Tanie i dobre kosmetyki drogeryjne

Cześć wam!:) Dziś o kosmetykach "na każdą kieszeń" Są to naprawdę świetne i tanie kosmetyki.





Więc jak widać tanie wcale nie oznacza złe! Zawsze znajdą się jakieś perełki :) 


Zacznę od dwóch rozświetlaczy. 
Moim zdecydowanym ulubieńcem na obecną chwilę jest ten z my Secret. Używam go prawie codziennie. Jest bardzo dobrze napigmentowany, pozostawia piękną tafle na kościach policzkowych i jest całkiem trwały jak na kosmetyk z cenowo niższej półki. Odcień ma ciepły, złoty. Wielu może się wydawać na dość ciemny, ale wygląda tak tylko w opakowaniu. Pięknie się mieni i dodaje twarzy blasku, dzięki czemu nie wygląda na zmęczona. A no i rozświetlacz jest naprawdę bardzooo wydajny! Można go kupić w drogerii natura za około 8-10 zł. 

Jednak w pierwszym miesiącu wakacji ciągle używałam rozświetlacza z lovely. Kupiłam go podczas promocji w Rossmanie za jakieś 5 zl (?) jest całkiem nieźle napigmentowany, ale mniej niż tej z my Secret. Nie daje aż tak mocnego efektu tafli, ale do lekkiego makijażu spisuje się idealnie. Trwałość też całkiem niezła, wydajność tak samo, ja mam ciągle go bardzo dużo, a używam go naprzemiennie z my Secret :)



O świetnym bronzerze wspominałam już w poście o biedronkowych hitach (klik). Jest to mój zdecydowany hit i uważam, że jest nawet lepszy od kobo sahara sand.



Ten podkład również kupiłam na promocji w Rossmanie za grosze. To fajny podkład, który ma średnie krycie i półmatowe wykończenie. Jest łatwy w aplikacji. Sprawdza się zarówno nakładany palcami jak i mokrą gąbeczką. Trwałość ma całkiem niezła, mi wytrzymuje spokojnie 6 godzin, więcej nie próbowałam.  Wpada w żółte tonacje. Jest określony jako rozświetlający, ale drobinek w nim nie ma (chyba, że jestem aż tak ślepa, bo ja w nim ich nie dostrzegam)


A teraz czas przejść do produktów do ust!
O matowej pomadce w płynie powstał oddzielny post (klik), tak samo jak i o świetnej konturówce z wibo (klik) czy z essence (klik). Ale o miss sporty jeszcze nie było! Mam dwa ulubione kolorki. Oba to piękne nudziaki (010 toffe, 007 slow) które świetnie sprawdzają się na codzień! W prost je uwielbiam, łatwa i precyzyjna aplikacja,  dobra pigmentacja, trwałość i wydajność no i dodatkowo niska cena, czego chcieć więcej? ;) 


Najlepsze zostawiłam na koniec! :) 

Kredka do brwi od essence. 
W końcu odcień, który idealnie do mnie pasuje! (04 blonde) Kredka jest bardzo prosta w aplikacji, gdy ją dobrze naostrzymy to i precyzyjna, świetnie sunie po brwiach i je podkreśla, mi wytrzymuje na swoim miejscu cały dzień, daje naturalny nie przekreślony efekt. Jak dotąd nie znalazłam lepszej kredki. Jestem z niej zadowolona w 100%. 

O tuszu do rzęs również był już post i nawet efekt jaki można uzyskać nim na rzęsach (klik)

Podsumowując wszystkie kosmetyki bardzo lubię i polecam! :) 

A wy macie jakiś tanich i dobrych ulubieńców? :) 

28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię rozświetlacz z Wibo i kosmetyki Isany z Rossmanna, szczególnie żele do kąpieli 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacza z wibo jeszcze nie testowałam :D

      Usuń
  2. lubię pomadki płynne Lovely i konturówki oraz róże tej firmy, rozświetlacz Wibo i pewnie coś tam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twojego zestawu znam tylko tusz z Wibo .Bardzo lubię tanie kosmetyki ,czasami można wśród nich znaleźć świetne kosmetyki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rozświetlacz Gold z Lovely jest świetny. Kusi mnie teraz na pomadka matowa z Lovely :) Nawet w tym kolorku :) Ostatnio przekonałam się do matowych pomadek. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz zamiar przetestować teraz rozświetlacz z lovely ale w wersji silver ; ) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. Nie mam nic:) ale okładka, którą widać na zdjęciach wydaje mi się znajoma:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz My Secret jest genialny! Wygrywa z niejednym dużo droższym kosmetykiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz Lovely lubię na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam ten podkład AA, lecz Matt. Wysuszał mi skórę i moim zdaniem miał zbyt gęstą konsystencje, przez co źle się nakładał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka miała wersję matowa i miała takie same zdanie na jego temat jak Ty:)

      Usuń
  10. nic z tego nie używałam :D jak ja już szukam czegoś w drogerii to przeważnie jest to Wibo lub Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą kredkę do brwi z Essence i rozświetlacz My Secret:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ten szampon kupiłam w aptece Ziko, jak coś to od 12 września będzie u nich jeszcze 20% taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Parę z nich znam, nie pamiętam marki, ale róż od marki na s, która jest dostępna w naturze i jedna z paletek z wet'n'wild - ta co ma duochromy. Mało kosztują, a są super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ulubiona matowa pomadka i ulubiony rozświetlacz (z lovely) ale w wersji silver :) tego drugiego nie kojarzyłam jak dotąd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów u mnie na blogu .Zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlacze są super!Potwierdzam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Można znaleźć dużo świetnych kosmetyków w niskich cenach- bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam rozświetlacz Lovely, ale w wersji Silver. Jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie muszę wypróbować tą wersje silver, bo bardzo mnie ciekawi :)

      Usuń
  19. Mam oba rozświtlacze i są super;)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP