Najlepsza odżywka do paznokci. Kabos Nail Regenerator.

Dzień Dobry! Dawno nie było posta związanego z paznokciami, a przecież zaległości trzeba nadrabiać. Dziś o odżywce idealnej, która na moich paznokciach działa cuda! 



Markę Kabos swoją drogą pokochałam i nie wyobrażam sobie pielęgnacji paznokci/dłoni bez niej. Ale o tym napiszę w wyjątkowym poście, który pojawi się po nowym roku :) 

Odżywka znajduję się w wygodnej poręcznej buteleczce o pojemności 14ml! Pędzelek jest mega precyzyjny i nawet osoby mało wprawione pomalują świetnie. Odżywka zwiera aktywne składniki takie jak keratyna, metionina, kolagen. Czy może być jeszcze lepiej? Może. Odżywka nie podrażnia, a paznokcie rosną po niej jak szalone, są odżywione, twarde i nie ma mowy o rozdwajaniu czy pękaniu. Dodatkowo świetnie wygląda na paznokciach w wersji solo - wygląda jak by nasze paznokcie były lśniące, zdrowe i takie "białe"  w dobrym znaczeniu. Możemy odżywkę stosować również jako bazę pod lakier - tutaj również sprawdza się super i szczególnie polecam tu również lakiery Kabos, bo ten duet jest niezawodny. 

Odżywka sprawdzi się idealnie u osób ze zniszczonymi paznokciami, albo u takich, które są po uczuleniu na lakiery hybrydowe. 


Jest po prostu niezastąpiona, daje świetne efekty i można stosować ją ciągle - zero ograniczeń. Na plus dodatkowo oceniam też jej wydajność. 

Podsumowując - duża pojemność, świetne efekty, mocne paznokcie a nie jakieś cieniasy, wydajność, precyzyjność - IDEAŁ! 


Jak jeszcze nie testowałyście to strona KABOS.PL czeka! :) 

A tak a prop. Mam pytanko, czy chcecie może post poświęcony hybrydzie, a mianowicie - uczulenie, jak leczyć, objawy, co po tym, jakie lampy wybierać i czy są lakiery hybrydowe, które nie uczulają? Post został by napisany z pomocą specjalistek, osób z doświadczeniem, osób po przejściach no i z moją. Co wy na to? :) 


30 komentarzy:

  1. Oooo super produkt. Przydałaby mi się taka odżywka do moich paznokci, odkąd przestałam robić hybrydy nie mogę z nimi dojść do ładu... Może się skuszę :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej odżywce ;) No i chętnie przeczytam post o hybrydach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie o tej firmie mało kto czytał, a szkoda :)
      Ciesze się :)

      Usuń
  3. Mamie mogłabym polecić, choć ona raczej za mlecznymi nie przepada. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, fajnie dowiedzieć się, że taki kosmetyk istnieje.
    Ja póki co noszę hybrydy i nie narzekam na kondycję swoich paznokci.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vitamin Booster nie mleczny, a podobno też super, osoboście jeszcze nie testowałam, ale będę zamawiać :)
      Buziaki :)

      Usuń
  4. nigdy nigdzie nie widziałam tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze o niej nie słyszałam, ale wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o marce, ale już zaglądam na ich stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji wypróbować. Na pewno po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o Niej, a post o hybrydzie bardzo byłby ciekawy bo ja sama robię żele z hybrydą to może czegoś nowego się dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale odżywka raczej godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super :) Dużo lepsza niż te wszystkie eveline:D

      Usuń
  10. Muszę sprawdzić tą odżywkę do paznokci ;) ciekawy wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że taki post o hybrydach, uczuleniach itp byłby bardzo przydatny dla wielu dziewczyn. Szczególnie te które zaczynają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej marca.
    Myślę, że post o hybrydach wielu osobom się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda - świetna Polska marka!:)
      Cieszę sie, że pomysł na temat posta o hybrydach się podoba :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Jak się zdecydujesz to czekam na recenzję! :)

      Usuń
  14. Wydaję się być interesująca , chciałabym mieć taki lakier do paznokci ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam odżywkę z semilac, myślę że ten post z hybrydami może spodobać się wielu osobom :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam od tygodnia, w ramach detoxu po uczuleniu właśnie i jestem zachwycona! Paznokcie mocne i jeszcze żaden się nie złamał, a to duży sukces :) super post, trzeba głośno mówić o Kabosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :) Jeszcze trochę i pojawi się falaa postów o kabosikach :D

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP