Ulubione "przydasie" do bullet journal.

Cześć kochani! Ostatnio miałam dość ciężkie dni - cztery ściany, ja i zeszyt. Nie wiem dlaczego ale prowadzenie bujo jest u mnie chyba swojego rodzaju terapią - relaksuje mnie i pozwala się skupiać na planach, celach. 
I choć sam długopis i zeszyt by wystarczyły to jednak mam takie drobiazgi, które sprawiają, że wyżywam się artystycznie, relaksuje jeszcze bardziej, a strony bardzo cieszą moje oko. 



Charakterystyczna cechą w moim bujo są motyle - i nawet nie tyle co w bujo to w całym moim życiu. Jeśli będziecie ciekawi dlaczego tak jest to dajcie znać w komentarzach, a na pewno napiszę o tym post :) 
Wracając.. Na rysunki czasem nie mam czasu,a  i wymaga to większego skupienia - a są dni kiedy najzwyczajniej w świecie nie mam siły. Dlatego zawsze wtedy używam washi. To takie taśmy dekoracyjne, które naprawdę dodają uroki stronom. 


Karteczki samoprzylepne - to coś co u mnie idzie w setkach. Luźne myśli, plany, zapisuję właśnie na takich karteczkach, a potem analizuję. Zapisuje również listę zakupów, pomysły na posty, "kolekcje" :) 


Cienkopisy - ja się z nimi nie rozstaję. Szybka notatka, która chce żeby była wyraźniejsza, wyraziste nagłówki - zawsze mi w tym pomogą. Dodatkowo są bardzo wygodne w pisaniu jak i przechowywaniu, bo mają naprawdę poręczne opakowanie. 


I oczywiście zestaw zakreślaczy - wszystko co ważne, co musi być widoczne, zaznaczam właśnie nimi. Z racji, że są dwustronne często robię nimi nagłówki :) 

To kilka takich "przydasi" które sprawiają, że spędzanie czasu z zeszytem jest jeszcze bardziej przyjemne. 
Nie są to może rzeczy nadzwyczajne, ale za to bardzo pomocne :) 

A wy macie w swojej kolekcji jakiś pomocników? :) 

11 komentarzy:

  1. podobają mi się te tasiemki ozdobne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to jest super, uwielbiam takie rzeczy :) Gdybym tylko miała więcej czasu na pewno siedziałabym przy tym non stop :) Świetne <3

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dodatki.Sama chciałabym stworzyć taki mój mały bullet,ale z doświadczenia wiem że z czasem bym o nim zapomniała

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakreślacze i cieńkopisy, ogólnie także kolekcjonuję takie papiernicze rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. powiedz mi takie taśmy ozdobne są np dostępne w empiku? albo gdzieś inidziej stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w empiku są :) ogólnie polecam zobaczyć w pobliskich księgarniach/papierniczych bo czasem są naprawdę dobrze zaopatrzeni :)

      Usuń
  6. Super. Z chęcią bym się skusiła na zakreślacze. Lubię takie różności mieć pod ręką... A ostatnio... jakoś się mnie one nie trzymają ;)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie najbardziej potrzebne rzeczy :) U mnie sporo cienkopisów kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm a próbowałaś kolorowanek dla dorosłych? Fajna sprawa można się super zrelaksować i odciąć od świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowanki nie dla mnie, mam, ale nie koloruje ;)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP