NAJLEPSZY - Loreal Elseve Eliksir odbudowujący.

Cześć kochani! Co u was słychać? Za oknem szaro buro i ponuro, a w dodatku wilgotno i wietrznie, no to co jak nie dobry olejek ujarzmi, dociąży i zabezpieczy nasze włosy przed uszkodzeniami? :) Ja miałam swoich ulubieńców, jednak ostatnio dostałam możliwość przetestowania aż trzech nowości, no i wyłonił się spośród nich zdecydowany hit! Jak jesteście ciekawe recenzji, to zapraszam! :) 




Olejek znajduję się w bardzo poręcznym opakowaniu z pompką, która działa jak należy - nie zacina się i wydobywa odpowiednią ilość produktu. Sam wygląd opakowania według mnie jest super i przyciąga wzrok. 


Zapach bardzo delikatny kwiatowy, konsystencja dość rzadka i bardzo lekka. Teraz przejdę do najlepszej części czyli działania - nie ważne czy nałożymy na suche włosy, mokre, czy może jako wykończenie fryzury. Ten olejek idealnie zmiękcza włosy, nadaje im niesamowitego blasku, miękkości, elastycznosci - brzmi to jak reklama telewizyjna, ale naprawdę ten olejek działa cuda! Na moich włosach tworzy dosłownie piękną tafle, dzięki swojej lekkości dociąża włosy, ale nie obciąża! Nie przyśpiesza procesu przetłuszczania się włosów i spokojnie możemy go stosować w górnych partiach włosów, bo wyglądają na po prostu zdrowe. Zachwycam się nad tym olejkiem, jakby to był najlepszy kosmetyk świata, ale naprawdę nie sądziłam, że taki olejek może robić tak dobrą robotę. 
Producent zapewnia odbudowę i blask i, że sprawdzi się przy rozdwojonych końcach - no, ale kto by pomyślał, że obietnice zostaną aż w takim stopniu spełnione? 


Podsumowując to olejek idealny! Włosy są pięknie, lśniące, miękkie, dociążone, delikatnie pachną, lekka formuła. No i co jeszcze? Wydajność! To zdecydowanie kolejny plus tego kosmetyku - dzięki dość rzadkiej konsystencji, olejek zyskuje na wydajności. co najlepsze olejek mimo swej lekkości wcale nie jest ubogi, bo działa rewelacyjnie, dosłownie - Magiczna moc olejków! 

Olejek możecie dostać w granicach 20-30 zł z tego co się orientowałam, jednak jest wart swojej ceny. W stosunku jakości i wydajności do ceny ja bym była w stanie dać jeszcze więcej za takie efekty! 

A wy, używałyście tego olejku? :) Wciąż macie możliwość przetestowania go za darmo, (tutaj szczegóły KLIK)! :) 

Przy okazji, możecie polecić jakiś fajny aparat fotograficzny? Zależy mi aby pstrykał fajne fotki, był dość przystępny cenowo, no i był mały i lekki :) 

20 komentarzy:

  1. Już kiedyś słyszałam dobre opinie o tym olejku ;) Ja tam chwalę wszystkie olejki do włosów, bo najlepiej je nawilżają. Dobrze, że jesteś z niego zadowolona.

    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam go ale dużo dobrego o nim słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie taka cena nie straszna, aby działał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem sceptyczna do tego typu olejków, bo raz się sparzyłam na takim z Patnene, w którym gdzieś wysoko w składzie był alkohol. Ja z kolei jestem wierna Fructison i ich olejkom. Może kiedyś próbuję tego eliksiru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też słyszałam o nim dużo dobrego, muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na niego chęć już od dłuższego czasu :-) ale póki co muszę wykończyc zapasy

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy któraś z was jest w stanie potwierdzić super działanie tego olejku? :) Próbowałam już na prawdę multum różnych produktów i póki co nic nie zadowala mnie w 100% :/

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go ostatnio w ręce i nawet chciałam wziąć, ale... stwierdziłam, że pewnie i tak nie będę używać tego regularnie i znowu wywalę do kosza po roku :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kosmetyki do włosów i u mnie bez olejków ani rusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze mam dwa olejki, ale może ten kupię przy następnej okazji:) gdy zużyje obecne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkradałam go kilkakrotnie mojej Mamie i byłam bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zadowola bo mam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra go uwielbia ja 2 razy użyłam i jak dla mnie średniak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo na każdych włosach inaczej się sprawdza, jak dla mnie hit! :)

      Usuń
  15. Nie używam olejków do włosów ale może kiedyś się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP