Mój ulubiony sposób czyszczenia pędzli.


Cześć kochani!:) Jak wiadomo pędzle trzeba regularnie czyścić - dla jednych to katorga, a dla innych przyjemność. Ja jestem z tej grupy "znalazłam sposób więc jest okej". Nie jest to może moja ulubiona czynność, ale na tyle ja sobie uprościłam, że nie mogę jej nazwać katorgą :) Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się magiczny olejek od Isana w czyszczeniu pędzli to wpadajcie poczytać dalej! :) 



Olejek jest w poręcznym opakowaniu, które nie sprawia większych problemów.  Olejek jest dość rzadki, ale za to bardzo treściwy. Naprawdę wystarczy go kropla by nasz pędzel bił po oczach czystością. 
Idealnie się pieni i dosłownie wyciąga razem z pianą wszelakie zanieczyszczenia. Domywa nawet najtrudniejszy podkład, czy najmocniejszy cień do powiek. 
Dzięki temu, że wystarczy tylko kropla, jest bardzo wydajny. Z takich innych mniej ważnych pozytywów to ma bardzo fajny zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na pędzlach - nie jest to natarczywy zapach, bardzo delikatny, subtelny. Mi się podoba, a nawet jak komuś nie za bardzo będzie - zapach jest do zniesienia! haha :) 

Pędzle po jego użyciu są niesamowicie miękkie, czyściutkie, pachnące. Zauważyłam, ze odkąd używam tego olejku pędzle dłużej są czyste - może zabrzmi to trochę absurdalnie, ale naprawdę brud tak do nich nie lgnie - co oczywiście nie zmienia faktu, że i tak myje je w tej samej częstotliwości co wcześniej. 
Pamiętajmy, że w takim niemytym pędzlu zasiedlają się bakterie, które mogą narobić nam trochę krzywdy. 


Więc jeśli szukacie skutecznego środka, który doczyści nasze pędzle - to naprawdę polecam i zachęcam do przetestowania. 

Dodatkową zaletą jest oczywiście cena - bo ok 6 zł. Dostępny jest w rossmannie, znajdziemy go obok płynów do kąpieli. 

Jeśli macie dodatkowo płytkę do czyszczenia pędzli - to w ogóle będzie minuta roboty! :) O innych zaletach, właściwościach oraz wykorzystaniu olejku do kąpieli Isana w następnym poście! :) 

A wy macie jakieś swoje ulubione specyfiki do czyszczenia pędzli? :) 

9 komentarzy:

  1. Też używam czasami tego olejku do czyszczenia pędzelków <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak jak ty myję tym olejkiem i jestem bardzo zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten olejek, ale nie używałam go do czyszczenia. Na mnie zapach działał wyjątkowo źle ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę tego olejku tak mnie uczulił że dramat nawet do mycia pędzli go nie użyje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jak najbardziej za tym sposobem czyszczenia pędzli.
    Skuteczny.
    Czasem dodaję jeszcze olej kokosowy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tego olejku uwielbiam używać do wymywania podkładu z gąbek ;) Sprawdza się genialnie i radzi sobie z fluidami w mgnieniu oka ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP