Kabos na paznokciach - tradycyjny 159.

Cześć kochane! :) Dziś o lakierze tradycyjnym, a w zasadzie moim ulubieńcu Kabos 159. Jeśli jesteście ciekawe jakości, trwałości, oraz jak prezentuje się na paznokciach - zapraszam! :)



Znów wróciłam do malowania paznokci tradycyjnymi lakierami, moją ogromną sympatię zdobyła marka Kabos o której ostatnio trochę słychać na blogu. Zacznę może od tego, że przy odpowiedniej aplikacji bonder + baza + kolor + top paznokcie trzymają mi się tydzień w świetnym stanie - później je zmywam, bo przeszkadza mi nieestetyczny odrost.
Lakier ma super konsystencje i jest bardzo łatwy w aplikacji, dzięki precyzyjnemu pędzelkowi, kryje po jednej warstwie - druga nadaje pięknej głębi koloru.


A teraz najlepsza część czyli kolor! Jak on mi się może podobać. To mieszanka szarego-fioletu i trochę jakby "jenasowego" zależy w jakim świetle patrzymy to lakier odsłania swoje oblicza. Oczywiście zdjęcie nie oddaje całego uroku, bo tak jak mówiłam, wszystko zależy od światła.




Podsumowując lakier ma świetną trwałość, piękny kolor, jest bardzo łatwy w aplikacji, ma super konsystencje, a paznokcie są pełne blasku. Dodatkowo nie niszczy on płytki paznokcia i z łatwością się zmywa. Lakier możecie kupić na stronie KABOS gdzie obecnie trwa promocja. I bym zapomniała, lakier ma pojemność 14ml i szybko wysycha! :) 

A wy co sądzicie o tym odcieniu? Wolicie tradycyjne lakiery czy raczej hybrydowe?:) 

23 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, a kolor bardzo ładny, ja akurat zaczynam z hybrydami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor cudowny ;) Też bardzo takie lubię i wygląda jak hybryda ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często właśnie słyszę, że wygląda jak hybryda :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kolorek na paznokciach. Taki nieoczywisty odcień. Suuper! Ja akurat noszę hybrydy, ale taki kolor by mnie skusił. Jednak ostatnio na moich paznokciach króluje róż :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek 16 z Kabos to mocno zgaszony róż, dość ciemny - piękny :)

      Usuń
  4. Ja wolę jednak hybrydy,tradycyjne po 2 dniach u mnie odpadały,tragedia.Z hybrydami jest o wiele lżej:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odpowiednia aplikacja tradycyjnego lakieru i trzyma idealnie :)

      Usuń
  5. Ładny kolor :) na taką porę roku idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, ale kolor bardzo ładna i idealnie pasuje na zimę.
    Aktualnie robię hybrydy :)

    Mam ogromną prośbę, mogłabym prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście? Zawsze się odwdzięczam :D
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma ma również w ofercie lakiery hybrydowe :)

      Usuń
  7. Kolor śliczny. Dla mnie nie ma znaczenia czy to tradycyjny lakier czy hybrydy . Odpowiedni podkład i też długo trzymaj Firmy nie znam ale przyjrze sie jej dokładnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) warto się przyjrzeć, świetna polska firma :)

      Usuń
  8. Kolor mi się podoba jednak ja nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny kolor ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny kolor.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie klasyczne kolory ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ciekawie - nawet opakowanie śliczne :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam szaraczki, ale z klasycznych lakierów korzystam z semilaców bo meega długo się trzymają, z resztą hybrydy też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam problem z malowaniem paznokci jaśniejszymi kolorami. Lakiery z golden rose konkretne kolory, które mają miano kryjących u mnie prześwitują. Kiedyś miałam krótkie pazury to nie było problemu, a teraz prześwitują białe końcówki :C Najgorzej jest z pastelami i odcieniami nude, które tak uwielbiam. Ratuje się bielą pod spód, ale zastanawiam się czy może są lakiery bardziej kryjące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej kryjące kolory z jasnych jakie miałam to z wibo :)

      Usuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP