Sierpień w zdjęciach!

Cześć kochani ;) 
Dziś luźny post i w sumie to podsumowanie sierpnia w którym wyjątkowo jak na mnie zrobiłam sporo zdjęć. A więc zapraszam do oglądania, czytania, może powspominania wspaniałego czasu wakacji? :) 




Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam patrzeć w niebo! Lubię robić zdjęcia zachodów, wschodów, burzy i po prostu w ciszy patrzeć i się relaksować.





Skoro mowa o relaksie, to przy tym szkrabie o niego ciężko... Przedstawiam wam mojego kochanego braciszka, jest między nami ponad 15 lat różnicy. Przez trzy tygodnie siedzieliśmy ze sobą całymi dniami, chodziliśmy do parku, na zakupy, ale zdecydowanie najlepsze były te wypady do parku.. 



Szczególnie, że w parku są fontanny, które jak widać Filipek uwielbia! 
W sumie nad stawem też było super, bo pływały w nim rybki ;) 



Z racji, że w lato już można było znaleźć w lasach dużo grzybów i ja się na nie wybrałam z najbliższymi. Pojechaliśmy do pięknego lasu i przyjemnością było chodzenie po nim. Można było trafić na piękne modelki, jak na przykład żabcie, która nawet się mnie nie bała, a ja cieszyłam się jak dziecko robiąc jej zdjęcia ;) 


W wakacje miałam tyle czasu, że w sh byłam niemalże codziennie, opłaciło się, bo w końcu znalazłam idealne szare, zamszowe.... KACZUSZKI! :) W których się zakochałam i już byłam w nich na rozpoczęciu roku.


Poza moimi pięknymi kaczuszkami znalazłam też idealne jeansy! Oczywiście już przeszły przeróbki, wiadomo rzeczy z lumpeksu, często mają jakieś mankamenty - moje akurat miały na kolanach ślady po trawie, których nie udało mi się odprać. W tych miejscach zagościły przetarcia, ale o tym będzie oddzielny post. 


Tu jeszcze przed przeróbkami. 

W sierpniu również zabrałam się nie tylko za przeróbki ubrań, ale również mojego pokoju, tu daje wam przedsmak mojego biurka (okleina z biedronki, zapraszam na post (klik) w którym o niej pisałam) 


Oczywiście w sierpniu też nie zabrakło
selfie.. ;) 



Jeśli ktoś na bieżąco śledził mnie instagramie mógł się dowiedzieć, że poszłam również do swojej pierwszej w życiu prawdziwej pracy! Fakt nie na długo, ale ja się cieszyłam i z tego :)  


ALE! Sierpień jest dla mnie wyjątkowym miesiącem ze względu na pierwszą rocznice z moim Skarbem :)


A dla was dlaczego jest wyjątkowy? :) 

23 komentarze:

  1. Ach to niebo - wspaniałe ujęcia. Sierpień jest piękny. Takie nasycone lato :)
    Selfie z tym małym, niebieskookim Przystojniakiem też zabójcze :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:)
      Mój mały przystojniak, kochany braciszek :) Pozdrawiam!:*

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ja też bardzo lubię sierpień :)) chyba to mój ulubiony miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jak jest mi miło, że skomentowałaś mój post! Dziękuję!:)

      Usuń
  3. fajne zdjęcia:) a te przetarcia na spodniach- myślałam, że były od nowości:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcie jest jeszcze przed, akurat tu nie widać plam od trawy, niedługo dodam jak wyglądają po małej przeróbce :)

      Usuń
  4. Niebo <3 i jaki przystojny braciszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Oby więcej takich :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!! :))
    xoxo Antonela

    librodibellezza.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomiędzy mną, a moim bratem jest 14 lat różnicy. :D
    Ja ogólnie lubię sierpień, nie wiem dlaczego. Ogólnie kojarzy mi się z ciepłem i bardziej stabilną pogodą, niż w lipcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać takie mixy zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki uroczy ten brat! :) Niebo też lubię, ale u siebie na wsi, a nie w zanieczyszczonym Krakowie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie sierpień był wyjątkowy bo dostałam się na praktyki na których mi zależało. :) Uroczy braciszek!

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP