My Black Friday Bargains.

Cześć kochane :) W tym tygodniu przypadł temat "My Black Friday Bargains", wszystko dzięki współpracy z RABBLE. W sumie to mój pierwszy post, a współprace przyjęłam dość dawno, ale no nic :) 



Na wstępie powiem jak mi te "przeceny" minęły. Mówiąc bardzo w skrócie jestem rozczarowana.. Spodziewałam się wow! A było jedynie oo... Przeceny UWAGA -10%*, *na bluzki.
Jedyny sklep, który mnie zaskoczył to Mango outlet, bo przecenę miał -65% na wszystko, więc chociaż jeden sklep się jakoś pokazał, a reszta to porażka. Ale jak już specjalnie pojechałam do innego miasta na Black Friday, to chociaż chciałam z czymś wyjść, nie poszalałam, ale zawsze coś! 

Moja Wishlista była dość długa, ale ostatecznie wyszły 3 pozycje kupione, a reszta czeka na swoją kolej :) 




1. Czarne klasyczne rurki, które kupuje niemalże w każdym sklepie.. Dlaczego? Bo po pierwszym praniu, w dobrych płynach, moje rurki z czarnych robią się białe.. Tym razem zdecydowałam się na te z sinsay, okaże się jak się sprawdzą. Ale materiał jest super - taki jak lubię i świetnie leżą. Cena 69.99 zł - bez promocji, bo promocji na nie, nie było.

2. Na mojej pozycji była również sukienka, która sprawdzi się zarówno na codzień, jak i na święta czy sylwestra. Wybór padł na model z sinsay. Na zdjęciu moim zdaniem wygląda słabo, na mnie wygląda zupełnie inaczej. Ja mam 160 wzrostu i mam trochę tu i tam, ale mimo to jestem szczupłą dziewczyną,więc sukienka naprawdę wygląda super :) Dodatkowo ma przyjemny materiał i jest dość elastyczna. Zapłaciłam za nią 69,99 zł - bez żadnych promocji 

3. Czapka, jak kiedyś ich nie nosiłam, bo źle wyglądam, albo jeszcze co innego, tak teraz nie wyobrażam sobie wyjścia w mróz bez niej. Na ten sezon miałam kupioną czapkę, ale się zgubiła, więc kupiłam kolejną. Ten model jest z house i zapłaciłam za niego 39,99 zł i znów brak promocji.

Bez szału, ale i tak jestem zadowolona, bo ubrania spełniają w 100% moje oczekiwania :) 

W niektórych sklepach black friday trwa kilka dni, więc macie okazje jeszcze coś kupić. np. DEICHMANNBONPRIX czy MANGO. :) 

Podsumowując z zakupów jestem zadowolona, ale jak patrzę na obniżki cen w ten wielki Black Friday, to chyba jeszcze do niego nie dojrzeliśmy. Jak coś robić to konkretnie, a nie byle jak, no cóż.. :) 

A wy coś upolowałyście? I co sądzicie o Black Friday? :) Buziaki!


14 komentarzy:

  1. powiem Ci szczerze, że ja też się trochę Black Fridayem rozczarowałam...dzięki za linki, obczajam właśnie, co mają ciekawego w Mango :*
    a z czarnymi rurkami mam to samo- często je kupuję, często w nich łażę xd zazwyczaj zaopatruję się w nie w Bershce, ale tam niestety coraz gorzej z jakością spodni :l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w mango czarny piątek rozpoczął się w czwartek, więc teraz zostały dosłownie resztki... Ja niestety do bershki jestem jakaś niewymiarowa i nie pamiętam kiedy jakieś spodnie od nich były dla mnie dobre. Jednak bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Reserved, jak narazie spodnie od nich są moimi ulubionym :)

      Usuń
  2. Wczoraj byłam po pracy na chwilę w galeri to ludzi cała masa a promocje bez szału. W sumie nie skorzystałam i nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest super ;) no 10% na black friday to mega mało. Wczoraj kupiłam kosmetyki w Yves Rocher i spodnie w Stradivariusie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się ciągle przybieram do kupna ich kosmetyków i ciągle mi nie po drodze :) No jak na czarny piątek, to 10%, ale niestety nie zadowala :)

      Usuń
  4. Super szara sukienka <3 :) w Black Friday sprawdzałam moje ulubione sklepy, ale niestety nie było tam większych wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, w następnym roku trzeba mniej oczekiwać, to może się chociaż nie rozczarujemy :)

      Usuń
  5. Ja w tym roku na Black Friday nie kupiłam nic i bardzo się z tego powodu cieszę. Odkąd przeszłam na minimalizm takie podejście mi się podoba. Przynajmniej w odniesieniu do mnie samej ;)
    Muszę przyznać, że szara sukienka jest przeurocza! :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się szykuje na ten post 😊 niestety ja nie poszalalam 😁

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP