Co daje mi blogowanie?

Witam was kochane! :) Czasem trzeba odstawić kosmetyki na bok i napisać o czymś innym. Ja dziś stwierdziłam, że napisze o tym co daje mi blogowanie! :) 



Przede wszystkim daje mi radość! Uwielbiam pisać, co mówiłam już nie raz, po prostu wtedy relaksuję się, czuję się spełniona i wiem, że jest w życiu coś w czym czuję się po prostu dobra! Daje mi uśmiech i poczucie własnej wartości. 
Co najważniejsze daje mi was! Jakkolwiek to zabrzmiało :) 
Dzięki blogowaniu spotykam dużo super osób z czego każda jest inna, wyjątkowa i niepowtarzalna. Poznałam kilka blogów, które uwielbiam czytać, a komentarze od ich autorek sprawiają mi ogromny uśmiech na twarzy i z tego miejsca chce pozdrowić Sianowłosa, Megly oraz wszystkie osoby, które piszą komentarze prosto z serducha! Pozdrawiam też anonimową osóbkę! 

Co mi jeszcze daje? A poczucie, że mam swoje miejsce. Co jak co, ale do blogowania zawsze wracam. Czasem jest lepiej, czasem gorzej, ale nigdy nie braknie mi chęci do pisania.

Wracając do tych poznanych mi blogów, to właśnie dzięki wam dowiaduje się o jakiś kosmetycznych hitach, które mojemu oku umknęły, czy o pysznych batonach, ciekawostkach o włosach, czy nawet o jakiś fajnych gadżetach, na których widok potrafię zaniemówić. 

Dzięki blogowaniu rozwijam się - kiedyś nawet przez myśl by mi nie przeszło, analizowanie składów, czy chęć doskonalenia się w robieniu zdjęć (wiem, akurat tu jestem jeszcze niemowlakiem, ale obiecuję, że kiedyś moje zdjęcia będą kłaść na łopatki haha) 
Rozwijam się w również w swojej pasji, kiedyś nie wiedziałam, że aż tak bardzo mogę pokochać robienie makijażu, a tymczasem chcę na ten temat wiedzieć więcej i więcej! 

Dało mi również pewność siebie, kiedyś bałam się założyć bloga.. Bałam się, że zostanę wyśmiana, niezaakceptowana, ale teraz wiem, że robię coś w czym jestem dobra i chcę być jeszcze lepsza. A dążenie do swoich celów, nie jest żadnym wstydem! 

Pamiętajcie, że każda z was jest wyjątkowa, piękna, niepowtarzalna. A najpiękniejsze jesteście ze szczerym uśmiechem, więc UŚMIECH! Dziękuję, że jesteście!

Buziaki dla was! :)

30 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam w blogowaniu to, że nie dość że to jest przyjemne, dobre ale i dzielę się swoją wiedzą z innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym pozytywnym postem jeszcze bardziej natchnęłaś mnie do blogowania :) Jak widać ma ono same plusy! Cieszę się że jesteś z tego powodu szczęśliwa :*
    https://xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Mój zamiar był żeby został on pozytywnie odebrany, buziaki :*

      Usuń
  3. I ja mam podobne spostrzeżenia odnośnie blogowania jak Ty :) Obawiam się, że te hobby zostanie ze mną już na dłużej.. a trwa już w sumie z 10 ( 7 obecny blog) lat haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! To naprawdę długo, choć nie powiem i ja w swoim życiu miałam pewnie z 7 blogów jak nie lepiej, hah :)

      Usuń
  4. Mam bardzo podobne odczucia, ładnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że blogowanie daje Ci tyle pozytywnych odczuć. Mam podobnie, fajnie mieć poczucie swojego miejsca, rozwoju. A także pasję, która daje radość. Bloguj dalej i niech zawsze przynosi Ci to uśmiech. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post z dużą ilością pozytywnej energii! :) Ja mam tak samo, blogowanie daje mi bardzo dużo szczęścia i poczucie spełnienia :) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi! Ważne jest, żeby czuć się spełnionym i robić coś co daje nam radość :)

      Usuń
  7. Mam podobne odczucia, pięknie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuje się pod tymi słowami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie blogowanie jest sposobem na odstresowanie się, a także możliwością dzielenia się swoją pasją!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie się czyta tak pozytywny wpis :) mam podobne zdanie do twojego :) blog to taka mała cząstka nas samych, a wspólnymi pasjami trzeba się dzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie blogowanie stało się wielką pasją! Poznawanie nowych ludzi, zdobywanie doświadczenia, liczne imprezy, spotkania, współprace :) - coś w czym najlepiej się odnajduję :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam blogowanie ;) I najważniejsze, że Tobie to sprawia tyle radości ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzięki blogowaniu poznałam bardzo dużo osób,z którymi nawet już prywatnie się znamy ;) Coś pięknego, jak ludzi z daleka łączy coś wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post, sama mam podobnie jeśli chodzi o blogowanie. Czuję, że tutaj mam swoje małe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post.Przez rok czasu prowadzenia blogu poznałam dużo ciekawych ludzi,którzy mają pasie i zamiłowania.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne słowa kochane, cieszę się, że post został tak pozytywnie odebrany i wywołał dobre skojarzenia, buziaki dla was!

    OdpowiedzUsuń
  17. Blogowanie ogólnie ma więcej plusów niż minusów.
    Po prostu jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie napisane :) ja czerpię podobne korzyści z blogowania, które są nie do przecenienia :)
    Wspaniale to wszystko ujęłaś i piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że blog daje Ci tyle radości i tyle dobrego :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog pozwala nam się rozwijać i żyć bardziej świadomie ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP