Recenzja kosmetyków marki equilibra - szampon do ciała i włosów, chusteczki oczyszczające i próbki.

Dzień dobry! Dziś przychodzę do was z recenzją kosmetyków dla dzieci :) Testowanie było podwójne, bo poza Filipkiem, produktów używałam też ja :)




Zacznę od szamponu do ciała i włosów. Jak sprawdził się u Filipka? Bardzo dobrze się pienił, nie wystąpiły podrażnienia jak po większości płynów/szamponach, a skóra była baardzo dobrze oczyszczona. Jego włosy były niesamowicie mięciutkie i błyszczące, nie plątały się. Filipkowi spodobało też się opakowanie w końcu są na nim misie! Jego skóra była nawilżona i myślę, że ukojona, bo w końcu się nie drapał. Ogólnie u Filipka sprawdził się na duży plus i na pewno będziemy do tego szamponu stale wracać. 


Oczywiście nie byłabym sobą gdybym i ja go nie przetestowała na swoich piórach. Dotychczas byłam wierna szamponowi babydream, teraz wiem, że zmieni się to na stałe. Po żadnych szamponie mój skalp nie był tak ukojony, a włosy błyszczące, lejące i wyglądające na bardziej zdrowe niż są, naprawdę! Zauważyłam też, że po tym szamponie włosy mi się mniej przetłuszczają, ich świeżość jest zdecydowania dłuższa. Kolejnym plusem jest dla mnie to, że nie plącze włosów, nawet gdy nie użyjemy odżywki -  co w babydream by nawet nie przeszło.

A no i żeby nie było : wygodne opakowanie, piękny zapach, żelowa konsystencja.

Podsumowując szampon jest naprawdę rewelacyjny i sprawdzi się zarówno u dzieci jak i u dorosłych.

Chusteczki oczyszczające od strony Filipka : Bardzo dobrze się je wyciąga, bo wychodzi tylko jedna chusteczka, a nie dwadzieścia. Chusteczki są baardzo delikatne i prześlicznie pachną. Nie podrażniają skóry, za to dobrze ją oczyszczają. Używaliśmy ich w awaryjnych sytuacjach, np. gdy Filipek ubrudził się lizakiem/czekoladką, brud całkowicie schodzi i rączki się nie lepią. 
Oczywiście Filipek tester jak jego siostra i chusteczką mył swoje samochody. 


Od mojej strony : Chusteczki dobrze sprawdzą się w robieniu "loczków na chusteczki"(klik), skręt powinien być piękny, a włosy dodatkowo bardziej lśniące ze względu na skład chusteczek. Ja zmywałam nimi swatche matowych pomadek - dają radę. Ogólnie dobrze oczyszczają i nie podrażniają skóry. 

Podsumowując to naprawdę fajne chusteczki, które warto mieć zawsze w torebce, przydadzą się w sytuacjach awaryjnych. 

A teraz krótka opinia o próbkach jakie dostałam : 


Emulsja cynkowa i żel aloesowy u mnie świetnie sprawdziły się na podrażnienia po goleniu depilatorem - nogi miałam dosłownie popuchnięte, a te dwa kosmetyki pomogły mi trochę uśmierzyć ból jaki mi towarzyszył. Żel sprawdził się również na włosach, otarciach i w pielęgnacji twarzy.
Szampon -  dobrze się pieni, włosy są po nim sypkie, miękkie i błyszczące - po 2 użyciach, niestety nie powiem wam, czy hamuje wypadnie włosów. 

Jak narazie produkty, które dostałam spisały się na duży plus, teraz czekam na więcej! :) 
Jeśli chcecie poczytać o składach kosmetyków, to mówiłam o nich co nie co, w pierwszym poście (klik)

A wy testowałyście kosmetyki tej firmy? Jak się sprawdziły? :) 

31 komentarzy:

  1. Zaczynam swoją przygodę w blogowaniu ;) serdecznie zapraszam na mój blog https://haddrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szampon dla dzieci chętnie bym wypróbowała. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co aloesowe, moje włosy również, więc szampon u mnie pewnie fajnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak te kosmetyki sprawdziłyby się na skórce mojego synka. Sama uwielbiam tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję wypróbować coś tej marki, ale szampony dla dzieci nie do końca się u mnie sprawdzają, więc sięgnę raczej po inny wariant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też szampon dla nas z aloesem, może to by się u Ciebie sprawdziło :)

      Usuń
  6. Mam od nich próbki i póki co przetestowałam szampon. Całkiem ok :) Choć nie wiem czy moim włosom by wystarczył sam... Odżywka być musi. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dobrego czytałam o tej firmie. Sama nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że się tak dobrze sprawdziły. Ja jestem bardzo zadowolona z ich kosmetyków dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często lubię sama stosować kosmetyki dla dzieci :) Tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze że Qquilibra jest mi mało znana, mialam tylko mydełko do rąk, które bardzo lubiłam bo fajnie dodatkowo nawilżał rączki. Niestety nic więcej nie znam :(( Muszę porozglądać się za czymś dla siebie :) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale sama czasem używam kosmetyków przeznaczonych dla dzieci, np. szamponów, oliwki, czy żelu pod prysznic, bo są delikatniejsze :) Fajnie, że te produkty Ci się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki.Chętnie bym wypróbowała szampon.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy ale mnie już od dawna kuszą i wiem ze byłam bym z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie moja tematyka, ale wszystko prezentuje się przyjemnie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze, to nie słyszałam o tej firmie, ale w sumie nie interesowałam się , bo jeszcze nie mam dzieciaczka ;(
    Ale na przyszłośc będę pamiętała ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Karolino,

    dziękujemy za miłą opinię o naszych kosmetykach i cieszymy się niezmiernie, że się sprawdziły dla Pani i Filipa. :)

    Pozdrawiamy,

    Equilibra

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP