Najlepszy szampon do problemowej skóry głowy.


Cześć kochani! Jak widać za oknem pogoda kapryśna - raz słońce, raz deszcz, a miejscami nawet śnieg. Takie czynniki również wpływają na stan naszej skóry głowy. Moja jest wyjątkowo problematyczna - bardzo szybko się przetłuszcza, a momentami wręcz odwrotnie, sucha jak wiór. Dla wielu z was szampon może być czymś co po prostu myje, a dla mnie to coś więcej. 

Nie zawsze mam czas i siłę by nałożyć maseczkę czy odżywkę więc od szamponu wymagam czegoś więcej niż tylko dokładnego umycia. 

Do produktów equilibra mam bardzo duże zaufanie - kosmetyki tej firmy stosuję ja oraz mój braciszek - i wszystko spisuje się na medal. 

Do rzeczy. Szampon jak widać jest w poręcznym opakowaniu, nie sprawia problemów przy użytkowania. 
Konsystencja szamponu moim zdaniem jest idealna - nie jest taka ciężka, tylko lekka. Niewiele go trzeba by spienić całe włosy. 
Szampon delikatnie chłodni skalp głowy i koi podrażnienia. Sprawia, że włosy są naprawdę świeże i wyglądają na zdrowe. Nie plącze włosów, nie wysusza i nie podrażnia. Nie powoduje nadmiernego wypadania. Bardzo pomaga przy problematycznej skórze głowy takiej jak moja - włosy zdecydowanie wolniej się przetłuszczają i wyglądają po prostu świeżo. 
Tak jak mówiłam czasem zdarza mi się, że nie mam czasu na odżywkę czy maskę i w tej sytuacji szampon radzi sobie w wersji solo. 
Kolejnym jego ogromnym plusem jest skład - delikatny, bez sls, sles itd. Za to uwielbiam tą markę - za delikatność. 


Podsumowując - jeśli szukacie skutecznego szamponu, który nie podrażnia skóry głowy, ma super skład, koi skalp, oraz super oczyszcza i nadaję się do stosowania na codzień - to się nie zastanawiajcie! Jest naprawdę genialny i jest to mój zdecydowany hit wśród szamponów. 
Szampon możecie kupić w aptece doz za ok. 20 zł :) 

Przywiązujecie uwagę do szamponu jakiego stosujecie? A może możecie siebie nazwać wręcz włosomaniaczką? :) 

A przy okazji jak tam listy na rossmannowskie szaleństwo zrobione? Jeśli ciągle wahacie się co kupić zapraszam do ostatniego posta, może znajdziecie coś dla siebie! :) KLIK

6 komentarzy:

  1. Super! Świetny pomysł :) Na taki szampon to ja mam ochotę. Bardzo fajny. Uwielbiam już po samej recenzji :D. Muszę kupić niebawem.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon i inne ich produkty są na mojej liście zakupów:) a na promocje rossmann nie idę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama planuje przetestować od nich kolejne nowosci :D

      Usuń
  3. Nie miałam, a listy nie robiłam bo nada myślę i wyjdzie na to że nic nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze portfel będzie grubszy :D Mój przez tą promocję to pustkami świeci :D

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP