oblicze - coś cudownego.


Zarówno bronzer, róż jak i rozświetlacz mają bardzo przyjemną, lekko kremową konsystencję.

Ich pigmentację oceniam na duży plus, jednak nie jest ona tak mocna żeby sobie zrobić krzywdę.

Produkty są bardzo łatwe w aplikacji, i rozcieraniu, nie tworzą plam czy smug. Jednak gdy nabieramy produkt zdecydowanie lepiej pędzelek "dociskać" niż pocierać.

Rozświetlacz pozostawia na twarzy piękna tafle, tak samo jak i róż, który naprawdę się przepięknie mieni i nadaje twarzy niesamowitego blasku! Bronzer jest matowy, może lekko, ale podkreślam lekko satynowy.

Wszystkie produkty na mojej twarzy trzymają się ok. 8 godzin bez jakichkolwiek poprawek. Cerę mam tłustą, więc uważam ten wynik za dobry.
Wszystkie produkty schodzą równomiernie i nie wyglądają przy tym nieestetycznie.

Produkt odkąd go używam, nie pogorszył stanu mojej cery, co mnie bardzo zaskoczyło, bo w składzie jest parafina, która jak wiecie sprzyja zapychaniu się cery - u mnie to nie wystąpiło.




Paletka rewelacyjnie sprawdza się w codziennym makijażu twarzy - można nią wyczarować efekt świeżej i promiennej twarzy. Oczywiście sprawdzi się też na większe wyjścia, a z pewnością ten róż czy rozświetlacz.

Paletkę można teraz kupić choćby w drogerii hebe za 20 zł.  Uważam, że naprawdę warto. Za taką cenę mamy 3 świetnie, produkty w jednym! :)

Jeśli chodzi o mnie, paletka wpisuję się w moją listę ulubieńców i na pewno zobaczycie ją w jeszcze nie jednym poście! :)

A wy lubicie takie paletki? :) 

17 komentarzy:

  1. Piękne kolorki! :o ja też długo poszukiwałam idealnej paletki, jak na razie kupiłam w Naturze paletkę do konturowania firmy Kobo, ale róż jest jednak dla mnie za ciepły :/
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kobo to w zasadzie mało co testuje, ale może się skuszę na kolejną paletke, bo odpowiadają mi takie rozwiązania :)
      Buziaki kochana! :*

      Usuń
  2. Paletka wygląda fajnie ja używam aktualnie tą z trójkę z Wibo i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie zastanawiam czy nie kupić jej na promocjach w Rossmannie :)

      Usuń
  3. W tej cenie to faktycznie warto, a czy ta paletka występuje też w innych odcieniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, duży wybór paletek mur jest na tej stronie : https://mintishop.pl/firm-pol-1402782089-Makeup-Revolution.html i to w jeszcze lepszych cenach niż stacjonarnych drogeriach :)

      Usuń
  4. Muszę w końcu kupić tę paletkę, tyle dobrego o niej słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ją, ale dla mnie bronzer jest jednak zbyt ciemny i pomarańczowy - ale jestem prawdziwym bladziochem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo u każdego się inaczej prezentuje, na mojej cerze w ogole nie wpada w pomarańczowe tony :)

      Usuń
  6. Jesteś kolejną osobą, która o tej paletce pisze. Po powrocie do Polski chyba sama się na nią skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, cudowne!! Już długo czaiłam się na tą paletkę, szczególnie podoba mi się róż! Może być również pięknym rozświetlaczem, więc to w sumie 4 w jednym :) Skusiłaś mnie, zakupię ją przy następnej okazji :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne i pigmentacja. Przy tak niskiej cenie zdecydowanie warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam niemal identyczną (a przynajmniej bardzo podobną) paletkę ze Sleeka. Uwielbiam ją :) Towarzyszy mi już długi czas i mam nadzieję, że jeszcze troszkę potowarzyszy :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP