Moja propozycja makijażu dziennego II.

Cześć wam :) Ostatnio dużo ćwiczę żeby być coraz lepsza w tym co kocham. Próbuje robić makijaże wieczorowe, dzienne. Jak narazie mam zaledwie kilka paletek, ale staram się coś fajnego zmalować. Ostatnio spodobał mi się makijaż w tonacji brązów, który coraz częściej gości na mojej powiece. Dziś go również wykonywałam i stwierdziłam, ze czemu by nie stworzyć kolejnego postu z makijażem dziennym?  :) Mam nadzieję, że pozytywnie go odbierzecie, wiem, że to nie jest coś zaskakującego i mega profesjonalnego, ale może akurat, któraś z was szuka jakiejś inspiracji :)





Dziś postawiłam na mocne krycie, bo jestem w trakcie testowania Revlona, gąbeczek Donegal i pudru do brwi Golden Rose, efekt jaki dają widzicie powyżej, a jak chcecie odświeżyć pierwsze wrażenia i efekt bez i z to zajrzyjcie TUTAJ 


Użyłam również zestawu do konturowania twarzy MUR KLIK, pudru essence i tuszu do rzęs bourjois KLIK, bazy pod cienie do powiek bell, kremu ziaja 25+ :) 



Na początek nałożyłam krem do twarzy, bazę pod cienie, podkład i zrobiłam brwi. 


Do makijażu powieki użyłam paletki Neutral od Wibo - jest świetna, ale o niej niedługo recenzja. 




Wybaczcie za moje suche powieki, już niedługo się dowiecie co jest winowajcą. 
A więc tak. 
Najpierw nałożyłam bazę z bell, co widać na pierwszym zdjęciu, następnie całą powiekę pokryłam cieniem Naked look (2) Na koniec powieki nałożyłam cień Milk Choclolate, który szczerze uwielbiam! (3) na resztę powieki nakładam cień Secret Eye  a w kącik Light Fantasy (4). Na dolną powiekę pod linią wodną nałożyłam cień Peach Cream, który ostatnio nakładam za każdym razem, niestety zdjęcia nie oddają jego uroku, ale w rzeczywistości wygląda świetnie! Wszystko rozcieram i staram się zrobić ładne przejście. Tuszuje rzęsy i gotowe ! Zdjęcie 6 i środkowe! :) 



Na koniec konturuję twarz moim ulubionym zestawem MUR, jak w poprzedniej propozycji postawiłam na bronzer + rozświetlacz, ale tak teraz myślę, że ten róż wyglądałby tu równie super :D 

Jak wam się podoba? :) Chcecie częściej takie posty? A może następnym razem zrobić propozycje makijażu wieczorowego? :) Dajcie znać! Zapraszam do obserwowania mnie na IG, bo tam ostatnio pojawił się makijaż wieczorowy :) 

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Świetnie do ciebie pasuje taki makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny pasuje do Twoich ślicznych oczu ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, podkład widzę fajnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jaka Ty jesteś śliczna! Czy w makijażu delikatnym, dziennym czy w mocniejszym wyglądasz przepięknie. Jednak ta propozycja na dzień mi się bardzo podoba. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przeuroczo :) Dziś dopiero odkryłam twojego bloga ! Zostaje tutaj na dłużej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Większość kosmetyków, których używasz to moi ulubieńcy, zdecydowanie. A ze sztuką makijażu idzie Ci naprawdę coraz lepiej :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż mam ochotę na ten podkład z Revlonu.Paleta kolorystycznie w moim typie .

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny, taki naturalny, bardzo ładnie podkreślający urodę :) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci to wychodzi ;) Pokaż te wieczorowe koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Może wspólna obserwacja ? :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba , często robię podobny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, delikatny makijaż. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż, często sama noszę podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super makijaż, wygląda bardzo naturalnie i delikatnie.
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP