#KOSMETYCZNE WYMIANY

Cześć kochane! Cieszę się, że pomysł został pozytywnie odebrany, więc nie ma co dłużej czekać! Powstaje nowa seria  #KOSMETYCZNE WYMIANY. 
Małe zasady, żeby miało to jakiś ład i skład :)
* Wstawiamy post z kosmetykami, które mamy do zaoferowania. Mogą być to produkty do włosów, kolorówka, lakiery do paznokci, po prostu wszystko co związane z kosmetykami! 
* Piszemy zużycie oraz opis produktu (nie musi być długi tylko to co najważniejsze) 
* W pomyśle bierze udział kto tylko chce, nie musisz mieć też bloga żeby wziąć udział, wystarczy, że napiszesz w komentarzy pod postem co masz do zaoferowania i na co chciałbyś się wymienić.
* Jeśli jesteśmy czymś zainteresowane piszemy w komentarzu.
* Danymi do wysyłki wymieniamy się jak nam wygodniej - fb, instagram, email, itd. 
* W poście zawsze można też określić na co konkretnie chcemy się wymienić.

Pomysł powstał, ponieważ wiele z nas ma zalegających kosmetyków, które są często nawet nowe, a jak wiadomo, to co nie sprawdza się u nas nie znaczy, że nie sprawdzi się u innych! :) 
Więc zapraszam do zabawy! 


Oczywiście wszystko będzie na bieżąco aktualizowane, ale jak narazie na wymianę mam : 



1. Wibo Matte Mix Bronzer - zrobione tylko swatche. 
2.Podkład Rimmel Stay Matte 100 ivory - raz użyty
3. Podkład Rimmel Match Perfection 102 light nude - zrobione tylko swatche. 
4. Bell Tint odcień 5 - zrobione tylko swatche.
5. Błyszczyk Lovely nr 6 - zrobione tylko swatche.
6. Szminka Lovely nr.5 - zrobione tylko swatche. 



7. Wibo Iron Hard - raz użyty
8. Cień My secret double effect - zrobione tylko swatche 
9. Lakier Luxury Paris - użyty raz na jeden paznokieć
10. Tusz do rzęs Maybelline Great Lash - nowy
11. Szminka Golden Rose nr 30 - użyta ze dwa razy 


12. Olejek w kremie Marion. Użyty ze 3 razy, jest prawie cały


13. Nafta kosmetyczne, użyta ze 3 razy.
14.Odżywka Joanna Jedwab silk - psikłam nią ze dwa razy, więc zużycie znikome. Jedyna wada, że zakrętkę zgubiłam
15. Woda brzozowa - użyłam ze dwa razy, zużycie praktycznie żadne. Jedyna wada, że tu też zakrętka zgubiona. 


16. Szampon ziaja raz użyty. 


I to tyle narazie. Coś was zaciekawiło? :) Czekam na wasze kosmetyki kochane! :) I napiszcie mi w komentarzu czy taka forma jest okej, czy może czegoś brakuje?:) 

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Można wiedzieć jaka cena? :)

      Usuń
    2. Jasne, to żadna tajemnica :) Za 10 kul 25 zł :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł :) Jak będę wieczorkiem w domu to muszę zrobić przegląd kosmetyków. Nie ma sensu, żeby bezczynnie leżały, skoro można się wymienić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że też się przyłączysz :) Dokładnie tak! :) Buziaki! :)

      Usuń
  3. Pomysł fajny muszę zobaczyć czy coś się u mnie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł :) Ciekawe, czy akcja wejdzie w życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak, a jeśli nie to cieszę się, że chociaż spróbowałam :D

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł, nieraz to co dla nas nie jest najlepsze u kogoś może się świetnie spisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, dlatego taki pomysł. :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł z taką wymianą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro zobaczę co w moich zbiorach mi zalega :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie bym wymieniła się za ten mix bronzerów z wibo, super sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę najpierw zrobić przegląd u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. za ten bronzer z wibo mogę wymienić się ma avon mega effect eyeliner w pisaku albo tusz do rzęs z golden rose, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sprawa , ja raczej nie mam kosmetyków który byłyby tak mało używane.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP