Trwały manicure tradycyjny z Kabos.

Cześć kochani! U mnie za oknem początki wiosny, a ja siedzę chora pod kocem z kubkiem herbaty. Dziś napiszę o sposobie na trwały manicure tradycyjny. Ponieważ przy odpowiedniej aplikacji i super produktów, można naprawdę zdziałać wiele! :) 


Mój manicure tradycyjny składa się z kilku etapów - owszem możemy pomalować paznokcie samym lakierem, ale efekt nie jest tak trwały. Wiem, że wiele z was zrezygnowało z hybryd ze względu na uczulenie, warto wyleczyć uczulenie, przejść na lakiery tradycyjne, a po czasie gdy paznokcie odżyją, można przejść na bezpieczne hybrydy. :)  O tym jak rozpoznać uczulenie, jak leczyć możecie przeczytać na naszym fanpage KLIK

Od czego zacząć? 

Jeśli mamy problematyczną płytkę, która się przetłuszcza, a lakiery nie bardzo chcą się jej trzymać, stosujemy bonder. To preparat działający na zasadzie dwustronnej taśmy klejącej. Po prostu lepiej trzyma cały lakier na paznokciu. 

Jeśli zaś nie macie problematycznej płytki i zależy wam również na odżywieniu płytki, polecam zamiast bondera użyć odżywki Kabos Nail Regenerator, o której możecie przeczytać tutaj KLIK.

Następnym krokiem jest baza - ja stawiam na bazę z akrylem, która świetnie utwardza płytkę i wyrównuje wszelkie nierówności, przyczynia się też do lepszej przyczepności lakieru.  Mi dzięki tej bazie, udaje się zapuścić piękne twarde pazurki, ponieważ tak je mocno utwardza, że nie muszę się martwić o złamanie. (polecam stosowanie dwóch warstw odżywki nail regenerator, a na to bazy z akrylem, zapewnia odżywienie i utwardzenie) 



Teraz najprzyjemniejsza część, czyli dobór kolorów jakimi chcemy pomalować paznokcie, oraz pyłków jakie chcemy wetrzeć. 
Od siebie polecam następujący sposób wcierania pyłku - czekamy aż lakier wyschnie, a następnie nakładamy na niego bonder (uważajcie aby nie zalać skórek!)w bonder wcieramy pyłek pacynką, czy nawet palcem. 

Kolejny krokiem jest top - ja stawiam na solarny od kabos utwardzany przy pomocy naturalnego światła. To świetny wynalazek. Lakier jest świetnie utwardzony i zabezpieczony, a paznokcie lśnią niczym te hybrydowe, dotąd aż mamy je na paznokciach. 



Ostatni krok to wysuszacz, testowałam ich multum, ale nic nie pobije tego. Po użyciu wysuszacza od Kabos, moje paznokcie są suche po jakiś 10 minutach. Dodatkowo zabezpiecza on lakier i pielęgnuje skórki. 


Bonder KLIK Cena to 25zł. 
Nail Regenerator KLIK Cena 23zł.
Baza z Akrylem KLIK Cena 25zł.
Kolory KLIK Stała cena to 23zł za 14ml, jednak teraz jest promocja i możecie nabyć każdy lakier tradycyjny w cenie 11 zł, niektóre 10 zł. (DZIŚ OSTATNI DZIEŃ PROMOCJI)
Pyłki KLIK Cena od 11 zł do 23zł. 
Sun Top KLIK Cena stała 38zł, teraz jednak jest na promocji za 19zł.
Wysuszacz KLIK Cena to 50zł za 30ml - ale uwierzcie ten wysuszacz jest wart każdych pieniędzy!:)

Poniżej przedstawiam jak prezentują się paznokcie aplikowane w opisany przeze mnie sposób. 


Paznokcie w takim stanie są u mnie przez tydzień, potem są delikatnie starte końcówki i czasem pojawia się odprysk (odprysk przy ekstremalnych warunkach) 

Zawsze wykonuje manicure tradycyjny produktami firmy Kabos, ponieważ są naprawdę świetne. Dodatkowo wszystkie te preparaty nie wpływają źle na naszą płytkę, nie ma w nich szkodliwych substancji, a wręcz przeciwnie, znajdziemy tyleee dobroci! :) 


I to taki mój sposób na trwały manicure. Wybaczcie jeśli pisze mało sensownie naprawdę się staram, ale choroba bierze górę, nie chcę was znów zostawiać, więc post jest! Jak coś jest niezrozumiałe czy za mało szczegółowe, zaktualizuję post jak tylko wyzdrowieję! 

Pamiętajcie, że to jest sposób na trwały manicure, recenzje poszczególnych preparatów pojawią się w oddzielnych postach :) Tutaj opisałam tylko poszczególne kroki, które sprawią, że wasz manicure tradycyjny będzie trwały. 

Całą stylizacja jest wykonana produktami Kabos. Nie gwarantuje, że taki efekt uzyskacie przy pomocy produktów innej firmy, dlatego tytuł posta jest " Trwały manicure tradycyjny z KABOS" 

W komentarzach podzielcie się swoimi doświadczeniami, jeśli jesteście po uczuleniu na hybrydę jakiejś firmy zapraszam do opowiedzenia swojej historii - pomożemy!:) 

23 komentarze:

  1. Jak to wszystko pięknie zestawiłaś na tej macie w paseczki :) Inspirująco!
    Ja manicure tradycyjnego nie robię już od dawna, zastąpiły go hybrydy.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to kartka z bloku kreatywnego, ale są super :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Warto się z nią zapoznać :) Oferta sklepu szeroka :)

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takich lakierach. Przeważnie nie maluję paznokci w ten najzwyklejszy sposób, bo po jednym dniu lakieru już nie ma. Super, że działa i utrzymuje się około tygodnia :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, bo paznokcie naprawdę super się trzymają i pięknie wyglądają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze ale klikłam we wszystko :)
    Moge liczyć też pod tym względem na Ciebie u mnie ? :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie trzeba w nic klikać :) Linki są podane dla osób, które produkt chciałby kupić, nie dla moich korzyści :) Niestety nie, nie bawię się w takie rzeczy :) pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Moja płytka jest straszna nawet hybrydy szybko odpadają, a lakier tradycyjny to jeden dzien i trzeba zmywać bo wszystko poodpryskiwane.. Fajne pomysły na trwałość lakierów, ale wydatki są sporawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o hybrydy to może być źle przygotowana płytka, za mała moc lampy, dużo czynników na to wpływa :)
      Jeśli kupuje się wszystko naraz, to trochę tak, ale wiadomo można zmniejszyć zawartość koszyka, albo kupować stopniowo :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie muszę zainwestować w bonder! Wcześniej nie miałam pojęcia, że taki produkt istnieje, a jako posiadaczka tłustej płytki, której hybryda trzyma się ledwo półtora tygodnia, chętnie w niego zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod hybrydę, żel, lakier tradycyjny - sprawdzi się super :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Warto się przyjrzeć marce i produktom jakie oferują :)

      Usuń
  8. Awesome nails :D
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie maluje paznokci bo do pracy nie mogę :) ale post jak najbardziej przydatny. Dużo zdrówka :* kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wolę hybrydy z aliexpress;p 4 zł szał ciał i dwa tygodnie spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i jest to tanie rozwiązanie, ale nie bezpieczne. Uczulenie może wyjść nawet po kilku miesiącach czy nawet latach stosowania. A wtedy niestety leczenie trwa kilka miesięcy.

      Usuń
  11. Efekt na Twoich paznokciach wygląda świetnie, na pewno takie zwykłe lakiery są mniej szkodliwe od hybryd... Aktualnie stosuję hybrydy ze względu na to że trzymają się około 2 tyg i mam święty spokój ;) Życzę powrotu do zdrowia ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kabos ma również hybrydy i lakiero-żele, żele, ozdoby, maseczki do twarzy, itd :)

      Usuń
  12. Jakie cudne kolory :) Dla mnie bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie sobie uświadomiłam, ze strasznie dawno nie używałam tradycyjnych lakierów, tak się wkręciłam w hybrydy semilaca, ze już zapomniałam o klasycznym manicure hahah

    OdpowiedzUsuń

Nie mam żadnych talentów, prócz namiętnej ciekawości - A. Einstein

Zawsze odwiedzam swoich komentujących i obserwujących, nie musisz zostawiać linków, z pewnością do Ciebie trafię! :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwację - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

TOP