Jak minął mi weekend + nowości kosmetyczne i nie tylko.

Cześć kochani :) Ostatnio nie było zbyt wielu postów, bo niestety, ale pogoda była tak okropna, że nie było szans na nawet "w miarę" zdjęcie. Dziś jednak wstałam i zobaczyłam przepiękne słoneczko, które rozświetla mój pokój. Od razu zabrałam się za zdjęcia, zrobiłam też kilka na zapas, gdyby pogoda znów nie dopisywała. Dziś post o moim weekendzie, bo spędziłam go bardzo dobrze, więc czemu by o tym nie napisać? :) Przy okazji pokaże wam kilka nowości, których recenzję na pewno znajdą się na blogu. Zapraszam do czytania! :) 



A więc jak spędziłam ten weekend? :) Pojechałam wraz z moim facetem i znajomymi do galerii w Białymstoku "Atrium Biała". Ogólnie mieliśmy przyjechać tylko na film, ale ostatecznie wyszło inaczej, bo zrobiliśmy rezerwację do kina chyba w innym centrum haha :) Więc jak przyjechaliśmy przed 18, tak seans jednak był o 20.45 :) Oczywiście dla mnie to była doskonała okazja, bo był tam sklep ziaja, yankee candle, golden rose, raj na ziemi! :) 
No to zacznę od zakupów skoro już weszłam na temat tego raju :) 



Na pierwszy ogień poszło stoisko Golden Rose, bo od dawna miałam zamiar kupić ich szminki, a nigdy się na składało. Po długich namysłach, wzięłam dwie szminki, które dla mojego faceta są identyczne, ale wiadomo, kobieta zawsze zauważy różnicę :) 


Powiem szczerze, że jestem bardzo miło zaskoczona, bo pomadki były ofoliowane, więc przynajmniej mam pewność, że nie są zmacane.
Golden Rose Velvet Matte - znany jako "kosmetyk wszech czasów"


Wybrałam dwie szminki, w odcieniu 30 i 38 :) 


Pierwsza 38 (ciemniejsza), druga 30 (jaśniejsza). Szminki są naprawdę piękne, odcienie, których myślę, że w mojej kosmetyczce brakowało. Na ustach wyglądają jeszcze piękniej, ale to dopiero przy recenzji! 

No to teraz czas na ziaje! Samą firmę uwielbiam, śmiało mogę powiedzieć, że jest moim numerem 1. Postawiłam na maseczki do twarzy, ponieważ kosmetyki do włosów, kremy już mam :) 


Muszę powiedzieć, że ta firma bardzo dba o klienta i jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczona. Kupiłam zaledwie 3 maseczki, za które nie wiem czy dałam 6 zł, a w gratisie dostałam kolejne dwie próbki. To bardzo miłe, że jest okazja do przetestowania próbek kosmetyków, których jeszcze nie miałam okazji testować. 

Na swojej liście miałam jeszcze wosk Yankee Candle, od dawna planowałam kupić zapach baby powder, bo uwielbiam zapach pudru dla dzieci i zapach jest idealny, taki jak oczekiwałam.


Oj dziś trochę zdjęć jest :)
Teraz czas na kolejną książkę Reginy Brett, którą osobiście uwielbiam i podziwiam. Do jej książek wracam kilkukrotnie, bo za każdy razem odkrywam coś nowego. Teraz postawiłam na "Twój dziennik". Uwielbiam pisać, planować, zbierać swoje myśli w jednym miejscu, oraz czytać. Wiec dziennik idealny, jak dla mnie. 


Muszę wam się też pochwalić, bo wstąpiłam na chwilę do house, a tu pojawiła się torebka, którą od dawna planowałam kupić i to ostatnia sztuka, dostałam ją w prezencie od mojego kochanego. Jest po prostu idealna! 


Przy okazji macie małe kulisy jak tworzą się zdjęcia:) Piękna jest prawda? Uwielbiam kolor szary, a torebka w tym odcieniu w ogóle skrada moje serducho! 

No i w końcu kino! Poszliśmy na film Inferno, który wam szczerze bardzo polecam! Był świetny! Chętnie obejrzałabym go kolejny raz. 


Niedzielę spędziłam, leżąc z Albertem przed telewizorem :) Leniwy dzień, ale ostatnio nie czuję się najlepiej, więc taki odpoczynek, dobrze mi robi. 

A wy jak spędziłyście weekend? Co sądzicie o poście o książkach Reginy Brett? I ostatnie pytanie, oglądał ktoś może "Dziewczyna z pociągu" jestem niesamowicie ciekawa tego filmu i chciałabym usłyszeć jaką recenzję, czy warto w ogóle wybierać się do kina, czy lepiej poczekać aż będzie w internecie :)

28 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, piękne kolory pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju! Jaki cudowny blog:)
    bardzo podoba mi się ta torba! jest piękna <3
    czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości! :D
    Kuszą mnie pomadki GR nie miałam jeszcze żadnej... Nie wiem gdzie ja żyje, że się uchowałam bez ich pomadek - podobno są extra!
    Twój Dziennik mam, dostałam od przyjaciółki. Myślę, że w przyszłym roku będę go wykorzystywać na planowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje pierwsze dopiero kupiłam, ciągle tylko słuchałam zachwytów, także idealnie rozumiem haha :D Mi ten dziennik to aż szkoda zapisywać jest tak piękny, dlatego w tym celu uczę się kaligrafii :D

      Usuń
  4. Pomadki fajne kolorki mają (u mnie kulisy wyglądają podobnie z tym że ja wykorzystuje podłogę lub balkon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by się przydał balkon, nie narzekałabym przynajmniej aż tak na światło :)

      Usuń
  5. Musimy iść z moim na ten film- koniecznie.

    Nigdy nie miałam tej różowej maseczki z Ziai- pierwszy raz ją widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam! :) Ja też właśnie pierwszy raz ją zobaczyłam w sklepie ziai, a, że uwielbiam wszystko co różowe to kupiłam :D

      Usuń
  6. Te nudziaki od Golden Rose bardzo mi się podobają. Czasem, gdy mam ochotę na mocniejszy makijaż oka na co dzień wybieram właśnie takie jaśniejsze kolory na usta. Zresztą cały Twój zbiór nowości mi się podoba. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę się zaopatrzyć w maseczki :) Jesienią jakoś bardziej lubię je stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja w jesień uwielbiam maseczki, woski, kocyk i książki! :)

      Usuń
  8. Uwielbiam te szminki ale już więcej nie kupię przez składy. Skończe te co mam :) Mam też ten koszyczek, jest cudowny ! <3

    U mnie weekand, standardowo, nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Ziają, polecam także szminki Golden Rose, ale te z Revlonu jeszcze lepsze ;)
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie spędzony weekend :) Piękne nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Ziaję, jak dla mnie jedna z lepszych firm! :) a na tą książkę ostatnio też miałam smaka, ale później już nie miałam gdzie jej dostać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Ziaja to numer 1! :) Są w empiku i warto przejść się do miejscowych księgarni, u mnie bez żadnych kosztów zamawiają do księgarni :)

      Usuń
  12. mam inne odcienie z gr i śrendio jestem zadowolona, ale moze to też wina odcieni ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy :) mam taki sam koszyczek. Ja weekend spędzam nad remontem hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. eh, zakupię sobie książki pani Brett jak tylko będę gdzieś w Polsce :) to się przecież nie pali :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a tak w ogóle to dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już od dawna myślę nad szminkami z Golden Rose, w końcu się muszę skusić :)
    Bardzo lubię maseczki z Ziaji, ale tej różowej i czerwonej to jeszcze nie widziałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP