Bezpieczny manicure hybrydowy.


Cześć kochani! Ostatnio wszędzie głośno o uczuleniu na hybrydę. Ja jednak dla odmiany napiszę dziś o tym jak wykonać bezpieczny manicure hybrydowy i jak zapomnieć o tym co to jest uczulenie! :)

Chciałabym jeszcze coś powiedzieć, bo już wiele zostało mi zarzucone - współpraca z Kabos była moim marzeniem, bo produkty tej marki nie uczulają. Seria gelike jest wręcz stworzona dla osób po uczuleniu na inne marki, które ja przechodziłam aż dwa razy. Kiedy tylko pojawiło się światełko w tunelu jakim były produkty Kabos, od razu je kupiłam - zanim nawiązałam współprace ich produkty miałam już częściowo przetestowane. Współpracę nawiązałam też z myślą o was. Wiem, że wiele moich czytelniczek używa produktów marek na które ja sama byłam uczulona, oraz są takie, które już uczulenie przeszły - dlatego i ja chcę wam dać  światło w tunelu żebyście znów mogły cieszyć się pięknymi paznokciami i przede wszystkim nie martwić się o uczulenie! 
Moje marzenie się spełniło, a dzięki współpracy z Kabos, oraz części materiałów, które już opublikowałam -  wasze też się spełni - znów będziecie mogły się cieszyć pięknymi paznokciami i myśl o uczuleniu zniknie na zawsze! :) Tylko zaufajcie mi i przede wszystkim sobie - materiały, które opublikowałam, opisałam najlepiej jak potrafiłam, w razie gdy ktoś ma do mnie jeszcze jakieś pytania zawsze może napisać do mnie na email (gutosia.kg@gmail.com). Wykonujcie wszystko sumiennie i bądźcie szczere wobec samych siebie. O tym jakie kroki należy wykonać przed nałożeniem kolejnej stylizacji czyt. leczenie, detox pisałam tutaj KLIK KLIK.

To teraz mogę przejść do części najlepszej i dla dużej ilości z was wyczekiwanej - jak wykonać bezpieczny manicure hybrydowy! :) Co będzie potrzebne, jak to wszystko wykonać? :) Specjalnie dla was zrobiłam też grafikę, którą malowałam ręcznie byście mogły mieć pod ręką taką małą ściągawkę :) 


Pierwszym krokiem jest dobór odpowiedniej lampy, na fanpage po uczuleniu na hybrydę, pojawił się materiał, który wrzucam też tu, bo jest tak świetnie opracowany przez dziewczyny - że nic dodać, nic ująć! :) 

Ja osobiście mam lampę diamencika, ale tego nowszego, bez spirali uv i z żarówkami typu led/uv które są również w lampie sunone. Link do sprzedawcy od którego brałam (wysyłka błyskawiczna,wszystko zgodne z opisem) KLIK

A więc co będzie nam potrzebne by wykonać naszą pierwszą, wyczekiwaną stylizację! :) 

- Gelike Base Coat KLIK
- Gelike Color KLIK
- Gelike Top Coat KLIK
- Odtłuszczacz Kabos KLIK
-  Alkohol Izopropylowy KLIK
-  Dodatkowo bonder KLIK
- Waciki bezpyłowe

Podaję również czasu utwardzania dla lamp led i uv : 
- Gelike Base Coat ; Lampa UV 60 sek ; Lampa LED 30 sek
- Gelike Color ; Lampa UV 180 sek ; Lampa LED 90 sek
- Gelike Top Coat ; Lampa UV 180 sek ; Lampa LED 90 sek

Jeśli macie lampy UV pamiętajcie o regularnej zmianie żarówek! 


!!WAŻNE!!
- Kabos nie mieszamy z innymi firmami! (chyba, że z oryginalnym Shellac od Ekert)
- Lakierów Kabos nie utwardzamy w lampie typu mostek
- Osoby, które nie miały uczulenia mogą zacząć swój pierwszy raz z serią infini. W przypadku osób po uczuleniu serię infini dodajmy stopniowo czyt. po kilku setach z wyżej opisanym kompletem. 

Niedługo postaram się napisać post o tym jak włączyć infini do stylizacji. Narazie jednak cieszymy się naszym niezawodnym gelike! :)


Jak wykonać swoją pierwszą stylizację : 

1. Nadajemy paznokciom odpowiedni kształt, odsuwamy skórki (nie wycinamy!!), nie musimy matowić płytki, ponieważ pod lakiery gelike nie ma takiej potrzeby. Jeśli jednak masz bardzo problematyczną i tłustą płytkę możesz to zrobić; delikatnie bloczkiem. 
2. Oczyszczamy płytką odtłuszczaczem przy pomocy wacików bezpyłowych
3. Przy problemowej płytce nakładamy bonder to tzw. taśma dwustronna. Chwilę odczekujemy (nie utwardzamy!!)
4. Nakładamy cienką warstwę bazy i utwardzamy według podanych wyżej czasów.
5. Nakładamy pierwszą warstwę wybranego przez nas koloru i utwardzamy.
6. Nakładamy kolejną warstwę koloru; utwardzamy.
7. Nakładamy Top Coat;  utwardzamy.
8. Ostatnią czynnością jest przemycie topu alkoholem izopropylowym, który możemy zastąpić spirytusem, wódką. Po wyjęciu dłoni z lampy najlepiej chwilę odczekać i dopiero przetrzeć top.


Pokaże wam również jak Kabos przepięknie prezentuje się na paznokciach naszych kobiet z grupy! :)  Kabosowe piękności możecie zobaczyć tutaj KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK




Ja swoją pierwszą stylizacje, a w zasadzie już ze 3 mam za sobą - lakiery są świetne! Zero uczulenia, swędzenia :) Pewnie się zastanawiacie więc czemu nie wstawiłam zdjęć swoich paznokci.. Bo najzwyczajniej w świecie z nerwów wszystkie obgryzłam.. :D Jednak mam paznokcie zrobione u stóp i nie mogę się nimi nacieszyć! :) A właśnie dla tych mających chwilowe załamania, które objawiają się obgryzaniem paznokci - nic tak szybko jak Magic Oil i Nail regenerator nie doprowadzi ich do ładu. O nich również pisałam jakiś czas temu KLIK KLIK. Ja jestem w trakcie doprowadzania ich chociaż do przyzwoitości. Przez ten czas oczywiście będą tworzyć się dla was kolejne posty. Między innymi pokaże krok po kroku w formie zdjęć jak zrobić manicure hybrydowy, a może nawet na filmiku? Nie zabraknie też testu jak hybrydy Kabos sprawdzają się w różnych sytuacjach oraz recenzje żelu i lakierów hybrydowych. 

Tak jak wspomniałam na początku mam dla was grafikę, którą zrobiłam sama, jest to moja pierwsza więc nie jest doskonała, ale następna obiecuję, ze będzie lepsza!:) 


Jeśli nie wiecie czy wasze paznokcie są gotowe do nałożenia pierwszego setu, to napiszcie do mnie na email : gutosia.kg@gmail.com - chętnie pomogę :) 

A wy? Używacie lakierów hybrydowych? A może zrezygnowałyście po uczuleniu? Pamiętajcie - zawsze jest wyjście z każdej sytuacji. Moim wyjściem, a jednocześnie drogą do pięknych paznokci okazał się Kabos! :) 



12 komentarzy:

  1. Hej,
    nareszcie się doczekałam wpisu:-)! Niestety ja jeszcze muszę poczekać zanim położę po detoxie hybrydy tej firmy :-) Bardzo cieszę się, że pokazujesz nam, uczulonym, że jest polska marka hybryd która jest bezpieczna dla naszego zdrowia. Super, że na swoim przykładzie udowadniasz, że po trudnych przejściach nie wszystko stracone i jeśli zadziałamy z głową to znowu będziemy mogły cieszyć się trwałym manicurem :-) Przywracasz nadzieję tym, którzy tak jak ja, już ją stracili po kolejnej nieudanej próbie. Kolejna próba - kolejna kasa wyrzucona w błoto...a tu wszystko podane jak na dłoni - tylko korzystać:-)
    Gdybyś mogła, to napisz proszę, czy bonder w tym zestawieniu to jest ten sam border, który używałaś przy zwykłym lakierze Kabos? Mam tłustą płytkę, więc pewnie będę musiała w niego zainwestować :-) Ile czasu trzymają się te hybrydki? Standardowo, czy z uwagi na delikatność trochę krócej?
    Cieszę się, że jesteś i dziękuję za to co robisz :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana, to ten sam bonder, który kładłam pod tradycyjny lakier :)
      Hybrydy trzymają się super - spokojnie 2 tygodnie, a nawet dłużej jeśli komuś nie przeszkadza odrost :) Niedługo odpiszę Ci na email! :)
      Pozdrawiam i buziaki! :)

      Usuń
  2. No to elegancko, kupując go teraz będę mogła wykorzystać także przy hybrydzie :-)Dzięki za info:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda :)
    Ja najczęściej decyduję się na sprawdzone propozycje hybryd ostatnio, bo po prostu uwielbiam np. Semilaca. Jednak jakiś eksperyment mogę dopuścić ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac to akurat pod żadnym aspektem nie jest bezpieczna opcja. To tykająca bomba :) W ważne pisałam,że hybryd Kabos nie mieszamy z innymi firmami,eksperymentów bym nie polecała :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dla mnie akurat semilac jest najlepszy więc to chyba kwestia gustu i bycia ostrożnym ale to tak jak z każdą inną marką hybrydową ;p

      Usuń
    3. To nie kwestia gustu, tylko wiedzy,której Tobie w tym przypadku brak.

      Usuń
  4. ja rzadko kiedy noszę hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam lakieru hybrydowego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post, zebrałaś sporo fajnych informacji. Hybrydki robię już 2 lata ale semilackiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na tą firmę byłam uczulona więc powstał post o bezpiecznym manicure hybrydowym :)

      Usuń
  7. Ciekawe informacje w Twoim poście.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP