Najlepszy suchy szampon na awaryjne sytuacje - L'biotica Express dry Shampoo

Cześć kochane. Każdej z nas zdarza się taka sytuacja, że najzwyczajniej w świecie nie mamy siły czy czasu umyć włosów. Dlatego dobrze mieć pod ręką suchy szampon, miałam ich naprawdę od groma, ale żaden nie spełniał w 100% moich oczekiwań, jeśli jesteście ciekawe tego szamponu, to zapraszam do dalszego czytania! :) 




Szampon dostałam od Only You. Znajdował się on w boxie "Dookoła włosów". Fakt, że dostałam coś za darmo, nie wpływa na recenzję produktu.

Suchy szampon jak każdy inny, aplikujemy na nieświeże włosy, w tym przypadku odczekujemy chwilę, następnie wmasowujemy produkt i wyczesujemy nadmiar. Tak jak mówiłam wcześniej miałam dużo suchych szamponów i mimo, że efekt mnie zadowalał to nie było do końca to. 

Dużą zaletą tego produktu jest łatwość wyczesywania, ale co najważniejsze to ile efekt się utrzymuje! Myję włosy codziennie, więc na drugi dzień wyglądają nie najlepiej, ten szampon nie daje im jednego dnia świeżości więcej, ale aż dwa! Spokojnie mogłam dać im odpocząć dwa dni, bo nie musiałam ich myć, ponieważ wyglądały nadal świetnie i tak jak bym je dopiero umyła. Uważam, że efekt jest dużo lepszy od Batise - w przypadku Batise choć efekt był świetny to krótkotrwały. 


A tu efekty :) Są świetne prawda? :) Idealnie odbite od nasady, nie wyglądają na tłuste, a na piękne świeże włosy! 
Zapach jest bardzo ładny, taki świeży. Aplikator nie zacina się i dobrze wydobywa produkt. 
Porównam jeszcze jedną rzecz do Batise. Choć włosy wyglądały przez jakiś czas lepiej, to był tu efekt tylko wizualny, w dotyku dalej moje włosy były ciężkie i nieświeże, a nie było to komfortowe. Tu szampon daje taką lekkość, a w dotyku są jak dopiero umyte. 

Szampon jest moim hitem, bo jak żaden inny odświeża moje włosy. Jedyną wadą  jest Alcohol denat w składzie, ale szampon stosuje w sytuacjach awaryjnych więc nie szkodzi to mojemu skalpowi. 


Zobaczcie jak paczuszka od Only You była przepięknie zapakowana! Zakochać się można, pudełeczko zostanie ze mną na długo, bo idealnie się nada na jakieś pierdółki. Część wstążki poszła na odnowienie rzeczy bardzo dla mnie sentymentalnej i ważnej :) 

A wy, używacie w awaryjnych sytuacjach suchego szamponu? :) 

43 komentarze:

  1. Ja używam namiętnie od kilku lat Batiste ale muszę koniecznie ten wypróbować jak taki fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie próbowałam. Używam Batiste i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sama bym do tej pory używałam Batise, gdybym nie dostała tego do testowania :)

      Usuń
  3. Ja nie używam suchych szamponòw;)

    OdpowiedzUsuń
  4. od jakiegoś roku czy nawet dwóch nie używam suchych szamponów, nie żebym uważała że to coś złego.. jakoś ciągle zapominam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie... :D Pewnie gdyby nie ten prezent dalej bym nie miała w zanadrzu suchego szamponu ;)

      Usuń
  5. Jeszcze go nie użyłam, ale wygląda obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam Batiste i jestem bardzo zadowolona jednak nie mam wielkiego porównania bo do tej pory oprócz Batiste używałam tylko Isane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam kiedyś Isane, ale wtedy suchy szampon stosowałam codziennie, a chyba tylko isana miała przystępną cenę, żebym kupowała to w takich ilościach :)

      Usuń
  7. Tego suchego szamponu nie miałam chociaż lubię kosmetyki L biotica. Moim ulubionym suchym szamponem jest wiśniowy Batiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśniowego z Batise nie miałam, ale uwielbiam tropical,bo ma wspaniały zapach!

      Usuń
  8. Ja jedynie co to używałam z Batiste. Uważam, że jest jednym z najlepszych jakie miałam .

    Nawet nie widziałam, że też Lbiotica wprowadziła taki produkt na rynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też używałam tylko Batise, bo myślałam, ze nic lepszego się nie trafi, a jednak ;)

      Usuń
  9. pierwszy raz widzę, że coś może być poważną konkurencją dla batiste :o to jak dotąd jedyny suchy szampon, który w miarę fajnie się sprawdzał, inne np syoss były dla mnie wręcz tragiczne. Baaaaaardzo mnie nim zaciekawiłaś, bo również brakowało mi po batiste tej milusiej świeżości :) :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam już suchego szamponu isany, syoss, kilka wersji batise, jeden, którego firmy nie pamiętam i coś jeszcze było, ale mnie jak zawsze pamięć zawodzi :) Właśnie mi też, dlatego cieszę się, że znalazłam produkt, który spełnia moje oczekiwania :)

      Usuń
  10. też go mam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię Batiste dla brunetek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam tego typu szamponów, ale może powinnam zacząć, bo to naprawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten szampon jest teraz na promocji w super pharm :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie używam suchego szamponu to samo zło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na awaryjne sytuacje to nie taki diabeł zły :)

      Usuń
  15. Nie wiedziałam, że ta marka ma w swojej ofercie suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie mogę sie przekonać do suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  17. Co zaczęłam używać czegokolwiek innego niż Batiste to się zawodziłam. Nie wiem czy zdecydowałabym się na ryzyko po raz kolejny skoro Batiste mi wystarcza. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Batise jest idealny, to wcale się nie dziwię :) U mnie niestety nie spełniał wszystkich oczekiwań :)

      Usuń
  18. Ja używam z Batiste ;) Jestem zadowolona, ale jak kiedyś używałam często tak teraz tylko jak jest już taka konieczność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też często, teraz tylko sytuacje awaryjne :)

      Usuń
  19. ja poki co uzywalam tylko batiste i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo polubiłam ten szampon, uratował mnie już kilka razy, kiedy musiałam szybko wyjść z domu, a niestety moje włosy wieczorem są barfzo oklapnięte.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakoś nie mogę się przekonać do suchych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że L'biotica ma w ofercie suche szampony. Może się skuszę na niego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam, że L'BIOTICA ma w swojej ofercie również suchy szampon. Efekt jaki daje jest wręcz fenomenalny, czuję, że Batiste będzie miało poważnego konkurenta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batise to już jest tak rozsławiony produkt i przez większość pokochany, ze i tak będzie miał bardzo dużą liczbę odbiorców. Choćby ze względu na duży wybór wariantów zapachowych, do różnego odcienia włosów, oraz ceny. Jeśli chodzi o efekt, uważam, ze libiotica jest lepsza, ale ja osobiście jestem zakochana w jednym zapachu z serii Batise i myślę, że pod względem wyboru jaki nam daje, wypada lepiej :)

      Usuń
  24. Nie mam żadnego doświadczenia z takimi produktami, jednak co nie co zaczęłam się interesować. Wiem, że dużo osób poleca Batise, jednak po raz pierwszy spotkałam się z recenzją tego suchego szamponu :) Też warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rzadko używam, ale jeśli już to z innej firmy bo przyznaję się ze tej nie znam :)


    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie zbieram się do pisania recenzji! Bardzo go polubilam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. MOŻE ten na mnie zadziała. Bo inne suche szampony co miałam to tandeta..

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP