Wosk Yankee Candle Baby Powder - Umilacz jesiennych wieczorów.

Cześć kochani! :) Jest 4 rano, a ja zabrałam się za pisanie posta. Jestem chora, nie mogę spać, katar zatkał mi całkowicie nos, a astma wcale nie ułatwia mi oddychania. I ogólnie nie jest zbyt dobrze, ale żeby choć przez chwilę nie myśleć o bólu stwierdziłam, że napisze sobie post o ostatnio moim ulubionym wosku, a co to! :) 




Woski same w sobie uwielbiam, mam w swojej kolekcji dwa kominki do ich palenia. Taki kominek z palącym woskiem, dodaje niesamowitego klimatu, jest idealny na chłodne, jesienne wieczory z kubkiem herbaty i książką i już wam mówię dlaczego. Zapach wosku palony w małej ilości otula tak naprawdę całe wnętrze. Czytanie książki staje się przyjemniejsze, a herbata jakaś lepsza. Czujemy się po prostu zrelaksowane i mamy chwilę tylko dla siebie. 


Wosków przewinęło się dość sporo przez moje ręce w tamtym roku. W tym jest to mój pierwszy wosk i cieszę się, że jest trafiony. To piękny pudrowy zapach, wywołujący naprawdę miłe skojarzenia. Dzieciństwo, miłość, zawsze ten zapach będzie mi się z tym kojarzył. Nie jest to typowy zapach pudru dla dzieci, jest tam delikatna nutka czegoś bliżej mi niezidentyfikowanego, co nie zmienia faktu, że zapach jest świetny. Ostatnio gościł w moich dwóch kominkach codziennie, teraz będę musiała sobie odpuścić, bo przez chorobą nie czuję nic. Uwierzcie mi, że lepiej wchodzi się do pomieszczenia, z którego nawet jak są zamknięte drzwi, wydobywa się przepiękny zapach! Zapach utrzymuję się długo, ja paląc wosk rano, czuję go wciąż wieczorem, a gdy spalę większą ilość, to na następny poranek, zapach jest nadal wyczuwalny! 
W tamtym roku zamawiałam swoje woski na tej stronie KLIK, niestety ceny poszły w górę do 9 zł, ale są często kody zniżkowe, a zapachy miesiąca są zawsze taniej. Swój Baby Powder, kupiłam w Białymstoku na jakiejś wysepce, za 7 zł, teraz trochę żałuję, że nie wzięłam innych zapachów. 

A wy, lubicie woski Yankee Candle? A może macie jakieś inne ulubione woski, innej firmy? :) 


22 komentarze:

  1. Kiedyś, gdy jeszcze byłam młodsza - przepadałam za zapachem pudru dla dzieci. Naprawdę ;) Uwielbiałam go! A teraz - cóż - totalnie o nim zapomniałam. Ale z chęcią bym zakupiła taki wosk i przypomniała sobie ten zapach. Ciekawe czy by mnie zauroczył. Ja póki co "męczę" YC truskawki z bitą śmietaną czy jakoś tak. Ładny, ale już mam go dość ;)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sobie przypomnieć zapach dzieciństwa! :) Ja następny w planach mam jakiś czekoladowy :D Buziaki!

      Usuń
  2. Mój zdecydowanie ulubiony jesienny i zimowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te woski, tego zapachu jeszcze nie miałam ale przeginają już z tą ceną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam, ostatnio nawet robiłam sobie sama woski :D

      Usuń
  4. Zdrowiej szybko . Ja mam świeczki A wosków jeszcze nie używałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Ja wole palić woski, jakoś świece do mnie nie przemawiają do końca, wydaje mi się, że ten kominek daje większy klimat :D

      Usuń
  5. Lubię ich woski choć ostatnio częściej sięgam po olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować tych słynnych wosków ;o Są tak kultowe, wszyscy o nich piszą/mówią. Ja to jak zwykle zacofana jeśli o takie sprawy chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób chwali sobie te woski, ja żadnego nie posiadam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od dawna mam chętkę na te woski !
    Świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam woski z mydlarni tuli cudownie pachną

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo je lubię i powoli zaczynam sięgać po te cynamonowe i piernikowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapach "bourbon", jeśli lubisz takie zapachy :) Ja doceniłam jego zapach gdy zaczęłam go palić :)

      Usuń
  11. jestem ciekawa ich nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP