Tołpa Matujący żel - peeling do mycia twarzy - hit czy kit?

Cześć wam :) Dziś post o matującym żelu - peelingu do mycia twarzy firmy tołpa, który testuje już jakiś czas i stwierdziłam, że czas na recenzję :) 



Wygląd wizualny kosmetyku bardzo mi się podoba, opakowanie również jest bardzo wygodne i poręczne, ale jak zawsze do rzeczy.
Konsystencja kosmetyku jest dość lejąca z fajnymi drobinkami, które są bardzo delikatne. Żel ma za zadanie oczyszczać i matowić twarz, brzmi fajnie, prawda? :) 

I uwierzcie mi, że tak fajnie jest! Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę i przy tym jej nie podrażnia. Nie jest to zdzierak, ale za to świetnie sprawdza się do codziennego mycia twarzy i oczyszczania jej z makijażu. 
Co do działania matującego - matuje! Zauważyłam, ze ostatnio moja cera jest w coraz lepszym stanie i zawdzięczam to właśnie temu kosmetykowi,

Muszę dodać, że najpierw normalnie myje twarz żelem, a następnie oczyszczam twarz szczoteczka soniczną i żelem :)


Jeśli chcecie recenzję tej szczotki na blogu, dajcie znać w komentarzu.

Podsumowując żel świetnie spisuje się w codziennej pielęgnacji, redukuje nadmierne wydzielanie sebum, nie podrażnia skóry, jest bardzo delikatny, ale zarazem skuteczny. Polecam wszystkim, którzy tak jak ją zmierzają się z tłustą cerą, skłonną do zapychania, oraz bardzo wrażliwą, którą większość kosmetyków uczula. I tak to jest HIT! 

Używałyście tego żelu, jeśli tak to czy sprawdził się tak samo dobrze jak u mnie? :) 

19 komentarzy:

  1. Ja mam teraz żel z Tołpy, jakiś inny. jest bardzo delikatny i mi służy. Lubię ich produkty bardzo. Pozdrowionka cieplutkie :) Miłego piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego żelu ale bardzo chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawdzić czy mają jego odpowiednik dla cery suchej i naczynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. soniczne szczoteczki są świetne! ja swojej nie mam z Biedronki, tylko z allegro, ale jestem z niej meeega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymianek? W żelu? Podoba mi się ten pomysł :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. No w takim razie leci na moją listę chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu i ja zabrać się za jakieś kosmetyki z Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czas wypróbować tę firmę;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za recenzją szczoteczki. Żelu nigdy nie miałam ani niczego z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP