Próbki, testy, konkursy - aktualizacja

Cześć kochani! Dziś nie długi pościk, bo chcę wam podesłać linki do konkursów w których warto wziąć teraz udział :) Wiem, że kilka z was chciało, żeby takie posty co jakiś czas się pojawiały, więc zapraszam!




Konkursy i próbki  : 

1. Tyskie loteria, do wygrania piwa tyskie z własnymi życzeniami KLIK naprawdę super sprawa, ja już wygrałam 4 zestawy! Wystarczy tylko wypełniac dane dotąd, aż w końcu wylosujemy 4 tyskie :)

2. Heineken czas świętować, do wygrania piwa dla Ciebie i bliskiej osoby wraz z życzeniami.  Wystarczy tylko napisać własne życzenia KLIK

3. Darmowa próbka Vichy Slow Age KLIK, wystarczy wypełnić formularz.

4. Darmowa kartka świąteczna ze zdjęciem KLIK

5. Przypominam o konkursie włosymoichmarzeń, który nadal trwa i wciąż możecie wygrać! KLIK Robimy diagnozę włosów, wypełniamy formularz i czekamy na dobre wiadomości!

6. Twój perfekcyjny dom, do wygrania bony do ikei oraz zestaw produktów perfect house KLIK . Wystarczy wkleić zdjęcie, dodać opis i wypełnić formularz.


Dodatkowo przypominam, ze dziś dzień darmowej wysyłki, więc można poszaleć :) Ja zaraz składam zamówienie na ezebra! A wy, coś planujecie? :) Będziecie brały udział w którymś konkursie? :) 

6 komentarzy:

  1. Dzięki za informację :) Zawsze to można z czegoś skorzystać. Super, że tak to fajnie zebrałaś w jednym miejscu. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że taka forma odpowiada. Buziaki! :)

      Usuń
  2. Ja z DDD nie skorzystałam ;) Zastanawiałam się nad tym, ale jakoś nie mogłam nic ciekawego dla siebie znaleźć - aż dziwne :D A może pusty portfel też ma z tym coś wspólnego? :D Hmm... może, może :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam podkład Revlon i wyszedł mnie za 23 zł, więc opłaciło się :) Mój teraz też pusty :D

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP