Podsumowanie kuracji z olejem rycynowym + nowe testowanie!

Cześć kochani!
Na wstępie, chciałabym przeprosić, że ostatnio nie było postów.. Choroba, szkoła, choroba, wyjazdy. Nie miałam najzwyczajniej w świecie siły i czasu.. Ale dziś wracam z podsumowaniem kuracji z olejkiem rycynowym ((pierwszy post) a dodatkowo dostałam do testowania serum więc będzie trochę nowości.

A no i posty o których napisanie prosiłyście niebawem się pojawią!




Zacznę od początku, a więc jeśli czytasz mojego bloga na bieżąco to wiesz, że zaczęłam kurację z olejkiem rycynowym. Minął od tego czasu miesiąc więc postanowiłam co nieco powiedzieć, bo teraz na horyzont wchodzi nowy produkt. 
A więc od olejku oczekiwałam przede wszystkim wzmocnienia. I tu swoją role spełnił! 



Olejek wzmocnił moje rzęsy i odnoszę wrażenie, że trochę przyciemnił, ogólnie jestem bardzo zadowolona i wiem, że do tej metody będę wracać. 
Dodam jeszcze, że stosowałam go nie tylko na rzęsy, ale również brwi, które odratował - stały się błyszczące, zaczęły odrastać w miejscach w których dawno już przestały i dzięki temu mam w końcu takie brwi jak chciałam! 
Tak jak mówiłam olejek stosowałam przez miesiąc, raz dziennie, czasem dwa, a czasem zdarzyło mi się zapomnieć. 
Ale efekt jest zadowalający i jak najbardziej polecam! 

Tutaj dla was zdjęcia porównawcze - są trochę z różnej perspektywy, nie wiem jak wtedy udało mi się zrobić te pierwsze, bo dziś to sobie mało oka nie wyjęłam przez tą kartkę haha :) 



A teraz przejdę do nowości, którą dostałam w ramach testów - od razu uprzedzam - to, że dostałam coś za darmo w żaden sposób nie wpłynie na moją opinię dotyczącą produktu. 


Do testowania dostałam serum Inveo, ma ono za zadanie stymulować wzrost rzęs, przyciemnić je i zagęścić. 




Serum wizualnie szału nie robi, zwykłe czarna opakowanie typowe dla eyelinerów, z cieniutkim pędzelkiem. 

Testowanie zaczynam od dziś i powiem szczerze, że mam pewno obawy... Dlaczego? Ze względu na skład.. 

A co w tym składzie takiego piszczy : na drugim miejscu Bimatoprost reprotox B1, o jego negatywnych skutkach możecie przeczytać (tutaj) w składzie znajduje się również alcohol denat, do którego jak wiecie jestem bardzo zrażona. 


Jednak mimo to, przetestuje serum, bo jestem ciekawa czy przyniesie efekty. Bo która z nas nie marzy o pięknych, długich rzęsach? :) 



Tutaj macie kilka słów od producenta, jeśli sama chcecie przetestować to serum jest ono właśnie na promocji w rossmanie (klik)

Tydzień po tygodniu będę monitorowała jak przebieg kuracja z serum inveo, żebyście jak najlepiej widziały efekt na moich rzęsach.

A wy kochane? Stosowałyście te serum bądź inne? Jak jesteście nastawione do tego typu produktów? 

Buziaki! :* 

28 komentarzy:

  1. Olej rycynowy spisał się na medal. Ja czasem robię sobie z jego udziałem wcierki we włosy. Są świetne i przynoszą efekty. Na rzęsy nie próbowałam ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O muszę spróbować używać go jako wcierki:)

      Usuń
  2. Olejek rycynowy dał u Ciebie świetne efekty, jest pod wrażeniem! Muszę ponownie go wypróbować, pierwsze podejście było mało satysfakcjonujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego trzeba dużo cierpliwości, ja się cieszę, że ominęły mnie skutki uboczne, typu pieczenie, sklejające się rzęsy czy co tam jeszcze, u mnie same pozytywy :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam olej rycynowy do rzęs, a najlepiej się sprawdza jeszcze z aloesem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a z tym nie próbowałam, dziękuję za pomysł ;)

      Usuń
  4. No widać różnicę, ja używam oleju rycynowego do włosów i paznokci, do rzęs nie mam cierpliwości bo nawet jak minimalnie go użyje to rano budzę się ze całymi sklejonymi i szczypiącymi oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry efekt udało Ci się osiągnąć :) rzęski wyglądają na grubsze i gęstsze, a także dłuższe :) czyli jest szał jak na miesiąc kuracji :D
    ja polecam osławioną już na blogach metodę z pomadką alterry (rumiankową), efekty były widoczne bardzo szybko, szybciej niż się spodziewałam! :o
    jak zdrówko? mam nadzieję, że już lepiej :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, teraz jestem ciekawa jakie efekty da serum inveo i czy nie wystąpi uczulenie. Ja używałam pomadki alterry, ale aloesowej wersji (chyba) i była świetna :) jest już lepiej, dziękuję, buziaki :*

      Usuń
  6. Ja nie stosowałam nigdy takiego serum ale wydaje się być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum jeszcze nigdy nie miałam, ale olejek rycynowy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam inne serum,a le to tez mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nigdy nie stosowałam olejku rycynowego, ale dla takich efektów warto..

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się skończyło serum i zaczełam kurację olejkiem - rzęs i paznokci, zobaczymy jakie będą efekty:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dostałam do testów to serum. Ciekawa jestem jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wrócić do stosowania olejku rycynowego bo u ciebie widać różnicę. Serum nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na mnie większość tych serum nie działa. Mam długie rzęsy więc jakoś się nie sprawdzają :) i często mnie uczulaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście jak narazie żadne uczulenie nie wystąpiło. Efekty będę monitorowała co tydzień, mam nadzieję, ze jakieś będą :)

      Usuń
  14. Ten olejek rycynowy stosuję w pielęgnacji twarzy :) Na włosy ani brwi jakoś nigdy go nie nakładałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką role gra u Ciebie w pielęgnacji twarzy? :)

      Usuń
  15. Stosuję olejek na brwi i rzęsy. U mnie sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek rycynowy w moim przypadku okazał się bardzo skuteczny w poprawie kondycji rzęs i brwi. Też odżywki nie nie znam, ale ten składnik jest faktycznie nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie nie odczuwam jego negatywnych skutków, więc zobaczymy co dalej :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP