Mój sposób na podkreślone,ale nie przekreślone brwi.

Cześć i hej! :) Dziś króciutki post o tym jak maluje swoje brwi, żeby były tylko delikatnie podkreślone.


Swego czasu wolałam jak brwi były mocno podkreślone - ale już mi przeszło. Zdecydowanie bardziej wolę te delikatne, nie przekreślone.Mocniej podkreślam je tylko do mocnego makijażu (i tą wersję pokaże) 


Na początek rozczesuje brwi - u mnie są bardzo niesforne, a i swego czasu mocno je skubałam i teraz w niektórych miejscach nie odrastają więc trzeba się wspomagać pudrem do brwi :) (2zdj)

Kolejny krok to nadanie kształtu brwi, poprzez ich dolny zarys. Jest on bardzo delikatny. (3zdj)


Potem zarysowuję górę i wypełniam całą brew delikatnie pudrem. Rozczesuję i gotowe! (4zdj)

Przedostatnie zdjęcie to wersja mocniejsza, która i do mocniejszego makijażu jest. (5zdj)

Krótki post i krótka instrukcja - ale wydaje mi się, ze prosta i konkretna - po co owijać w bawełnę, prawda? :) 

Do podkreślania brwi używam pudru Golden Rose w odcieniu 104 i pędzelka Hakuro H85. 

A wy wolicie te mocniej podkreślone brwi, czy na codzień wybieracie delikatną wersję? :) 

31 komentarzy:

  1. Super, nie cierpię przerysowanych brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Choć kiedyś było wręcz odwrotnie :D

      Usuń
  2. Super :) Mam ten sam kolor pudru do brwi z GR i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten puder do brwi. Ja używam numerka 106 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 104 idealna :d Chłodny odcień, taki jak lubię :D

      Usuń
  4. Piękny efekt! też myślę o tym pudrze, ale narazie musze wykonczyc to co mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić :D Ja też staram się teraz wszystko zużywać zanim kupię coś nowego, ale wiadomo, różnie bywa :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny efekt. Sama posiadam taki sam cień do brwi :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Ładnie podkreślone brwi. Ja obecnie używam paletki z Kobo i mi służy fajnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :d Ja z kobo lubię produkty do konturowania twarzy :D

      Usuń
  7. Nie dawno kupiłam ten puder z Golden Rose nr 106 i jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu. Z GR uwielbiam lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie :) ja sama delikatnie podkreślam brwi w sumie używam teraz bezbarwnego wosku aby tylko je ładnie ułożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne masz te brwi. Ja moje też dosyć lekko podkreślam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę te naturalne podkreślone ale nie przerysowane. Twoje podkreślenie jest perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wolę bardziej naturalny efekt :) ten Twój jest w porządku (zarówno delikatniejszy jak i mocniejszy) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci wyszły ja właśnie szukam fajnego kosmetyku do malowania brwi i chyba się skuszę na ten jeżeli będzie w jaśniejszej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP