Próbki, testy, konkursy - Czyli jakie strony warto śledzić i na jakich być zarejestrowanym.

Cześć kochani, wybaczcie mi tą przerwę - miałam ciężki tydzień, brak sił i chęci na cokolwiek. Dziś postanowiłam wam napisać na jakich stronach warto być zarejestrowanym i jakie warto śledzić. Pewnie wiele z was kiedyś chciało wziąć udział w jakimś konkursie, albo nawet i wzięło, ale albo nie wygrywało i stwierdzało, że to pic na wodę, albo od początku tak myślało. Ale wierzcie mi, że wcale tak nie jest! :) Jest mnóstwo konkursów, darmowych próbek, tylko, że trzeba próbować, nie zrażać się jeśli raz nam nie wyszło. A więc do rzeczy! :) 




Jakie strony warto śledzić? 

Moją ulubioną jest ŚLEDZIMY KONKURSY, to własnie stąd dowiaduje się o większości konkursów, które są na bieżąco aktualizowane. 

Jeśli nie chce wam się brać udziału w konkursach, albo chcecie zacząć od czego lżejszego to polecam śledzić stronę ZAFREE, znajduję się tam większość linków do stron, z których możecie otrzymać darmowe próbki, albo dowiedzieć się o zwrotach kosztów za zakupiony produkt. 

Jest również blog, który naprawdę warto śledzić ANULKA TESTUJE, autorka zamieszcza bardzo dużo linków do testowań.

Na jakich warto być zarejestrowanym? 

Tak naprawdę jest wiele stron, które oferują darmowe testowania, konkursy, czy rozdają próbki, jednak ja korzystam z tych :

TRND to świetna strona, która oferuje różnorodne testowania, od serków po maszynki dla mężczyzn. 

Jeśli chcecie testować nowości biedronki, to zarejestrujcie się na TESTUJEMY BIEDRONKA, co jakiś czas jest tam nabór testerów.

Jeśli interesują was darmowe próbki i konkursy (choć ja próbek do dziś dzień nie dostałam, ale czytałam na grupie, że reszta osób dostała, więc tylko ja jestem jakaś pechowa) to zarejestrujcie się na EVERYDAYME

Fajne konkursy oferuje też strona OFEMININ 

Warto też zajrzeć na : TESTMETOOREKOMENDUJ TOSTREERCOM

Ja osobiście uwielbiam wątek, który można na bieżąco śledzić na vinted KLIK, znajdziecie tam linki do konkursów na fb, konkursów, które potrafią trwać tylko 24h, w zasadzie tam dowiecie się wszystkiego, oraz co i jak przebiega i co wygrały inne vintedzianki.

A i zapomniałabym, uwielbiam też stronę ONLY YOU

Ja osobiście kilka razy zostałam testerką, wygrałam w konkursie, albo dzięki tym linkom nawiązałam współpracę :) 

Współprace : 





Konkursy : 


Darmowe próbki :


Testowania : 

Aktualnie dostałam się do kampanii zott primo, właśnie z trnd. 



Tego było jeszcze więcej, niestety nie wszystkiego robiłam zdjęcia. 

Jeśli ten temat was zaciekawił to dajcie znać w komentarzach. Wtedy mógłby powstać post o tym jak pisać żeby wygrać, albo co jakiś czas sama dodawałam bym linki do ciekawych konkursów i pokazywała swoje wygrane :) Co wy na to? :) 

32 komentarze:

  1. ile czekolady, raj <3 kilka stron znam i od niedawna jestem tam zarejestrowana. Kilka linków sprawdzę :D super post!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekolada, mniam:D ja rowniez na kilku jestem zarejestrowana, jednak chetnie poklikalam w linki i juz sie biore za sprawdzanie, co tam dodalas :) swietny post! tego wlasnie szukam, bo chetnie przetestuje wiele produktow, a malo gdzie moge na takie oferty trafic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mam szczęścia w konkursach itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa.... taką choć jedną czekoladę bym chciała teraz zaraz już

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czasami wezmę udział w jakiejś akcji, ale jeszcze mi się nie udało :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Zawsze odwiedzam swoich obserwujących i komentujących, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam o tym :) Super! Dzięki za polecenia. Zawsze to może coś przetestować czy sprawdzić. Ekstra :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za taką ilość milki mogłabym zabić ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam Milka :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Milka, o jeju, zakochałam się. Zawsze mnie zastanawiało, skąd u wszystkich te darmowe próbki - teraz już wiem, dziękuję! :)
    buziaki!x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pycha czekolad :) Znam tylko Rekomenduj to ale do dziś nie ukończyłam rejestracji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były pycha, już ślad dawno po nich zaginął :)

      Usuń
  11. Bardzo przydatny post :) Ja biorę czasami udzial w konkursach na FB lub IG :) dwukrotnie udało mi się wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gratulacje :D Ja do ig i fb nie mam szczęścia, ani razu tam nie wygrałam, ale nie poddaję się i dalej biorę udział :)

      Usuń
  12. Naprawdę przydatny post, postaram się zgłębić temat i gdzieś się zarejestrować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko Ofemini, mają bardzo ciekawe kampanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, mam nadzieję, że w końcu się do której dostanę :D

      Usuń
  14. Miałam kiedyś konto na TESTMETOO jednak nic z tego nie wyszło .

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo! ale super post! :) bardzo fajny pomysł i ja jestem na TAK jeżeli chodzi o kontynuację tego tematu! :) biorę się za obczajanie tych stron, dzięki bardzo kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe stronki. Kilka znam, ale w wersji zagranicznej.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP