Próbki, testy, konkursy - W jakich konkursach warto wziąć teraz udział?

Cześć kochani! Tak jak obiecałam jest kontynuacja wątku, dziś dam wam kilka linków do konkursów w których naprawdę warto wziąć udział! Wiem, że często nie chce nam się szukać mnóstwa linków do tych konkursów, dlatego mam nadzieję, że taki post wam to wszystko ułatwi :)




1. Zróbcie diagnozę, a następnie wygrajcie kosmetyki, które będą dopasowane do potrzeb waszych włosów! 
Brzmi świetnie prawda? I takie jest. #WŁOSYMOICHMARZEŃ  KLIK
Ja już wygrałam, teraz wam życzę powodzenia!

2. Poczujmy się jak księżniczki. Do wygrania zestaw kosmetyków i bony pieniężne. 
#GLOSSYPRINCESS KLIK

3. Na czym według Ciebie polega kobiecość? Odpowiedz i wygraj zestaw suplementy diety, oraz bluzkę. KLIK

4. Coś dla fanów kosmetyków Ziaja. Włosy Twoich marzeń, wygraj zestaw kosmetyków do włosów.  KLIK

5. Zestaw próbek Seni. Wystarczy wypełnić formularz, a próbki dostajemy całkowicie bezpłatnie.  KLIK

6. Coś dla mamuś i ich pociech, darmowe próbki mleka koziego. KLIK

7. Zestaw kosmetyków Dove. Wystarczy wypełnić formularz i odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie Ty powinnaś zostać wybrana do testowania. KLIK

8. Konkurs w Klubie MojaNivea KLIK

Na bieżąco postaram się aktualizować ten temat, myślę, że branie udziału w konkursach to fajna zabawa :) Ja w tym miesiącu wygrałam dwa zestawy kosmetyków do włosów, zestaw pomadek do ust nivea, podkład rimmela, no i trochę tego była.
Powodzenia, buziaki! :*

18 komentarzy:

  1. ja wzięłam ostatnio udział w konkursie kinowym, czekam na wynik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ile tego jest :D

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  3. Super temat!! Czekam na kolejne odsłony! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że został pozytywnie odebrany, na pewno się pojawią! :)

      Usuń
  4. Ja biorę udział w innych konkursach :) z Nacomi teraz czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo rzadko biorę udział w konkursach, szczególnie kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie, że utworzyłaś taki post ;) Już wiem , gdzie się udac; )

    OdpowiedzUsuń
  7. o fajnie, chętnie spróbuję swoich sił w jakimś konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością wzięłam udział w dwóch konkursiwach, a nóż widelec... ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP