Olej kokosowy w odżywce Hello Nature.

Cześć kochani! Jak wiecie, dostałam od Only You możliwość przetestowania kilku kosmetyków do włosów, o jednym pojawiła się już recenzja na blogu, teraz przyszedł czas na drugą. Jeśli jesteście jej ciekawe to zapraszam! 




Na początek powiem, że dolna partia moich włosów za olejem kokosowym nie przepada, zaś górna już tak. Ze względu na skład, tą odzywkę stosowałam wyłącznie na końcówki. Powiem szczerze, że do tej recenzji przybierałam się dłuższy czas, bo nie mogłam wydać jednoznacznej opinii czy jestem na tak czy nie. Szczerze mówiąc dalej takowej nie podjęłam, ale i tak chcę się z wami podzielić moimi spostrzeżeniami. 

Sama odżywka znajduje się w przyciągającym wzrok opakowaniu, a aplikacja nie sprawia problemów, oczywiście to tak w roli wstępu. 
Odżywka ma dość zbitą konsystencję, a zapach to taki trochę kokos, trochę nie. 

Ogólnie olej kokosowy w składzie nie jest specjalnie wysoko, ale nie jest też nisko. Powiedziałabym takie 5/10. 

Końcówki moich włosów to ułożone siano, po licznych koloryzacjach, prostowaniach itd, nie jest to tafla i choć o nie bardzo dbam, to ich nie odbuduję. Do rzeczy. 
Do tej odżywki podchodziłam kilka razy, testowałam ją solo, z dodatkiem maseczki, olejku, no i w końcu piszę recenzję. 
Z dodatkiem maseczki nie sprawdziła się dobrze, moje końcówki wyglądały na prawdę jak porozwalane siano, tragedia. Dałam kolejną szansę i użyłam odżywki w wersji solo - czasem włosy naprawdę super zmiękczała, a czasem robiła siano... Dziś zrobiłam kolejne podejście i znalazłam jakiś złoty środek. 
Włosy umyłam szamponem z Loreal, a następnie na jakieś 3 minutki nałożyłam odżywkę. Włosy po umyciu wysuszyłam chłodnym nawiewem - włosy były dość gładkie i fajnie się układały, nie było rewelacji, ale mogę powiedzieć, że efekt był poprawny. 

Myślę jednak, że to kwestia moich włosów, a nie złej odżywki. Po prostu przy takiej porowatości włosów, olej kokosowy raczej nie jest cudotwórcą. Jeśli jednak masz włosy niskoporowate to może być to strzał w 10, szczególnie jesli włosy dobrze reagują na olej kokosowy. 

Jeśli chodzi o wydajność to jest ona bardzo dobra, cena takiej odżywki to koszt chyba 15-20 zł (ręki sobie uciąć nie dam) 

Podsumowując odżywka u mnie cudów nie działa, ale nałożona solo nie szkodzi włosom. A wy próbowałyście kosmetyków tej firmy? :) 
Zapraszam jeszcze do powrócenia do tego posta KLIK :) 

19 komentarzy:

  1. Ciekawa odżywka nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niskoporowatych wlosach powinna się sprawdzić idealnie :)

      Usuń
  2. coś mi się wydaje że były poprawki na blogu :)
    jeśli chodzi o olej kokosowy używam jedynie naturalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wygląd ogólny to doszedł tylko formularz kontaktowy, ale zdjęcia są robione w lepszym swietle i na innym tle, bardzo mi miło,że zostało to zauważone :) ja naturalnego używam do skalp, akurat tam bardzo dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  3. Wszystko, co z olejem kokosowym służy moim włosom. Nawet nie przypuszczałam, że może on mieć taki świetny wpływ dopóki pierwszy raz nie zapoznałam z nim włosów i skóry głowy. Jednak przy odżywkach nie wiem czy by mi się sprawdził. Stosuję go raczej jako "olejowanie" przed myciem, bo jednak obciąża fryzurę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odzywka nie obciąża ich, więc myślę, że u Ciebie by się sprawdziła :) buziaki :)

      Usuń
  4. U mnie chyba też by się nie sprawdziła na długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją testuje i u mnie efekt jest fajny, nie dośc, że ułatwia rozczesanie to włosy są miękkie i lśniące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria Hello Nature mnie zaciekawiła. Olej kokosowy zazwyczaj bardzo dobrze sprawdza się na moich włosach, więc może dam szansę tej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy są raczej wysokoporowate. Obawiałam się właśnie tej odżywki, ale ku mojemu zaskoczeniu włosy ją polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Równiez używam tej odżywki i mam podobne odczucia jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jej ostatnio mało używam odżywek zastanawiam się czy u mnie by działała podobnie jak u ciebie czy może ciut lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Typowy średniak.. a liczyłam że będzie bardzo dobry bo tego typu olej by mi się przydał. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki ale podoba mi się nazwa :) Myślę że w przyszłości coś od nich spróbuje ;D

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP