Ziaja Antyoksydacja - Ekspresowe serum do twarzy.

Cześć wam! :) Nawet nie macie pojęcia jak bardzo się ciesze gdy widzę, że statystki idą w górę. 
Czuję, że to co robię ma sens i trafia do was - może mniej, może bardziej, a może niektórzy wchodzą tu tylko dlatego, że komentuje posty osób mnie odwiedzających. Mimo wszystko cieszę się, bo pisanie bloga od zawsze było moim marzeniem - a teraz jest największą pasją i czymś z czego nie byłabym w stanie zrezygnować. Dzięki blogowi poszerzam swoje horyzonty i odnajduję kolejne pasje. A wszystkie posty pisane są prosto z serducha! :) 
Dlatego dziś mimo, że ledwo na oczy patrzę, piszę dla was post! Jeśli jesteście ciekawe serum z nowej serii Ziaja Antyoksydacja, to serdecznie zapraszam do czytania! :) 


Też macie czasem takie dni, że mimo, że macie swój ulubiony krem szukacie czegoś nowego? Jakiegoś powiewu nowości, inspirującej ciekawości. Tak było też jakiś czas temu. Firmę Ziaja jak mówiłam - uwielbiam! To właśnie z tej firmy pochodzi mój ulubiony krem 25+, a jakiś czas temu pod lupę wzięłam serum.

Szukałam przede wszystkim czegoś innego, wygodnego w aplikacji, skutecznego i co nada się pod makijaż. Czy moje oczekiwania zostały spełnione? A o tym teraz.

Serum zamknięte jest w bardzo poręcznym opakowaniu z pompką, która na szczęście nie wydobywa za dużo produktu, więc nic się nie marnuje. Konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta - nie spływa z dłoni podczas aplikacji. Zapach - bardzo przyjemny dla nosa, nie nachalny, fajne nuty zapachowe. Po wydobyciu serum wydaje się mleczne, ale już po roztarciu staje się przeźroczyste. 
A teraz najlepsza część, czyli - działanie! 


Serum od razu po aplikacji, ma dość ciekawy efekt, takiej tłustej powłoczki, która otula całą buzię, jednak już po chwili produkt ekspresowo się wchłania, a skóra jest idealnie gładka - słowo daje. Nie pamiętam żeby po jakimś kremie moja buźka była tak gładka, miękka i przyjemna w dotyku. A co do tego ekspresu - to nazwa faktycznie się zgadza - ekspresowe serum pod względem wchłaniania.
Najlepsze jest to, że gładkość nie znika po sekundzie, ale im dłużej stosuje serum tym większe efekty widzę. Moja cera wygląda znacznie lepiej, jest mięciutka, nie zmęczona, odżywiona i super nawilżona.
Muszę wspomnieć też, że serum nie wywołuje u mnie podrażnień, a skórę twarzy mam bardzo wrażliwą, więc za to ogromny plus! 
Od serum również oczekiwałam też tego, że musi super grać z Revlonem, ponieważ używam go codziennie i przy takim podkładzie, dawka nawilżenia - obowiązkowa. 
Na szczęście się nie zawiodłam - podkład super się trzyma, a twarz nie wygląda jak w masce, a "naturalnie" jak na pomalowaną. 
Serum dodatkowo jest bardzo wydajne, bo tak naprawdę niewielka ilość jest potrzebna żeby pokryć całą twarz czy nawet szyję. :) 

Podsumowując bardzo polecam serum, szczególnie dla osób, które szukają jakiejś fajnej nowości. Ale również dla tych, co mają dość zmęczonej, suchej skóry - im dłużej serum stosujemy tym efekty są coraz bardziej zadowalające. 
I prawie zapomniałam, dla osób, które mają cerę skłonną do zapychania, czyli tak jak ja - serum nie zapycha mimo codziennego stosowania go w wersji solo czy z Revlonem. 

Przyznawać się! Kto próbował jakiegoś produktu z serii Ziaja Antyoksydacja? :) 

19 komentarzy:

  1. Super, że nie zapycha :) Dla mnie to bardzo ważne. Chyba kupię to serum, lubię Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że fajnie, gdy statystyki idą w górę. Najważniejsze jest jednak to, że robisz to, co kochasz na 100% swoich możliwości :) Niech ta pasja Cię cieszy i daje wiele satysfakcji :)
    A co do samego serum od Ziaji - z chęcią bym go przetestowała. Też używam tego podkładu z Revlonu - super, że się razem zgrywają. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków, które "czuć" na twarzy. Ale skoro ten szybko sie wchłania to spróbuję, bo zaciekawiło mnie to uczucie gładkiej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie widziałam tego serum :) i jest to pierwsza recenzja jaką czytam. Nie ukrywam że mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i również mi się dobrze sprawdza, mam jeszcze tonik z tej serii ale jeszcze kończę poprzedni i czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kosmetykami Ziaja mam różnie, musiałabym sprawdzić najpierw skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy tego produktu. Raczej się nie zdecyduję, bo produkty Ziaji mnie uczulają. Możliwe, że po prostu miałam pecha, ale boję się znów sięgnąć po kosmetyki tej marki. A szkoda, bo słyszy się wiele dobrego o niektórych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, u mnie sprawdzają się jak żadna inna firma, jednak mam plany pod lupę wziąć bardzo dokładnie ich składy :)

      Usuń
  8. Cieszę się że twoje statystyki poszły w górę .Nie miałam ani tego serem ani niczego z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowało mnie to serum, tym bardziej plus za brak zapychania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have Ziaja face cream and like it. Maybe I should try that serum)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze?Pierwsze słyszę,że Ziaja ma taką serię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż sprawdziłam czy mam Cię na liście czytelniczej :D bo osób komentujących to staram się zaglądać, ale mam ;)
    Jeszcze nic nie miałam z tej serii. Ciekawe jakby serum sprawdziło się na mieszanej cerze

    OdpowiedzUsuń
  13. Super se na twoj bn log trafilam ... Chcialam dowiedziec sie czeka o serio antyoksydacji si si ... Lubie bardzo wiele produttore Si si a z the serio zaryzykowalam maseczke i efekt super ... Twarz i szyja gladziutka juz po pierwszym razie ... Kupie cos z serii napewno ... Co do serum które uwielbiam to serum C Forte Perfectt używam codziennie rano spokojnie na to kładę krem ... Twarz i szyja gladkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym serum nawet nie słyszałam :) może przetestuje :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP