Puder do Brwi Golden Rose w odcieniu 104.

Cześć kochani! Wybaczcie, że mnie ostatnio tu nie było, jednak problemy prywatne sprawiły, że nie chciałam swoich złych emocji przekazywać na was. Bo jak bym mogła? Jak wy jesteście zawsze kochani! :)
Dziś przychodzę z postem o pudrze do brwi Golden Rose. Pewnie wiele z was o nim słyszało, albo nawet już przetestowało. Jeśli jednak są osoby, które mają wątpliwości, czy jest warty zakupu, to ja je rozwieje!



Produkt mnie po prosu zachwyca! Ma idealnie gładką, konsystencję, dzięki czemu super sunie po brwiach. Pigmentacja jest na ogromny plus, naprawdę trzeba niewiele żeby pomalować całą brew. Dodatkowo puder jest bardzo wytrzymały, u mnie na brwiach wytrzymał prawie 24 godziny, wiec to się chyba nazywa wyczyn! I to w dość ekstremalnych warunkach. Choć pudrów, cieni do brwi, szczerze nie lubiłam, tak produkt Golden Rose przekonał mnie do siebie w 100%. Puder posiadam w odcieniu 104 i jest to fajny chłodny brąz, na swatache prezentuję się tak, jednak na moich brwiach wygląda na trochę ciemniejszy :) 


Na ogromny plus jest również wydajność produktu, prawdę mówiąc mam go już jakiś czas, a ubytek jest praktycznie żaden, mimo codziennego użytkowania. Nawet jakbym się uparła nie ma na co narzekać. Wygląda nawet dobrze, jak mam niewyregulowane brwi, a to jest już jakiś cud. Puder został wpisany na moją listę ulubionych kosmetyków i z chęcią wypróbuje kolejne kosmetyki do makijażu brwi z Golden Rose, bo ostatnimi czasy firma bardzo skutecznie mnie do siebie przekonuje. Cena tego produktu na ezebra wynosi  ok 10zł. Wrzucę wam kilka zdjęć, jak puder prezentuje się w całym makijażu twarzy :) 


Zdjęcia wam zresztą pewnie znane, bo są z poprzednich postów :) Chyba, że jesteście ze mną na bieżąco na instagramie, to tam też się znajdują. Nawiązując do instagrama, to dostałam przepiękną paczuszkę od Only You, chyba już wiadomo czego można się spodziewać w najbliższych postach?  :) 

A u was jak sprawdzają się kosmetyki Golden Rose?  I co u was słychać? Buziaki! 

24 komentarze:

  1. U mnie wszystko dobrze . A cena tego produktu do brwi ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda :) Ja akurat nie robię nic z brwiami, jedynie lekko bezbarwnym woskiem układam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej niestety bez podkreślenie nie wyglądają zbyt dobrze :D

      Usuń
  3. Świetne masz brwi, a ten puder bardzo mnie zaciekawił. :) Ja zazwyczaj używam bardzo ciemnego cienia do brwi, czasem czarnego, bo mam naturalnie czarne brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :) Myślę, że znalazłabyś odcień dla siebie, jest dość szeroka gama odcieni :)

      Usuń
  4. Pięknie masz podkreślone brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek mi się podoba , myślę że by mi pasował. Boję się jednak stosować co innego do brwi niż kredka bo wydaje mi się że je przerysuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze stosowałam kredki, teraz zdecydowanie zostaje przy pudrze :)

      Usuń
  6. Jeszcze nie wypróbowałam tego pudru ale muszę spróbować ;) lubię Golden Rose. Ale masz piękne niebieskie oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaję na insta :* mój nick jak coś @sarowly

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten puder, mam ten sam kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku ależ masz przepiękny kolor włosów!
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko na zdjęciach tak wygląda, ja go wręcz nienawidzę :D
      Bardzo mi miło :)

      Usuń
  10. bardzo fajny produkt, zainteresuję się nim, bo ja ostatnio ciągle trafiam na zbyt rude odcienie ;)
    Pięknaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt wygląda na bardzo delikatny i lekki. Nie daje efektu ciężkich masywnych brwi. Jestem na tak :)
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że jest tak tani i tak dobry. Gdyby nie fakt, że mój sposób i dobrane kosmetyki do brwi mnie zadowalają w 100% - też bym się skusiła. Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś na prawdę piękną kobietą, a w każdym makijażu wyglądasz tak świeżo, że aż zazdroszczę :) Moim zdaniem powinnaś zacząć nagrywać jakieś tutoriale na youtubie, bo miło by było Cię oglądać. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, żaden komentarz nie wywołał u mnie aż tak wielkiego uśmiechu! Komentarz czytałam chyba z 5 razy! Jest mi naprawdę niezmiernie miło, że moje "nie idealne" makijaże, są pozytywnie odbierane :) Dziękuję za docenienie i miły komentarz! Co do samego youtube, to myślę, że jak rozwinęłabym mocno swoje skrzydła to bym się na to porwała, jednak narazie pozostaję tylko przy blogu :) Pozdrawiam serdecznie, buziaki! :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP