Kobo Face Contour Palette.

Cześć wam! :) U mnie dużo śniegu i konkretny mróz - uwielbiam taką pogodę! :)  Dlatego dziś przychodzę z paletką do konturowania od Kobo w chłodnej tonacji, idealnej na zimę. Jeśli jesteście jej ciekawe - zapraszam! :) 


Paletka jest całkowicie matowa, bez drobinek w chłodnej tonacji. Idealna do konturowania w zimę, gdzie nasza cera nie jest opalona. Bynajmniej u mnie latem sprawdza się konturowanie bardziej "ciepłe" a w zimę " zimne" :) Markę kobo jeśli chodzi o pudry, bronzery, bardzo lubię, więc w tej paletce podkładałam duże nadzieje. 
Jeśli chodzi o wygląd wizualny jest bardzo minimalistyczny i w moim guście, opakowanie wygodne i nie sprawiające problemów, solidne i poręczne. 
Tak jak mówiłam tonacja chłodna, a formuła pudrowa. Bardzo dobrze nanosi się pędzlem (kavai k19 mój hit) i nie pyli. Aplikacja bardzo łatwa. Pigmentacja produktu oceniam na przeciętną -  w tym przypadku dobrze, bo dla osób mniej wprawionych paletka będzie idealna. Ciężko nią zrobić krzywdę.


Osobiście uwielbiam wszystkie odcienie!  1 rozświetlenie, 2 kiedy chcę jasny cień, delikatnie podkreślający kości policzkowe, a 3 kiedy oczekuję czegoś "mocniejszego". 
Pudry nie zapychają, a na buzi utrzymują się u mnie do momentu zmycia. Wydajność na duży plus, bo używam paletki dość długo, a ubytek praktycznie żaden. Zresztą jak widać na zdjęciach.
Paletkę można dostać w drogeriach natura za ok. 25 zł. 

Podsumowując : paletka ma chłodną tonacje, delikatne wykończenie, idealnie nada się do dziennego makijażu jak i tego wieczorowego, jest trwała i bardzo wydajna, nie ma problemów ze zmywaniem i dostępnością. I co jeszcze? Hm.. Nada się dla początkujących dzięki swej pigmentacji. A nasza buźka za jej sprawą wygląda po prostu świeżo i pięknie!


Na obecną chwilę jest to mój ulubiony produkt do konturowania i baaardzo polecam! A wy lubicie pudry kobo? :) I co u was słychać? Odpowiadajcie! :)  

27 komentarzy:

  1. Dzięki za polecenie ;) Paletka bardzo ładnie się prezentuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc zdecydowanie wolę produkty do konturowania o chłodnych tonacjach. Raz natrafiłam na istną pomarańczkę zamiast bronzera i trzymam się takich odcieni z daleka. Świetne trio - uwielbiam takie poręczne paletki :) Na wyjazdy jak znalazł.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi raz się taka pomarańcza trafiła :) teraz testuje kolejna paletke do konturowania :) pozdrawiam!:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, chłodny odcień brązu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh ja nie konturuje twarzy ale paletka wygląda zacnie :) Bardzo chciałabym Ci podziekować za wzięcie udziału w moim rozdaniu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować, czysta przyjemność! :)

      Usuń
  5. Mam podobną paletę z Mur :) z tym że ma jeszcze dodatkowo kilka kolorów :) hmm co u mnie? Właśnie siedzę w pracy na skrzynce od mleka w woreczku i czytam wpisy na blogach bo ludzi (klientów) nie ma a sam plac pusty bo (handlujących) też nie ma. Czuję się jak na polu bitwy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) i ja się właśnie zabieram za czytanie postów :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię ich produkty ;) Na pewno w swoim czasie ta paletka u mnie zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą paletkę i też ją bardzo lubię, jest świetna i używam jej cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Nubian Desert, więc całej paletki nie opłaca mi się kupować, bo nie chcę powielać kosmetyków, ale ten Highlight bardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolałam kupić cała paletke, bo różnica 5 zł, a dwa odcienie więcej :)

      Usuń
  9. Słyszałam właśnie, że kobo ma fajne produkty do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chłodnych tonacjach, trwałe i w stosunkowo niskiej cenie :)

      Usuń
  10. Jeszcze z Kobo u mnie nic nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tyle razy miałam ją w koszu i jakoś zawsze rozsądek mówił na ucho: ogarnij... masz dużo kosmetyków tego typu. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie tłumacze, że produkty się nie marnują, bo oddaje mamie/siostrze. Więc nigdy nie jest za dużo :D

      Usuń
  12. Fajnie wygląda ta paletka. Uczył cię ktoś konkurować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturować?:) Nie. Jestem samoukiem - metoda prób i błędów :) teraz nauczyłam się konturowac "na mokro" :)

      Usuń
  13. Ale fajna podobają mi się jej chłodne tony :)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP