Moja propozycja makijażu dziennego.

Cześć i hej! Na prośbę jednej z czytelniczek wstawiam w końcu post z makijażem dziennym, przepraszam, że tak długo to trwało! :)
Makijaż jest lekki, oczy są w tonacji jasnego beżu i pudrowego różu, z matowym wykończeniem, zaś twarz jest rozświetlona. Mam nadzieje, że takie zestawienie przypadnie wam do gustu. Co do makijażu oczu, to bierzcie na mnie poprawkę, bo dopiero raczkuję, ale obiecuję, że będzie coraz lepiej! :)




Pierwszym krokiem będzie krem do twarzy, użyjcie swojego ulubionego pod makijaż :) Propozycje ode mnie (klik) (klik)
No to  lecimy z górki, teraz czas na podkład, ja wybrałam swój ulubiony na obecną chwilę jakim jest krem cc od bell (recenzja) Wiem, że wiele z was nakłada podkład dopiero po nałożeniu cieni, ale mi się one nie osypują, więc nie ma takiej potrzeby. 

A teraz czas na cienie, ja korzystałam z paletki sensique (recenzja)


Jak robię zatem makijaż oka? Na początek rozświetlam jego kącik najjaśniejszym cieniem z paletki jakim jest jasny beż, na resztę powieki nakładam pudrowy cień. Rozcieram granicę między beżem, a różem, następnie biorę ponownie jasny beż i robię bardzo delikatne przejście. Makijaż powieki wykonany! 
Teraz tusz do rzęs, od jakiegoś czasu testuję ten od eveline - jest naprawdę świetny, uwielbiam efekt jaki daje na rzęsach, jakby był bardziej trwały to pewnie przebiłby nawet bourjois.


Brwi - tutaj bez szaleństw, od x czasu ciągle ta sama kredka. Podkreślenie łuku, wypełnienie luk, roztarcie zwykłym grzebykiem po tuszu do rzęs.(recenzja)


Konturowanie - a to najciężej mi zawsze wytłumaczyć. Pod kości policzkowe nakładam bronzer, zawsze moja buzia trochę chudziej wygląda (nie to żeby była puszysta) a nad bronzer czyli na kości policzkowe, nakładam rozświetlacz, dzięki któremu twarz wygląda naprawdę promiennie i świeżo.


Wybaczcie mi za tą różnice w oświetleniu..
Na koniec twarz przypudrowuje co przedłuża trwałość makijażu.
A to kosmetyki jakich użyłam :



Mam nadzieję, że post przypadł wam do gustu. Przepraszam jeśli są jakieś niedociągnięcia - usypiam na siedząco. W razie nie jasności zawsze odpowiem w komentarzu!:)
Buziaki :)







22 komentarze:

  1. Lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż. Właśnie taki lubię i stosuję podobny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, delikatnie i subtelnie podoba mi się
    Masz śliczną twarz do takiego makeupu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, też się często tak maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo świeżo i lekko, idealnie na dzień :) ogromny plus, że to w miarę szybciutki makijażyk..zbawienie, gdy rano gdzieś pędzimy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna propozycja na dzienny makijaż :) najbardziej przypadły mi do gustu cienie do powiek, które cudnie rozjaśniają spojrzenie :) Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, naturalny makijaż. Bardzo fajny na co dzień.
    Podoba mi się paletka cieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dziewczęco, jak promiennie :) Bardzo mi się podoba taka makijażowa propozycja. Pasuje do Ciebie i Twojej delikatnej urody :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I so love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeżo i dziewczęco :) Idealnie Ci to pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny wpis :) ładny makijaż, taki delikatny :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie taki delikatny i naturalny lubię na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny i naturalny makijaż, fajnie że ktoś pokazuje coś innego niż mocne kolorowe makijaże wyjściowe :) fajnie też że używasz kosmetyków w dobrych cenach, a nie same maci, diory i inne jak niektórzy :/

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP